Ik heb hem ook dit weekend gezet, heb deze foto gemaakt vlak nadat ik hem opgezet had maar heb nog een paar kleine dingen aangepast daarna. Zo gezellig altijd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Reusje0504 schreef:[ Afbeelding ]
Ik heb hem ook dit weekend gezet, heb deze foto gemaakt vlak nadat ik hem opgezet had maar heb nog een paar kleine dingen aangepast daarna. Zo gezellig altijd
MargreetW schreef:Reusje0504 schreef:[ Afbeelding ]
Ziet er gezellig uit, leuk die letters in de boom.
Poetser, ik kan me dat wel voorstellen hoor, maar is het lang geleden? Ik heb het eerste jaar dat mijn man is overleden heel erg getwijfeld om ook maar iets aan kerst te doen, maar ik vind het zo heel erg leuk en mijn man zei dat ik het juist moest doen als hij er niet meer was. Huilen bij de boom opzetten, huilen bij de overige versieringen maar ik heb het toch gedaan.
Weet je, als je er niks aan doet terwijl je dat anders wel deed dat blijft het een ontzettend beladen dag en kerst komt elk jaar terug.
Dus mijn advies is om wel een boom neer te zetten, ter ere van haar.
Ik heb de buitenlampjes gedaan, over 2 weken alleen de lantaarns nog, daar vind ik het nu nog te vroeg voor. Buurman deed ook al de lampjes erin, wordt gezellig dus weer in de straat.
Ik denk dat de mensen die ik mis tijdens de kerstdagen me serieus lastig zouden gaan vallen als ik geen boom opzet
Het leven gaat door en daar hoort plezier maken zeker bij. 

Dit vind ik ook mooi
Denk dat ik het ook zo ga doen. Zit een klein glimmertje in maar is niet opvallend aanwezig.
60 cm hoog en veilig op de kast zodat de kinderen er niet bij kunnen
Heb hem overgehaal met de jongens (1 en 2 jaar) als excuus
Vooral voor de kinderen is het ook leuk denk ik
Heb in mijn eigen miniboompje lichtjes gedaan en de standaard verborgen. In de tuin hebben we ook allemaal hertjes en aan de rand van het dak hangen ook al lichtjes.
Iedereen kijkt nu naar ons huis.
Nu is het hier echt heel mistig dus je kunt ze amper zien.