Vrouw als object

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 22:57

Geryon schreef:
Ik vind het bijvoorbeeld erg respectloos als een man denkt dat de vrouw zomaar even met hem het bed zou willen delen, terwijl iemand die daar zelf ook heel makkelijk is, dat minder of zelfs niet respectloos vind.

Ja bijvoorbeeld dat ze heel makkelijk denken dat je het bed met hun deelt. Of bijvoorbeeld aan je
zitten bahh houd ik niet van.. En dan bedoel ik aan je kont etc. ik vind dat respectloos
Laatst bijgewerkt door Ludique96 op 20-11-13 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:00

Ja oliebol, er staat 'veel vrouwen', maak daar 'sommige' vrouwen van. Maar ik heb heel veel korte jurkjes en rokjes, geen schokkende printen, meestal katjes :') en ik vind het leuk. Ik heb mijn bovenbenen laten tatoeëren dus ik vind dat ze gezien mogen worden. In dunne panty's. :=

Ludique96 schreef:
lieveli schreef:
Ik vind het vervelend voor je te horen dat de mannen in jouw omgeving geen respect hebben voor vrouwen.

Ik wilde eigenlijk het nog aan passen en niet alle mannen bedoelen. Maar in mijn
omgeving ja best weinig.... En gelukkig in mijn omgeving zijn ze er nog wel hoor mannen met respect ;)

Fijn om te horen! Want zo hoort het! Mannen hebben vrouwen natuurlijk jarenlang onderdrukt en er zijn nog steeds mannen die die tijden missen, maar als wij vrouwen nou eens wat meer solidair zouden zijn met elkaar, meer voor elkaar opkomen en elkaar niet vernederen en veroordelen om elkaars uiterlijk, zouden we al een heel eind opschieten.

Gebied mij wel de eerlijkheid om te zeggen dat ik 1 meisje in mijn omgeving heb die ik als slet zou categoriseren.
Spoiler:
Maar niet om haar looks, maar omdat ze vreemdgaat bij het leven via de 'backdoor' want dan telt het niet.
Ranzige info in spoiler gezet.

Ludique96

Re: Vrouw als object

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:04

Ik heb ook veel korte jurkjes en rokjes.... Maar niet met een print, gewoon nette korte jurkjes....

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:04

Want dan telt het niet _O- _O- _O- Hij is wel leuk gevonden van der :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:05

Hou op schei uit, haar vriend is zo leuk en zo lief en hij weet het, maar hij heeft niet de ballen om het uit te maken. En het erge is dat ze ook nog een kennis van mij erbij betrok, ook zo'n leuke jongen. Ah ik walg van haar, echt bah. Alle seks is leuk, behalve seks waarbij je mensen kwetst.

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:06

Geryon schreef:
Want dan telt het niet _O- _O- _O- Hij is wel leuk gevonden van der :')

Ik heb 'm ook geopend dacht ook al what the fack :')

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:06

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:08

lieveli schreef:
Hou op schei uit, haar vriend is zo leuk en zo lief en hij weet het, maar hij heeft niet de ballen om het uit te maken. En het erge is dat ze ook nog een kennis van mij erbij betrok, ook zo'n leuke jongen. Ah ik walg van haar, echt bah. Alle seks is leuk, behalve seks waarbij je mensen kwetst.

Mee eens..

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:09

Wat mij opvalt ivm make up en dus niet naar de kledij gekeken, is dat je met make-up ook meer aandacht krijgt dan zonder. Is onze maatschappij dan echt zo kortzichtig?

Even wat toelichten:
Ik sta in de horeca en draag eigenlijk zelden make-up.
Als ik dan toch eens een zeldzame keer zin heb om make-up op te doen dan is het echt opvallend hoe anders mannen op je reageren, meer lachen, grapjes proberen maken en een gesprekje aan knopen.

Zijn mensen dan echt zo kortzichtig?

Geen idee hoe jullie hierover staan?

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:12

Killed schreef:
Wat mij opvalt ivm make up en dus niet naar de kledij gekeken, is dat je met make-up ook meer aandacht krijgt dan zonder. Is onze maatschappij dan echt zo kortzichtig?

Even wat toelichten:
Ik sta in de horeca en draag eigenlijk zelden make-up.
Als ik dan toch eens een zeldzame keer zin heb om make-up op te doen dan is het echt opvallend hoe anders mannen op je reageren, meer lachen, grapjes proberen maken en een gesprekje aan knopen.

Zijn mensen dan echt zo kortzichtig?

Geen idee hoe jullie hierover staan?

Ligt er maar net aan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:13

Yep :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:14

Nou ik gebruik vooral make up om te verdoezelen dat ik dankzij het studentenleven chronische wallen heb, geen kleur op mijn wangen en wimpers zo groot als de kleine teen van pinkeltje. Ik zie er met make up veel verleidelijker, zo niet gezonder uit. Overigens heb ik in de zomervakantie dan weer geen make up op omdat ik dan ontspannen ben met een kleurtje en dan vind ik zonder make up veel frisser staan.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:16

Poeh ja, toen ik eens veel make up op had gedaan (gewoon de hele mikmak bedoel ik daarmee), werd ik veel vaker aangesproken :+ Maar dat snap ik op zich ook wel, want (als je het goed doet) ben je dan knapper. Misschien voor sommigen nét dat beetje knapper waardoor ze je wel ipv niet zien staan.

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:16

Vrouwen lokken het tegenwoordig ook wel zelf uit.. De schaars geklede vrouwen dan.

Soms vind ik inderdaad dat jongens respectloos zijn, maar dat laat ik ze dan ook wel merken hoor. :o

En tja.. alsof wij de mannen (soms) niet als lustobjecten gebruiken. <<) (denk aan de hete heren voor bij het studeren pagina op facebook bijvoorbeeld)

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:17

Kim_14 schreef:
Vrouwen lokken het tegenwoordig ook wel zelf uit.. De schaars geklede vrouwen dan.

Soms vind ik inderdaad dat jongens respectloos zijn, maar dat laat ik ze dan ook wel merken hoor. :o

En tja.. alsof wij de mannen (soms) niet als lustobjecten gebruiken. <<) (denk aan de hete heren voor bij het studeren pagina op facebook bijvoorbeeld)

Ja dat was het _O- _O- meende dat er idd zoiets was _O-

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:18

Veel vrouwen maken het er ook zelf naar hoor. Die denken dat ze alleen maar leuk en interessant zijn als ze constant hun tieten laten zien en zo. Zo weinig zelfrespect.
En dan verwachten dat je wel met respect behandelt wordt, en 'vrouw' genoemd wordt ipv 'bitch'.

Als je je gewoon 'draagt' als een vrouw, met een beetje dignity valt het reuze mee. En ja, er blijven altijd kortzichtige en oppervlakkige mannen. Maar dat zijn vrouwen ook soms. (In de zin van mannen als lustobject zien)
En in sommige gevallen vind ik het helemaal niet erg om als lustobject gezien te worden trouwens. :))

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:19

lieveli schreef:
Nou ik gebruik vooral make up om te verdoezelen dat ik dankzij het studentenleven chronische wallen heb, geen kleur op mijn wangen en wimpers zo groot als de kleine teen van pinkeltje. Ik zie er met make up veel verleidelijker, zo niet gezonder uit. Overigens heb ik in de zomervakantie dan weer geen make up op omdat ik dan ontspannen ben met een kleurtje en dan vind ik zonder make up veel frisser staan.

Dat heb ik ook! Helaas ook erg last van chronische wallen :/

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:20

NeverGiveUp schreef:
Veel vrouwen maken het er ook zelf naar hoor. Die denken dat ze alleen maar leuk en interessant zijn als ze constant hun tieten laten zien en zo. Zo weinig zelfrespect.
En dan verwachten dat je wel met respect behandelt wordt, en 'vrouw' genoemd wordt ipv 'bitch'.

Als je je gewoon 'draagt' als een vrouw, met een beetje dignity valt het reuze mee. En ja, er blijven altijd kortzichtige en oppervlakkige mannen. Maar dat zijn vrouwen ook soms. (In de zin van mannen als lustobject zien)
En in sommige gevallen vind ik het helemaal niet erg om als lustobject gezien te worden trouwens. :))

Ach, als het mooie borsten zijn. If you have it, flaunt it!

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:22

lieveli schreef:
NeverGiveUp schreef:

Ach, als het mooie borsten zijn. If you have it, flaunt it!

Dus jij laat elke man die maar wil je borsten zien omdat ze mooi zijn, en je ermee wilt pronken?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:23

Ik draag ook graag wat lagere topjes, met n mooi decolleté. Ik heb flinke en mooie boobs en ik heb liever dat mensen daarnaar kijken dan naar m'n buik(je).

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:24

Je hoeft niet altijd met een koltrui te lopen inderdaad.
Je bent wel vrouw dus je mag best sexy zijn soms..

Maar bijvoorbeeld bij Geordie shore, wat ik 1x keek. (Wat niemand gelooft) en dat kind trekt dus cónstant overal haar shirt omhoog, en dan pas vind iedereen haar leuk en krijgt ze aandacht. Echt heel sneu dat alleen op die manier mensen op haar letten. Logisch dat ze enkel als lustobject behandelt en benadert wordt.

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:27

NeverGiveUp schreef:

Maar bijvoorbeeld bij Geordie shore, wat ik 1x keek. (Wat niemand gelooft) en dat kind trekt dus cónstant overal haar shirt omhoog, en dan pas vind iedereen haar leuk en krijgt ze aandacht. Echt heel sneu dat ze alleen op die manier mensen op haar letten.

Je mag inderdaad sexy zijn, mooi gekleed met een laagje make up (niet teveel!!) je haren mooi etc. Maar wat je tegenwoordig vaak ziet is dat vrouwen hun blote borsten laten zien. Kijk bijvoorbeeld naar de snapchat leaked photos pagina. Dan heb je niet erg veel zelfrespect wel dan?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:28

NeverGiveUp schreef:

Maar bijvoorbeeld bij Geordie shore, wat ik 1x keek. (Wat niemand gelooft) en dat kind trekt dus cónstant overal haar shirt omhoog, en dan pas vind iedereen haar leuk en krijgt ze aandacht. Echt heel sneu dat alleen op die manier mensen op haar letten. Logisch dat ze enkel als lustobject behandelt en benadert wordt.

:=

Maar die hele cultuur is anders, in Essex is het ook zo erg. Sterker nog, zelfs in Londen tref je dat soort mensen. Ik weet niet, ik vind het wel humor. Ze doen er niemand kwaad mee.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:29

Vjestagirl schreef:
Een slet is volgens het woordenboek een ontuchtige vrouw. Ik vraag me af of er een manlijk woord voor bestaat...

DJVT: sletten en sletinnen xd

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 23:30

Nee dat niet inderdaad.

Maar vind het meer gewoon sneu als ik het kijk..
Ik zie echt heel veel onzekerheid bij die meiden. Ze zijn alleen maar leuk als het met seks te maken heeft, dat weten ze zelf donders goed geloof ik.

Maar goed daar ging het niet over, maar dat je geloof ik een beetje respect af moet dwingen.