Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nikiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:50

Paardje_2009

Re: Ik ben trots op..... (Zelf in te vullen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 19:58

Ik ben trots op mn beste vriendinnetjes ze steunen mij elke x als ik t weer moeilijk heb.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-13 12:02

nikiet schreef:
Ons doorzettingsvermogen en het niet opgeven na alle keren dat het tegen zat, waardoor we nu echt kunnen genieten!

bloed,zweet en tranen, maar toch ook wel heel veel Faith]

Mooi verhaal, super dat jullie erdoorheen zijn gekomen, mag je zeker trots op zijn dat je zolang hebt doorgezet!!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 12:16

Op mijn ouders, maar met name mijn moeder. Omdat ze er áltijd voor me is, mijn dieren verzorgd als ik aan het werk ben en zelfs na omver gelopen te zijn door mijn paard omdat ze schrok, 10 weken op bed heeft gelegen en er nog wel last van heeft, alsnog elke ochtend een broodje en een appeltje gaat brengen omdat ze haar zo lief vindt :D Heb enorm veel respect dat ze allebei zich zo inzetten voor het bedrijf en keihard werken. De deur staat altijd voor iedereen open en niets is te gek!

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 12:21

Ik ben ook super de luxe trots op mijn moeder! Ze heeft jaren mijn vader verzorgd toen hij ziek werd, tot zijn dood aan toe, het mooie gevoel nog van "in goede en slechte tijden, in ziekte en gezondheid tot de dood ons scheidt". Prachtig....en nooit geklaagd!Ook trots hoe mijn moeder alles heeft kunnen handelen toen mijn vader overleed, en supertrots dat zij de oma is van mijn kleine man!

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 20:43

PINK schreef:
Ah dat is echt onwijs lief. Ben er stil van, bedankt lieverd.

Ik ben trots op:

Bokker Kyarahh; Ondanks dat we niet altijd even veel contact hebben gehad kan ik altijd alles met haar delen. En ze een enorme doorzetter is na een behoorlijke rot tijd en toch altijd voor andere klaar stond.
Bokker BianCatjee; ze een top vriendin is. Ze steunt je ten alle tijden en cijfert zich zelf het liefste weg. Je bent een topper, kennen elkaar al zolang.
Bokker Xreneee; ze is al heel lang m'n lieve zusje en gewoon een topwijffie, ze er echt altijd voor je is en ook al ze je niet kan helpen dat het liefste wil doen.
Bokker YamaSaki; je altijd alles bij haar kwijt kan, weet wat ze zegt en ze prettig gestoord is.

Bedankt meiden, jullie zijn echt belangrijk voor mij, jullie zijn goud waard. Zonder jullie zou ik oa niet door een bepaalde tijd heen zijn gekomen. Jullie zijn echt geweldig. Pas wanneer je, je vriendinnen hard nodig hebt kom je er achter wie je echte vrienden zijn. Jullie hebben mij nooit laten vallen, ik zal jullie ook niet laten vallen en er altijd voor jullie zijn zoals jullie dat ook altijd voor mij zijn! <3

Bedankt meiss!!

En ik ben uiteraard trots op bokker PINK, echt een vriendin voor het leven, ook al hebben we soms weinig of even geen contact we pakken het zo weer op, als ik ergens mee zit kan ik altijd bij haar terecht. Als het even wat minder met mij gaat lijkt ze het altijd door te hebben zonder dat we elkaar gezien hebben (soms wel eng). Een lieve meid die je door dik en dun steunt hoe moeilijk ze het soms zelf ook heeft. Ik hoop op nog heel veel jaren vriendschap met deze lieve meid!! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 20:44

Ik ben trots op mijn pony, omdat ondanks haar ''handicap'' ze toch nog onwijs veel kan. Zwemmen, springen en ze is gewoon een schatje!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 21:00

ik ben super trots op mijn veulen Arie die met een beenwond staat en zich super braaf laat behandelen en verzorgen