Creatieve boodschap gezocht voor vieze toiletcollega's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 01:27

SaskiaKa schreef:
Slot op de deur en sleutel bij één persoon in bewaring leggen. Iedereen die naar de wc moet haalt eerst bij diegene de sleutel en brengt hem daarna weer terug. Treft de volgende wc-ganger een smerig toilet, dan weet de beheerder van de sleutel wie daarvoor geweest is.
Diegene mag dan aan de slag om de boel weer netjes te maken.

Ik vind dit een hele goeie,
TS is het niet een idee?
Zoiets is heel kinderachtig, maar blijkbaar kan het niet anders.. %)
Ja, het is heel flauw, maar wat jij omschrijft, is echt te smerig voor woorden :n.

haffylover

Re: Creatieve boodschap gezocht voor vieze toiletcollega's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 01:41

ik zou groot oppe deur hangen.

Doe je dat thuis ook??

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 17:26

Kwam deze tegen, moest gelijk aan dit topic denken.

KLIK

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 17:33

Bij mij op de middelbare zat er een keer een strontvlek op de deur.. sta je ook kokhalzend te kijken als je dat ziet als je de wc deur open trekt :r

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 08:42

Bah, wat een vervelend en vooral vies probleem! Heb helaas geen leuke quote voor op de deur..

Ik heb er zelf op m'n werk ook mee te maken, maar ik deel de toiletten dan ook met soms wel zo'n 100.000en anderen per dag! :Y)
Ik werk op Schiphol.. :')

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 13:03

Is het wel zeker dat het iemand van de 1e etage is en niet een of andere grapjas van een andere etage?

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 13:58

Het gebouw waarin ik werk, telt 13 verdiepingen met op iedere verdieping voldoende toiletten.
Op de verdieping dat ik werk, zitten 2 bedrijven. Wij vrouwen zijn er in de grote meerderheid, maar ik ben de enigste vrouw die voor bedrijf A werkt. Ik heb amper contact met bedrijf B. Nu hebben wij al enkele jaren last van een vuilerd onder ons. Dus nu heeft bedrijf B een mail rondgestuurd onder hun mbt de vuile vrouwen-wc's + die mail laten doorsturen naar mij. Dit vind ik genant, want dat wil zeggen dat ze mij verdenken terwijl ik een degelijke opvoeding heb gehad en walg van vuile toiletten. Ik zoek dus ook iets om te laten weten aan bedrijf B dat ik niet die vuilerd ben.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 14:03

Kan je niet gewoon zeggen dan dat je niet gediend bent van dergelijke beschuldigingen zonder dat zij met concrete bewijzen? Want zoals ik het begrijp heeft bedrijf B een mail aan de medewerkers van bedrijf B gestuurd + jou als enige van bedrijf A? Of is de mail gestuurd naar zowel bedrijf A als B? Want dan hoef je je natuurlijk niet aangesproken te voelen..

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 14:04

bij ons op de toiletten hangen ook briefjes met daarop leuzen als "een ander hoeft niet te weten, dat jij hier hebt gesch#ten / wat jij bent vergeten".
Ben benieuwd hoe het nu gaat, is er niet aleens over gesproken op een (team)vergadering ofzo?

SDE, misschien iets terugmailen met daarin iets geformuleerd met de woorden 'vuile was buitenhangen' ofzo?

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 14:16

Ik heb op mijn werk toen een foto van een wc-borstel uitgeprint en de tekst schoon achter laten erbij gezet.

Moge de hint duidelijk zijn :+!

Volgens mij is het nu aardig schoon.. :o

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 14:23

Ik zou picto's ophangen met daarboven evt een sarcastisch tekstje:

Afbeelding

Afbeelding

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 14:28

SDE apart dat je denkt dat hun denken dat jij het wel zal zijn :?

ik vermoed dat ze gewoon iedere gebruiker van de dames wc een mail gestuurd hebben, dus ook jou
zodat ook jij weet dat die mail rond gegaan is en diegene die zich aangesproken voelt, zorgt hopelijk in de toekomst voor een nette wc

ik zou een mailtje terug sturen in de trant dat je erg blij bent dat er werk gemaakt wordt van de vieze wc's , dat jij het ook erg vies vind en blij bent dat de medewerkersters van bedrijf B er op aan gesproken worden netter te kuizen

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 14:39

friendly schreef:
Kan je niet gewoon zeggen dan dat je niet gediend bent van dergelijke beschuldigingen zonder dat zij met concrete bewijzen? Want zoals ik het begrijp heeft bedrijf B een mail aan de medewerkers van bedrijf B gestuurd + jou als enige van bedrijf A? Of is de mail gestuurd naar zowel bedrijf A als B? Want dan hoef je je natuurlijk niet aangesproken te voelen..

Ik alleen heb die mail gekregen, omdat ik als enige vrouw van bedrijf A op die verdieping werk. Als ze al die moeite doen om die mail tot bij mij te krijgen (ze kennen mijn naam niet, mail gaat via het onthaal van het gebouw, naar de secretaresse van mijn bedrijf en zij moet dan uitpluizen wie op dit verdiep zit), moeten ze toch denken dat ik het weleens kan zijn. Dat vind ik genant. Ik wil dus eigenlijk zelf actie ondernemen, maar weet niet hoe.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 14:45

En als jij die mail niet krijgt dan gaat de andere kant weer zeggen "oh maar zij krijgt geen mail want zij is het dus zeker niet geweest, maar ik kan het dus wel geweest want ik krijg die mail wel?". Lijkt me niet meer dan logisch dat iédereen die mail krijgt, ookal ben jij de enige van een bedrijf op die verdieping. Dat heeft er niets mee te maken dat ze jouw verdenken dat je het gedaan hebt, maar gewoon om wrevel te voorkomen en uiteindelijk weet je het ook niet, kan goed zijn dat die ene nette vriendelijke mevrouw net dé goorste viespeuk op het toilet is.

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 14:52

Kwanyin schreef:
En als jij die mail niet krijgt dan gaat de andere kant weer zeggen "oh maar zij krijgt geen mail want zij is het dus zeker niet geweest, maar ik kan het dus wel geweest want ik krijg die mail wel?". Lijkt me niet meer dan logisch dat iédereen die mail krijgt, ookal ben jij de enige van een bedrijf op die verdieping. Dat heeft er niets mee te maken dat ze jouw verdenken dat je het gedaan hebt, maar gewoon om wrevel te voorkomen en uiteindelijk weet je het ook niet, kan goed zijn dat die ene nette vriendelijke mevrouw net dé goorste viespeuk op het toilet is.

Kan allemaal zijn.
De anderen van bedrijf B stonden niet in CC dus zij weten sowieso niet of ik die mail kreeg of niet. Die mail gaat van de baas uit.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 14:59

Het lijkt me echt een typisch gevalletje "de baas kan het niet goed doen".
Hadden ze je genegeerd dan had je reden gehad om te denken "fijn dat ze even laten weten dat er zo'n mail is uitgegaan" en nu je hem krijgt voel je je beschuldigd. Ik zeg niet dat ik je niet begrijp, maar ik denk dat je je echt overmatig zorgen maakt. Als iemand "alle betrokkenen" een mail stuurt is het gewoon terecht dat jij die ook krijgt.
De optie "bedankt, ik ben blij dat er actie wordt ondernomen" lijkt me een zeer goede.

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 15:33

delerium schreef:
Het lijkt me echt een typisch gevalletje "de baas kan het niet goed doen".
Hadden ze je genegeerd dan had je reden gehad om te denken "fijn dat ze even laten weten dat er zo'n mail is uitgegaan" en nu je hem krijgt voel je je beschuldigd. Ik zeg niet dat ik je niet begrijp, maar ik denk dat je je echt overmatig zorgen maakt. Als iemand "alle betrokkenen" een mail stuurt is het gewoon terecht dat jij die ook krijgt.
De optie "bedankt, ik ben blij dat er actie wordt ondernomen" lijkt me een zeer goede.

Voila, da's een goede. Die mail ga ik opsturen. Bedankt!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 12:34

Amanda, is er al verbetering?

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 16:04

ik ben ook wel benieuwd...