Oeps momenten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Oeps momenten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 18:21

Mijn voornaam kan niemand goed uitspreken in het buitenland. |o De meesten kunnen mijn naam ook niet goed spellen.

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 22:24

Het is ook heel leuk als je met een pen (zonder dop) in de klas zit, en met je gedachten ergens anders. Besloot ik toch even een pen in mn mond te doen, zonder dat ik het doorhad. Iedere docent daarna begon de les met 'Mooi blauw is niet lelijk' :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 23:58

Eehh mijn achternaam is in het engels een scheldwoord. Gaat niet altijd goed. :x

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 11:56

Oei das naar! Wat is je achternaam als ik vragen mag?

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 11:59

Ik heb serieus een kwartier zitten nadenken wat jouw achternaam dan zou kunnen zijn :=

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 12:03

Kirsha schreef:
Ik heb serieus een kwartier zitten nadenken wat jouw achternaam dan zou kunnen zijn :=

:j and still thinkin'

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 13:17

Misschien 'de Kok' ofzo? (the Cock :P )

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 13:54

Of bijvoorbeeld "Fukkink", een achternaam die in de Achterhoek relatief veel voorkomt.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 14:02

_O-
Dat zal je achternaam maar zijn... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 14:17

Lotte Fukking.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 14:35

Anoniem schreef:
Lotte Fukking.

Is getrouwd met Ben Dover :')

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 14:57

Leuke oepsjes allemaal :')
Ik had van het weekend ook een blonde actie, ik zat in bad en wilde mijn nagels lakken (echte vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk ten slotte), alles ging goed, tot ik halverwege de tweede hand was.. Ik stoot het flesje nagellak om en het valt zo in het water. Dat was nog niet zo erg, tot ik hem omdraaide om het water er uit te laten lopen :') toen zat mn bad vol met roze nagellakflubbers.. Maar gelijk leeg laten lopen en daarna nog een half uur bezig geweest met nagellakremover om de gehechte nagellak van het bad én mn been af te schrobben ^)
No need to say dat ik mn nagellak weg kon gooien en mn nagels ook opnieuw mocht lakken..

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 15:24

Waha lekker werk zeg alle nagellak verwijderen. Ik ging een keer met de hond naar de super, zet haar vast en ging later weer naar huis. Zegt mijn moeder o ik vergeet iets wil jij het nog even halen, het is bij de drogist. Ja hoor geen probleem, onderweg voel ik iemand de hele tijd kijken. Ik kijk naar de overkant en zie daar mijn hond zitten en die kijkt me smekend aan.

Ik schaamde me......... dus ik kijken of niemand mij door had ik pakte snel de hond en liep weg. Kom ik weer thuis, vraagt mijn moeder. O had je de hond mee, toch alleen maar naar de super? Uh nee ook naar de drogist hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 16:27

marleen: Mooi opgesomd waarom ik geen huisdier moet houden, ik zie het mezelf al doen. :')

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 18:22

Zoiets heb ik ook een keer gehad Marleen.
We waren een weekendje naar een eilandje geweest met de boot. Hondje mee en heel het weekend rondgelopen op het eiland. Op weg terug naar de haven (ongeveer 1 uur) komen we in een sluit en vraag ik "Goh waar is Uppie eigenlijk? Het is zo stil.." Ja die stond dus nog op het eiland. Wij snel terug om de hond te halen en weer terug naar huis. We hadden echter niet op een extra ritje gerekend dus halverwege, midden op groot water (met beroepsvaart) is de benzinetank leeg. Gelukkig waren er hele lieve mensen die ons naar een tankstation hebben gesleept. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 19:01

elizexbeau schreef:
Kirsha schreef:

:j and still thinkin'

Little creatures like lice and mice
Easy to obtain but hard to get rid of }>

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 01:10

Wat een geweldig topic!

Ik had er net eentje. Twee van mijn huisgenootjes moeten morgen heel vroeg opstaan voor een studiereis (ik geloof vier uur 's morgens of zo) en ze moesten per se genoeg slaap pakken. Ik had dus beloofd dat ik muisstil zou zijn, want dan zouden zij 's morgens ook zo stil zijn dat ik door kon slapen en bovendien wilden ze heel graag uitgerust aan hun reis beginnen. Maar ik bedacht me net dat ik mijn afwas nog moest doen en de keuken zit een verdieping lager dan mijn kamer. De traptreden kraken nogal, dus ik dacht slim te zijn en op mijn tenen naar beneden te sluipen. Die trap en ik zijn geen vrienden, maar het ging goed.
Tot halverwege. Opeens was er geen trap meer onder mijn voeten en rolde ik met een hoop gekraak, gebonk en gevloek naar beneden.
Oeps. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 01:18

Kwam vandaag een olievlek op de weg tegen die ik niet gezien had vanwege de duisternis. Opeens had ik geen grip meer op de rotonde met 20 km/u. -O- Maar ging goed gelukkig, leve ABS.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 10:42

Ik liep tegen mijn begeleider op in de gang. :+ Ik ben niet zo heel oplettend om 8 uur 's ochtends...

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 10:51

We hadden het in de klas over die programma's ''achter gesloten deuren'' en dat programma dat er na komt, van dat vreemdgaan, dat die gebaseerd zijn op de waarheid. En toen was er iets van de disney film Monsters Inc. is ook gebaseerd op de waarheid. Waarop ik bloedserieus zeg ''Echt waar?!?!'' :oo
Kon wel door de grond zakken, hele klas in een deuk.

Mijn dyscalculie zorgt trouwens ook regelmatig voor hilarische momenten. M'n moeder vroeg me wat 1x2 was. Dus in de volste overtuiging dat ik het goed had zei ik ''1!!'' :D Maar had natuurlijk heel snel door dat 't niet klopte, maar toen was het al te laat :')

Ook op m'n stage heb ik regelmatig last van mijn dyscalculie. Ik doe de lerarenopleiding Engels, en geef les op de middelbare school. Vorige week heb ik nog (in het Nederlands) vier en vijftig gezegd terwijl er 45 stond :+ Dat soort dingen heb ik regelmatig ook met getallen als 12, dus niet dat het in het Engels andersom is.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 10:52

Nou... ik heb het ook (vermoedelijk, ik ga me niet laten testen want je haalt er toch geen voordeel mee) en ik doe dus diergeneeskunde... dat is ook lastig. :+

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 10:57

Ik heb me ook nooit laten testen hoor. Maar ik heb geen test nodig om dat zeker te weten. Er zijn zóooooveel voorbeelden die ik kan geven en alle ''symptomen'' herken ik bij mezelf. Ik ga geen 400 euro ophoesten om dat te laten testen, naast dat dat ook erg lastig is voor volwassenen.

Maar om steeds te zeggen 'het is zeer waarschijnlijk dat ik dyscalculie heb' vind ik ook steeds zo'n mond vol terwijl ik er eigenlijk gewoon zeker van ben.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 11:00

Ik zeg ook gewoon dat ik het heb. :') Is inmiddels wel gebleken. Bij studentenzaken wilden ze dan dat ik het liet testen zodat ze extra tijd konden geven op tentamens - ook tentamens zonder cijfers. Jaaaaja. Het is geen dyslexie!

Nog een oeps: ik wilde de lampen van mijn fiets laten maken. Dus ik naar Bunnik fietsen vanaf de Uithof (is een kwartiertje) en ik bij die fietsenmaker daar naar binnen... maar bij het neerzetten van mijn fiets daar roept ie "Eind van de middag?"
Nee, NU.

Ja dat kon niet.
Nou in Amersfoort kon het ook niet anders had ik het daar wel laten doen... :')
Dus kon ik de fiets weer meenemen. Oeps...

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:01

Jep, teveel oeps-momentjes hier! We zijn nu aan het verhuizen/klussen en dat levert er genoeg op ;)

Ik sta met een stofzuiger in mijn hand, en laat hem gewoon los, stofzuiger viel op mijn voet. Waarom ik hem los liet? Geen idee..

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:10

Ik moest laatst wat mensen interviewen op straat. Dus ik met vol enthousiasme op een man af.
"MENEER :D Mag ik u wat- oh. Mevrouw"
Eeehhhh oliebol :')