relaties, waar haken jullie bij af?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 15:28

Mannen zonder humor.
Domme, ongemanierde mannen.
Slechte hygiene, brrrrrrrr!
Afhankelijke mannen.
Mannen die liegen.

Saaaash

Re: relaties, waar haken jullie bij af?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 15:35

afzeggen!!!!!!

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 16:47

En wat nou als je er na 3 maanden achter komt dat je partner in vorige relaties veel is vreemdgegaan of dat hij schulden heeft?

_Lizanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 16:52

Mijn grootste afknapper blijft nog denk ik...
Niet snappen dat een paard verzorging en eten nodig heeft.
De opmerking aan mij geven van , Gho we blijven nog wel even liggen , een paard overleeft het wel 1 keer zonder eten. Hier maak je me echt kokend mee :)

Ook wat hier boven gezegd is geweest, niet constand aandacht willen, ik heb mijn vrije tijd ook nog! :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 16:54

@zonnebloem:

Vorige relatie hoeft niets te zeggen over de relatie met mij toch :).

Ik durf namelijk met 90% zekerheid te zeggen dat mijn laatste ex bij een volgend vriendinnetje geen schulden heeft :). Neem aan dat dat schoonloeder hem iig niet nóg een keer hem dat wil door laten maken :r .

Vreemdgaan vind ik an sich vrij relatief.. Ik zei vroeger ook altijd "eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger", maar kijk er tegenwoordig anders tegenaan. Misschien zat hij zo verzakt in zijn vorige relatie dat hij het buiten de deur zocht. Is uiteraard niet goed te praten, maar hoeft niet te betekenen dat hij dat bij mij ook zou doen :).

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 17:15

zonnebloem18 schreef:
En wat nou als je er na 3 maanden achter komt dat je partner in vorige relaties veel is vreemdgegaan of dat hij schulden heeft?

Valt bij mij onder liegen, dus exit.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 17:22

Waarom? Zou jij meteen in je nieuwe relatie gaan vertellen dat je 2 jaar terug in de schulden zat? Of dat je vreemd bent gegaan omdat je niet lekker in je oude relatie zat?
Vind dat nou niet bepaald onder liegen vallen...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 17:47

MissDD schreef:
zonnebloem18 schreef:

Valt bij mij onder liegen, dus exit.

Nou zeg als ik een gozer was zou ik niet eens in je buurt willen komen .. wat kortzichtig:r
Zo iets vertel je niet na 1 dag, en zoiets vraag je ook niet als je elkaar net kent. 3 maanden is nog maar heel kort.
En dan nog, als er iets is geregeld met een betalingsregeling, is het voor mij prima, als hij zijn best doet en er vanaf komt.

En het verleden zegt weinig over de toekomst, ligt eraan in wat voor mate het is gebeurd en waarom.
Bij mij dan :)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 17:51

Denk dat iemand wel hoort te vertellen dat hij schulden heeft voor dat jullie financieel aankopen doen! huizen, meubelen etc. :j Lijkt me niet meer dan redelijk. Ik snap dat iemand niet meteen open kaart wil spelen over openstaande schulden. Maar voordat je samen grote aankopen doet zou wel voor mij nodig zijn. Anders zou ik echt niet gecharmeerd zijn dat hij iets achterhoudt. Je zit dan meteen zelf ook met minder geld namelijk.

Als partner na 3 maanden verteld dat hij vreemd is gegaan.. zou ik nog steeds flink boos zijn :(
Dan is die niet alleen vreemd gegaan maar heeft ie mij kans laten lopen op een soa en had hij niet genoeg ballen om ervoor uit te komen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 17:53

Ja dat vind ik ook, maar na drie maanden koop je nog geen huis, het is nog zo vers dan, ik vind een maand of 3 wel op het randje hoor, dat wel..

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 17:56

Ja hij zou er later mee weg komen bij mij. Maar dan wel met de vraag waarom hij het niet eerder verteld heeft en een preek :j Maar je komt dan erdoor niet in de problemen financieel.
Ik denk dat als je in een stabiele relatie zit, of elkaar genoeg vertrouwd dat het vanzelfsprekend zou horen te zijn. Maar deadline van vertellen is bij mij voor grote aankopen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 18:00

Als ik er na 3 maanden achter kom dat meneer is vreemdgegaan in zijn vorige relatie(s) dan hoef ik er ook niet meer mee verder. Ik hoef geen persoon dat blijkbaar in staat is om zijn partner te bedriegen en (hangt af van hoe hij is vreemd gegaan:) seks apart ziet van liefde (niks mis mee, maar gaat gewoon niet samen met mij).

Wat betreft schulden.. Het zou dan niet meteen exit zijn, maar dat ligt er heel erg aan wanneer hij het zou vertellen en hoe hij ermee om gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 18:06

Schulden.. Hm misschien eerst een kredietcheck doen voor je een relatie aangaat? O:)

Ik weet niet, het is nooit zo ver gekomen. Maar ik wil iemand hebben die ook zelfstandig is en ook bereid is de werklast te delen, ik wil niet als enige en 5 dagen in de week werken. Gewoon de taken een beetje verdelen en beiden minder werken. Ieder 3 dagen of zo. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 18:07

Een vriend die met een wildvreemd meisje gaat afspreken en vervolgens opbelt om te vertellen hoe leuk hij het had!
:evaw:

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 18:28

hmm goeie ik pik zo te lezen heel heel heel erg veel.
miss dat het daar ook altijd mis gaat in mijn relaties whahahaha.

Maar schulden zou ik nog niet perse een ramp vinden het ligt eraan wat diegene er mee doet en hoe diegene er mee om gaat

Vreemdgaan is bij mij echt meteen exit
slechte hygiene ook ik wil niks oplopen van mensen
als ze nooit iets leuks met me willen gaan doen of nooit ergens zin in hebben en alleen maar met hun eigen dingen enthousiast zijn maar verder niks kunnen doen of bedenken wat ons beide enthousiast maakt.
als ik de enige ben die huishouden en financieen etc moet regelen en doen en betalen.
afhankelijk van of er een reden voor is en ook echt in de combi van die 3 samen.

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 21:10

Poiuytrewq schreef:
Nou zeg als ik een gozer was zou ik niet eens in je buurt willen komen .. wat kortzichtig:r
Zo iets vertel je niet na 1 dag, en zoiets vraag je ook niet als je elkaar net kent. 3 maanden is nog maar heel kort.
En dan nog, als er iets is geregeld met een betalingsregeling, is het voor mij prima, als hij zijn best doet en er vanaf komt.

En het verleden zegt weinig over de toekomst, ligt eraan in wat voor mate het is gebeurd en waarom.
Bij mij dan :)

Er staat, quote: als je er "na 3 maanden achterkomt"
Dus niet na 1 dag.....

Jij mag zulke dingen prima vinden, ik niet.

Er is bovendien niet voor niets een gezegde dat als je wil weten hoe je leven er met een bepaald persoon uit gaat zien, je naar zijn/haar verleden moet kijken.
Laatst bijgewerkt door MissDD op 02-11-13 21:17, in het totaal 2 keer bewerkt

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 21:15

Waar ik op afknap.. Ehhh..

Te weinig, anders had ik m'n ex na twee weken al geditcht. :')

Anyhow. Ik denk toch wel dat ik heel erg afknap op de mate van interesse van de ander in mij.
Gesprekken kunnen voeren is ook best belangrijk, al moet je dat leren, dus dat zou ik de tijd gunnen voor ik het afkap..
En tsja, persoonlijke hygiëne, het hebben van een doel in je leven..
En ook niet onbelangrijk.. Schoonouders!

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 21:37

Ik knap af op hele seksistische mannen, mannen die continu willen weten waar ik ben en met wie, mannen die achterdochtig zijn en een rare stem. hihi :)

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 22:25

Ik knap ook af op boeren die alleen maar met een plat accent praten. Ik val op boeren, maar ik kom net zo goed van het platteland en ik kan ook normaal nederlands.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 22:39

Ik denk niet dat je kunt oordelen in een situatie van een ander, maar ik zou het toch niet tof vinden als mijn vriendin in het verleden vreemd is gegaan :+. Maar het zou toch op de een of andere manier aan mij knagen, omdat ik toch vind dat vreemd gaan niet goed te praten valt en het een kwestie van respect is..
Ik kan heel wat hebben en ben heel makkelijk wat betreft een relatie en mag je bij mij vrij zijn, de grens weet mijn vriendin zelf en daar doe ik echt niet moeilijk over :)! Ik vind dan ook niet dat je elkaars bezit bent :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 23:05

@missDD, nee oke, maar 3 maanden. Is ook nog maar 'net' dus zo panisch zou ik er dan niet over doen. Maar veel langer zou het niet moeten duren.

Over dat laatste ben ik het niet eens maar daar ga ik nu niet op in

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 23:43

Ik heb genoeg begrip voor situaties waarin mensen verkeerde keuzes maken, heb ik zelf ook wel eens gedaan. Echter horen verkeerde keuzes je te vormen tot een beter persoon. Als je beter weet, kan je beter doen.
Als iemand echter zegt dat ie stelselmatig vreemd is gegaan in vorige relaties, dan ben ik echt niet zo arrogant om te denken dat ie dat niet bij mij zal doen.
Tuurlijk zal er wel eens iemand tussen zitten die oprecht zijn leven gebeterd heeft, maar ik wil daar niet het proefkonijn voor zijn, het gaat immers ook om mijn hart en mijn leven. Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik mijn hart geef aan iemand die er zo mee om kan springen. De kans dat ze hun leven niet hebben gebeterd is vele malen groter. Moet er niet aan denken dat ik in plaats van liefhebben me bezig moet houden met hem in de gaten te houden. Dan heb ik wel wat beters te doen.

Iedereen neemt zijn/haar rugzakje mee in een relatie en dat is prima, maar worden er dingen moedwillig verzwegen dan ben ik er gauw klaar mee. Het feit dat zij zich niet comfortabel genoeg bij mij voelen om gewoon eerlijk te zijn, is dan al een mismatch op zich in mijn bescheiden mening.

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 00:40

Mijn ex liet foto's zien van blote dames op zijn computer, prima als hij dat erop wil hebben, maar ík hoef het lekker niet te zien... Bah!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 01:05

Tessaaaah schreef:
Mijn ex liet foto's zien van blote dames op zijn computer, prima als hij dat erop wil hebben, maar ík hoef het lekker niet te zien... Bah!

maaaaaar je accepteert wel dat je vriendje er naar kijkt toch?

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 12:52

Dat moet hij helemaal zelf weten, zoals ik al zei, ik ga hem niks verbieden, maar als hij van alles aan mij gaat laten zien, toen was het klaar, vond ik 'm alleen maar heel irritant en een week later waren we uit elkaar. :evaw: