Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
. Neem aan dat dat schoonloeder hem iig niet nóg een keer hem dat wil door laten maken
.
. MissDD schreef:zonnebloem18 schreef:En wat nou als je er na 3 maanden achter komt dat je partner in vorige relaties veel is vreemdgegaan of dat hij schulden heeft?
Valt bij mij onder liegen, dus exit.
Lijkt me niet meer dan redelijk. Ik snap dat iemand niet meteen open kaart wil spelen over openstaande schulden. Maar voordat je samen grote aankopen doet zou wel voor mij nodig zijn. Anders zou ik echt niet gecharmeerd zijn dat hij iets achterhoudt. Je zit dan meteen zelf ook met minder geld namelijk. 
Maar je komt dan erdoor niet in de problemen financieel. 
Poiuytrewq schreef:Nou zeg als ik een gozer was zou ik niet eens in je buurt willen komen .. wat kortzichtig:r
Zo iets vertel je niet na 1 dag, en zoiets vraag je ook niet als je elkaar net kent. 3 maanden is nog maar heel kort.
En dan nog, als er iets is geregeld met een betalingsregeling, is het voor mij prima, als hij zijn best doet en er vanaf komt.
En het verleden zegt weinig over de toekomst, ligt eraan in wat voor mate het is gebeurd en waarom.
Bij mij dan

. Maar het zou toch op de een of andere manier aan mij knagen, omdat ik toch vind dat vreemd gaan niet goed te praten valt en het een kwestie van respect is..
! Ik vind dan ook niet dat je elkaars bezit bent