Storm op komst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:37

SAKKIA schreef:
Gelukkig hebben wij de tuintafel ed al opgeruimd. Beide auto's staan altijd onderdak, die van mij op het werk ook.
Konijn blijft ook buiten, die staat achter op het terras heel stevig en veilig.

Maar me meer zorgen over de rit naar het werk morgenvroeg en over vriendlief die met de vrachtauto op pad gaat. De katten zitten lekker binnen, die zullen wel de hele dag blaadjes staren op de vensterbank :+

Oei.. met deze wind in een vrachtauto?

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:37

Ja dat denk ik ook ja :+
Al kan Arriva er ook wat van hoor. Van Dordrecht naar Gorinchem (waar je normaal 20 min over doet) deed ik 2 uur. Ook nog een keer op Sliedrecht Baanhoek stilgestaan. Je wilt daar nog niet eens dood gevonden worden :+ . Duurde ook anderhalf uur om naar huis te komen. En ach, meestal vind ik vertraging richting school niet zo erg, terugweg heb ik jammer genoeg altijd de vertragingen te pakken.
Helaas geen NS tussen Gorinchem & Dord!

Deveneyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:41

Ik vrees toch wel een beetje voor vannacht, shetties staan in de weide en dravertje op stal..

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:42

Bij ons een keer een boom op de omheining gevallen, helaas de weide met de paarden die wel eens graag op stap gaan. Die van ons gaan wel eens kijken maar zullen altijd naar het eten terugkeren. Achteraf bleek dat de paarden in lage prikkeldraad terecht waren gekomen, overblijfselen van een oude omheining van de koeienboer iets verder op.
Heel stom, maar langs een kant ook gelukkig, want als ze bleven doorrennen waren ze niet ver van een drukke baan af.
Paarden gaan daarom nu ook binnen, als we overdag daar zijn gaan ze wel de weide op. Zolang er iemand is dus. De stal is een echte schuur, deuren kunnen allemaal toe dus wegvliegende daken verwacht ik hier niet.

Deveneyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:42

Riannetjehh schreef:
SAKKIA schreef:
Gelukkig hebben wij de tuintafel ed al opgeruimd. Beide auto's staan altijd onderdak, die van mij op het werk ook.
Konijn blijft ook buiten, die staat achter op het terras heel stevig en veilig.

Maar me meer zorgen over de rit naar het werk morgenvroeg en over vriendlief die met de vrachtauto op pad gaat. De katten zitten lekker binnen, die zullen wel de hele dag blaadjes staren op de vensterbank :+

Hier mn oom, moet vannacht op pad..( afsluitdijk).. Was nog niet zeker of hij wel gaat..

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:44

Moet even een ander rondje verzinnen om met de hond te wandelen, alles hier is open veld of dijk dus dan waai ik echt weg :')

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:45

Nagano schreef:
zit meer over me zelf in ik moet om 3 uur de krant lopen mijn paardjes kunnen binnen schuilen !!

vanacht of morgen middag? :+ ik mag om 4 uur ook weer mijn bedje uit :O

BenteMaxime

Re: Storm op komst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:46

Wat een vroegte ! :O
Wekker gaat morgen tien voor half 8. Tien over half 8 de deur uit en dan hoop ik dat ik op het station aankom zonder van mn fiets af te waaien (brug over :+ ) en dat mijn treinen niet rijden zodat ik meteen dezelfde weg terug naar huis kan fietsen en m'n bed weer inkan :')

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:47

_Teddybeer_x schreef:
Riannetjehh schreef:

Hier mn oom, moet vannacht op pad..( afsluitdijk).. Was nog niet zeker of hij wel gaat..

Hoe waai je om deel 1
Lijkt me niet slim.. maar ja als hij zich er zelf goed bij voelt

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:47

BenteMaxime schreef:
Wat een vroegte ! :O
Wekker gaat morgen tien voor half 8. Tien over half 8 de deur uit en dan hoop ik dat ik op het station aankom zonder van mn fiets af te waaien (brug over :+ ) en dat mijn treinen niet rijden zodat ik meteen dezelfde weg terug naar huis kan fietsen en m'n bed weer inkan :')

hahahha dat hoop ik dus ook :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:49

Ja dieplader vol met machines. Gaat extra vroeg om alles nog extra vast te zetten

Hij is al een keer omgegaan, toen stond hij stil en was met de kraan op de vrachtauto bezig, wind kwam onder de auto en daar ging ie. Nu heeft hij die auto niet meer, maar vrees voor de momenten dat die kieper omhoog moet :o
Voor mezelf ben ik niet zo bang, heb wel een kleine toet, maar ik rij verstandig en voorzichtig, maar niet angstig. Moet wel door de landerijen en heb altijd een hekel aan die rukwinden die achter de boerderijen vandaan komen.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:59

hoelaat begint het te stormen in nl?

Xx_Joyce_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 23:02

mymy schreef:
hoelaat begint het te stormen in nl?

09:00

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 23:02

mistery30 schreef:
Hier komt vannacht de storm al, durf niet te slapen met al die bomen om ons heen

Ach positief gezien: je wordt vanzelf wakker als er een boom op je valt. :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 23:08

09.00? Vannacht gaat het toch ook stormen? Noord-Holland.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 23:10

Rond drie uur vannacht schijnt het aan land te komen. Hier begint het al flink aan te trekken.( kop van noord holland)

fourseasons

Hier (gelderland) is het al de hele dag keihard aan het waaien, maar dan ook echt keihard

romyloverrr

hier nog helemaal niets aan de hand ( zuid-limburg )
wel al wat harder aan het waaien , maar niet extreem .

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 23:12

De vorrige keer stormde het in me kamer :+ dakpannen waren weg whaha..
Ik heb van die deurtjes die aan de lage kanten zitten zegmaar ( zolder ) die waaide gewoon open
Dus ben benieuwd vannacht :+
Morgen ochtend moet ik de paarden buiten zetten.. dus ben benieuwd !

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 23:15

hier staan ook allemaal hoge bomen, ben altijd bang dat er een om waait. Paardjes staan lekker op stal weet nog niet wat ik morgen zal doen dus dat zie ik dan wel weer.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 23:16

Hier waait het de hele avond al zo hard dat het lijkt of het dak naar beneden komt. Hoewel ik geloof dat het nu net weer wat meevalt. Paard staat binnen, ik ga er voor mijn eigen gemoedsrust maar even vanuit dat de stal niet zomaar instort. Het zou me mooi uitkomen als morgen de bussen/treinen niet rijden, goeie smoes om niet naar school te gaan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 23:17

Pony's blijven waar ze zijn, kunnen zelf in schuilstal als ze willen. Bomen, hum, daar hou ik wel een beetje oog op. Achterbuurman heeft ze als een idioot gesnoeid, tegen onze zin in, althans op die manier, en het zal me niet verbazen als er eentje of meer daardoor omgaan.....

mistery30

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 23:18

Littera schreef:
mistery30 schreef:
Hier komt vannacht de storm al, durf niet te slapen met al die bomen om ons heen

Ach positief gezien: je wordt vanzelf wakker als er een boom op je valt. :+

Ja of ik word niet meer wakker :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 23:20

Mijn kerel moet nu lekkage maken op een dak :/ vind dat maar niks.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 23:20

Er liggen hier nu al veel grote takken op de paden (net met de hond geweest). Vind het waaien zo al hard zat. Moet morgen sowieso altijd al om half 7 richting het werk rijden, maar ik ben bang dat ik beter nog 3 kwartier eerder weg moet. Het is ongeveer een uur rijden.