Leeuwarden tips en trics

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Leeuwarden tips en trics

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:25

Weten jullie nog leuke winkeltjes met interieurspullen (á la Riverdale?) in Lwd? :)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:47

Action!! :D
Het lijkt wel iets op Riverdale, je kan het helemaal naar je eigen smaak maken :)
Tenminste... Dat doe ik haha.

WoonBlvd Leeuwarden heeft ook onwijs veel spul :) (achter het FEC)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:03

Even een gekke vraag hoor, zijn hier nog mensen die toevallig zaterdagavond a.s. naar de feesttent in Ferwert gaan en met wie ik na afloop mee terug kan rijden naar Leeuwarden? Als dank ben ik bereid je toegangskaartje te betalen. :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:05

He, leuk dat je dit topic omhoog schopt, dat had ik net nodig. :D
Helaas, ik heb geen rijbewijs, anders was ik wel met je meegegaan!

Is er iemand hier die misschien binnenkort paardrijlessen wil nemen? Ik zit erover na te denken om rijlessen te gaan nemen, heb volgens mij een leuke stal gevonden en wil er binnenkort eens gaan kijken. Lijkt me leuk om met iemand samen te gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:10

Ah jammer! Ik ga namelijk vanuit een andere plaats heen en heb dan wel vervoer, maar terug kan ik niet met mijn vriend mee omdat zijn auto al vol zit met muzikanten en apparatuur. :+

Paardrijles, oeh! Daarin ben ik zelf eigenlijk wel heel geinteresseerd! :)) Alleen hangt dat nog even af van of ik de baan krijg waarvoor ik volgende week op gesprek ga. :D :D Wanneer en waar zou je willen kijken?

Agnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:22

Stal Lunia van Berber is hartstikke leuk! Zit in Marssen, vlakbij Leeuwarden. Ze heeft ook vaak plekjes over in lessen, zodat je er nog tussen kan, maar uiteraard is een vaste les ook mogelijk. Een aanrader!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 20:43

Dat is echt typisch, dat was precies de stal waar ik het over had. :D

Agnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 21:59

Haha, toevallig! Enne, als je nog leuke (voordelige) rijkleding zoekt, ben je bij mij aan het goede adres. Ook lekker dichtbij ;) Veel plezier met rijden, zou leuk zijn als jullie samen gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:15

Nog even weer over het feest in Ferwert. _O- :')

Zijn er nog mensen die hier heen willen, en met ons terug willen naar Leeuwarden in de taxi? Dan kunnen we de kosten delen. :P Het is een super leuk feest, dat kan ook niet anders natuurlijk, want de band van mijn vriend speelt. :D :D Maar wij (vriendin van mij en ik) hebben geen vervoer terug. En met zijn tweetjes in de taxi is aardig duur. Dus het zou leuk (en gezellig) zijn als we met meerdere mensen terug konden reizen. ;)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 10:46

Sorry :(
Ik heb zelf een leuke stalling gevonden voor mijn paard vlakbij Leeuwarden! Dus als het allemaal goed gaat komt mijn merrie naar Leeuwarden! :D

Verder ben ik lekker bezig met re-decoraten van het huis van mijn vriend, die vind alles prima! :D En wonen we soort van om de week bij mijn huis en dan weer een week in zijn huis! Soms wel echt irritant dat gesleep met adapters, hondenriem, kleding, laptop en toilettas maar we vinden beide huizen zo zijn charme hebben ;)

Zijn jullie nog in de stad geweest met bevrijdingsdag?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:32

Ai had best taxi willen spelen maar zaterdag , maar ik kan niet :( geen optie om daar te overnachten en de bus terug te nemen? Ferwert is wel een beetje einde van de wereld..

Leuk Fred_kroket, waar ga je staan?
En de dames die gaan lessen, veel plezier! Ze hebben een binnenbak, dat is echt perfect :)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 11:34

RianneH schreef:
Ai had best taxi willen spelen maar zaterdag , maar ik kan niet :( geen optie om daar te overnachten en de bus terug te nemen? Ferwert is wel een beetje einde van de wereld..

Leuk Fred_kroket, waar ga je staan?
En de dames die gaan lessen, veel plezier! Ze hebben een binnenbak, dat is echt perfect :)

In Swichum, mijn vriend woont in Zuiderburen en is het met de racefiets een heel klein stukje! Heb jij nou in Hempens gestaan (of sta je er nog?)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:46

Ja, klopt, toen nog die wedstrijd georganiseerd ;) Swichum ken ik niet. Sta nu in Oudkerk, perfecte rustige plek naast het bos, waar paardlief lekker veel buiten is.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 11:58

RianneH schreef:
Ja, klopt, toen nog die wedstrijd georganiseerd ;) Swichum ken ik niet. Sta nu in Oudkerk, perfecte rustige plek naast het bos, waar paardlief lekker veel buiten is.

Ja!! Leuk!! Zowel paard als ik hadden de tong op de knieën hangen... Ik stuur je wel even een PB waar het is! Lekker dat je een fijne plek hebt gevonden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 17:12

Dit topic even weer omhoog: ik ben op zoek naar een goedkope kapper voor hetbijkleuren van uitgroei. Ik heb laatst wat rondgebeld maar schrok me wezenloos van de prijzen: 48 euro! :wow: In oost Groningen betaalde ik altijd 25/30 euro. Wie weet een goed, maar goedkoop adresje? Mag ook in een dorp rondom Lwd zijn, zo lang het maar te befietsen is.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:40

Ik ben ook een tijdje geleden op zoek gegaan naar een goedkope, maar toch goeie kapper. Dat leek onmogelijk. :')

Ik ga nu bij La Vie in het Zaailand, betaal dan wel iets meer maar ben wel tevreden.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:50

Ik ook roos! Leuke vrouwen en knippen goed.
Ik weet dat er ergens net buiten Leeuwarden in een soort boerderij ook een kapster zat, dacht iets met Marjolein maar durf t niet zeker te zeggen en ook geen idee van de prijzen.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-14 23:01

Ik ga naar de stadskapper die zit in dat leuke straatje vlakbij de Oldenhove. Mijn vriend gaat daar ook naartoe. Wij hebben beide krullen en knipt echt super. Ik ga binnenkort mijn haar laten verven en dat durfde ik nooit maar ga het bij hem echt proberen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 17:06

Nog mensen hier die zin hebben om eens iets leuks te doen? Ik ben voor mijn vriend naar Leeuwarden verhuisd maar ken hier verder niet zoveel mensen. Wel leuk om eens een drankje te doen of andere meidendingen. :D

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 00:14

Lijkt me leuk! Ik woon sinds eind augustus weer in Leeuwarden en tis af en toe best eenzaam in m'n eentje op m'n kamertje :')

Niien_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:29

Gezellig, ik wil ook wel mee! Ken naast mijn klas en huisgenoten ook niet heel veel mensen in Leeuwarden, dus ben ook vaak alleen. Ben er wel alleen door de weeks, in het weekend ga ik lekker naar huis-huis!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:48

Ik ook hoor! Zit nu ook lekker bij m'n ouders. Heerlijk om even niet aan m'n geld te hoeven denken of voor mezelf te hoeven koken :')

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-14 18:37

Lijkt me zeker leuk!! We kunnen misschien in de stad ergens afspreken? Misschien doordeweek voor de mensen die op kamers wonen?
Ik gooi gewoon een woensdagavond in de groep!

*gooi*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:49

Lijkt me leuk! Hoewel door de week voor mij niet heel handig is ivm werk. Maar op een donderdagavond zou ik bijvoorbeeld wel kunnen.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 21:44

Aanstaande woensdagavond heb ik uitwisseling naar de zustervereniging van onze sv (Osiris <3) maar de week erop zou ik evt wel kunnen? Donderdagavond is ook altijd goed :D