Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(achter het FEC) 
Alleen hangt dat nog even af van of ik de baan krijg waarvoor ik volgende week op gesprek ga.
Wanneer en waar zou je willen kijken?
Veel plezier met rijden, zou leuk zijn als jullie samen gaan!
Het is een super leuk feest, dat kan ook niet anders natuurlijk, want de band van mijn vriend speelt.
Maar wij (vriendin van mij en ik) hebben geen vervoer terug. En met zijn tweetjes in de taxi is aardig duur. Dus het zou leuk (en gezellig) zijn als we met meerdere mensen terug konden reizen.

En wonen we soort van om de week bij mijn huis en dan weer een week in zijn huis! Soms wel echt irritant dat gesleep met adapters, hondenriem, kleding, laptop en toilettas maar we vinden beide huizen zo zijn charme hebben
geen optie om daar te overnachten en de bus terug te nemen? Ferwert is wel een beetje einde van de wereld..
RianneH schreef:Ai had best taxi willen spelen maar zaterdag , maar ik kan nietgeen optie om daar te overnachten en de bus terug te nemen? Ferwert is wel een beetje einde van de wereld..
Leuk Fred_kroket, waar ga je staan?
En de dames die gaan lessen, veel plezier! Ze hebben een binnenbak, dat is echt perfect
Swichum ken ik niet. Sta nu in Oudkerk, perfecte rustige plek naast het bos, waar paardlief lekker veel buiten is. RianneH schreef:Ja, klopt, toen nog die wedstrijd georganiseerdSwichum ken ik niet. Sta nu in Oudkerk, perfecte rustige plek naast het bos, waar paardlief lekker veel buiten is.
In oost Groningen betaalde ik altijd 25/30 euro. Wie weet een goed, maar goedkoop adresje? Mag ook in een dorp rondom Lwd zijn, zo lang het maar te befietsen is. 
) maar de week erop zou ik evt wel kunnen? Donderdagavond is ook altijd goed