Geesten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Geesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:20

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:28

Bahahaha thanks :')

Ik zal het filmpje morgen of vanavond wel even kijken.

Al ben ik 's avonds er wat gevoeliger voor om bang te worden. -O-

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:28

En ik me inhouden omdat ik ontopic wilde blijven _O- Sorry maar ga alsje, alsje, alsjeblieft wat aan je spelling doen. Bedoel het niet rot hoor maar het is niet prettig lezen zo.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:29

Deijs schreef:
Bahahaha thanks :')

Ik zal het filmpje morgen of vanavond wel even kijken.

Al ben ik 's avonds er wat gevoeliger voor om bang te worden. -O-

Hij is niet eng, gewoon heel vreemd... en creepy.

Deze emotie past er wel goed bij... -O-

:')

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:30

Heb wel eens gehad dat ik bij een vriendin sliep (we slapen dan in de garage, boven hele ingerichte kamer met bank, tv, stoelen, en bed) en toen hoorden we de hele tijd voetstappen van boven naar beneden (was half 4 snachts dus dan slapen de ouders dus die waren het niet)
en toen de volgende ochtend was zij boven haar makeup aan het doen, en ik beneden me gezicht aan het wassen en toen alle 2 zagen we een soort schim achter ons staan, en we begonnen keihard te gillen (te gelijkertijd) en helemaal te huilen enzo.
En ook een keer dat ik beneden wat in de garage hoorden, toen liep ik naar beneden en toen ging ik uit het raam kijken. leek het net of er een vrouw stond, en toen ging ik met me hoofd tegen dat raam aan om goed te kijken knalde er ineens een vuist tegen het raam aan.
Ook bij mij thuis hoor ik geregeld voetstappen, of ineens iets verschuiven beneden, gelukkig ben ik niet heel bang ingesteld dus durf gewoon alleen thuis te zijn en daar alleen te slapen enzo :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:31

haha ja he? :Y)

Mochten jullie eroverheen gekeken hebben; kijk op youtube Ghost Adventures. Is wel Engels maar oh zo gaaf. 3 jongens gaan dan allerlei gebouwen en plekken bezoeken waar het spookt. Soms is het echt héél erg eng. De aflevering dat ze naar Bobby Mackeys gaan is echt heel vaag. Daar zitten veel demonen.

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:35

vraag is.... is dat echt?

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:36

Ziet er vooral heel erg geacteerd uit :=

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:45

idd

Qwillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:49

Ik heb een warme ruwe hand gevoeld op mijn eigen handm, op een nacht dat ik niet in slaap kon komen!

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 19:53

Arjan1983 schreef:
Ik heb een warme ruwe hand gevoeld op mijn eigen handm, op een nacht dat ik niet in slaap kon komen!

Och wat heerlijk iemand die je in slaap probeert te helpen :D

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:14

brr...
ik durf die filmpjes niet te bekijken
ik krijg van de verhalen al kriebels

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-13 20:19

Ik kijk die filmpjes morgen wel aangezien ik alleen thuis ben met zusje :+

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:22

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:27

Nee, die filmpjes laat ik ook liever zitten..
Word daar echt te bang van

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:31

ik heb dat filmpje wel gezien ook op fb gezet maar ik vond het nogal nep en geacteerd al zou ik dat "spel" ook wel eens willen gaan doen.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:32

dat robby mackeys is een gebouw wat bij bijna alle para programma's langs komt .

tot hoeverre het geacteerd is weet ik niet , maar in het gebouw zelf geloof ik wel .
persoolijk vind ik gohst adventures totaal niet eng of spannend , misschien omdat ik zulke dingen te vaak kijk :+
en haunted etc vind ik wel leuker kijken i.v.m reconstructies die het wat spannender maken .

het lijkt me wel gaaf om met de personen die het leuk vinden om af te spreken bij spookhuizen ( bijv. een leegstaande fabriek met spook verhalen) :D

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:33

Deijs schreef:
haha ja he? :Y)

Mochten jullie eroverheen gekeken hebben; kijk op youtube Ghost Adventures. Is wel Engels maar oh zo gaaf. 3 jongens gaan dan allerlei gebouwen en plekken bezoeken waar het spookt. Soms is het echt héél erg eng. De aflevering dat ze naar Bobby Mackeys gaan is echt heel vaag. Daar zitten veel demonen.

Heb net dat filmpje gekeken, erg geacteerd. Vond er niet zoveel aan, van die patsers die dan even stoer willen doen. Die krassen op z'n rug waren wel raar, maargoed dat kan ook z'n kinky vriendin geweest zijn :Y) :D

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:36

cherell0 schreef:
dat robby mackeys is een gebouw wat bij bijna alle para programma's langs komt .

tot hoeverre het geacteerd is weet ik niet , maar in het gebouw zelf geloof ik wel .
persoolijk vind ik gohst adventures totaal niet eng of spannend , misschien omdat ik zulke dingen te vaak kijk :+
en haunted etc vind ik wel leuker kijken i.v.m reconstructies die het wat spannender maken .

het lijkt me wel gaaf om met de personen die het leuk vinden om af te spreken bij spookhuizen ( bijv. een leegstaande fabriek met spook verhalen) :D

kerkhof nog beter :)

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 20:40

ook goed ik ben voor :P al lijkt een huis me leuker met hoekjes en kiertjes en een kraakvloer .

m'n moeder wil ook mee :D

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-13 20:54

Als het een grote groep is durf ik wel, anders niet :+

Qwillion

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:03

arankeng schreef:
Arjan1983 schreef:

Och wat heerlijk iemand die je in slaap probeert te helpen :D

Ben mij idd rot geschrokken, vervolgens 3 uren in de woonkamer Tv gekeken.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-13 21:05

Oké, ik was die aflevering aan het kijken van bobby mackey's en toen ik hem even uit had staan hoorde ik achter me iets van 'ooooh'.. Mooi niet dat ik die door ga kijken dus :')

(ik zal het me waarschijnlijk wel verbeeld hebben maar ik schrok me de pleuris)

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:09

Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde.

Een aantal jaar geleden was ik uit geweest, was niet heel erg druk dus ik was zo weer thuis.
Ik ga naar mijn slaapkamer, trek mijn pyjama aan en doe de slaapkamerdeur weer open om naar de badkamer te gaan. Zie ik op de overloop een witte schim.. Heb eens met mijn hoofd geschud en dacht nog: dit kan niet van de drank zijn toch? Heb bijna niks op.
Zag niks meer dus liep verder naar de badkamer.

Stond mijn tanden te poetsen en keek in de spiegel, zag ik die schim weer.
Volgende ochtend dit aan mijn vader verteld, bleek dat de buurman (hadden we goed contact mee) was overleden.

Ook een keer met mijn vader gepraat over mijn overleden opa. Mijn vader geloofde nooit echt dat er meer was tussen hemel en aarde maar vertelde mij dat toen we naar opa's crematie toe reden er een groep ganzen of zwanen aan kwam vliegen, in een rechte lijn. Precies boven de lijkwagen waar opa in lag maakten ze een rondje en gingen toen weer verder. Heel bijzonder.

Ook vertelde ik tegen mijn vader dat ik zo graag nog 1 x opa zijn stem zou willen horen. Die nacht droomde ik over opa, en hoorde zijn stem in mijn droom!

Bovenstaande dingen heb ik nooit als eng ervaren maar heb op dit vlak (geesten) ook enge dingen meegemaakt.

Tegen iedereen die ooit eens wil glaasje draaien, of een spookhuis opzoeken of iets in die richting wil ik graag zeggen: Doe het gewoon lekker niet :).

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-13 21:15

tessa_brian schreef:
Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde.

Een aantal jaar geleden was ik uit geweest, was niet heel erg druk dus ik was zo weer thuis.
Ik ga naar mijn slaapkamer, trek mijn pyjama aan en doe de slaapkamerdeur weer open om naar de badkamer te gaan. Zie ik op de overloop een witte schim.. Heb eens met mijn hoofd geschud en dacht nog: dit kan niet van de drank zijn toch? Heb bijna niks op.
Zag niks meer dus liep verder naar de badkamer.

Stond mijn tanden te poetsen en keek in de spiegel, zag ik die schim weer.
Volgende ochtend dit aan mijn vader verteld, bleek dat de buurman (hadden we goed contact mee) was overleden.

Ook een keer met mijn vader gepraat over mijn overleden opa. Mijn vader geloofde nooit echt dat er meer was tussen hemel en aarde maar vertelde mij dat toen we naar opa's crematie toe reden er een groep ganzen of zwanen aan kwam vliegen, in een rechte lijn. Precies boven de lijkwagen waar opa in lag maakten ze een rondje en gingen toen weer verder. Heel bijzonder.

Ook vertelde ik tegen mijn vader dat ik zo graag nog 1 x opa zijn stem zou willen horen. Die nacht droomde ik over opa, en hoorde zijn stem in mijn droom!

Bovenstaande dingen heb ik nooit als eng ervaren maar heb op dit vlak (geesten) ook enge dingen meegemaakt.

Tegen iedereen die ooit eens wil glaasje draaien, of een spookhuis opzoeken of iets in die richting wil ik graag zeggen: Doe het gewoon lekker niet :).

te laat heb al een spookhuis achting iets op vakantie opgezocht, nou ja opgezocht was in Engeland en het huisje waar we in zaten zat voor een kerkhof je kon over een muurtje kijken en daar was het kerkhof met een leuke oude kerk, nom way dat ik's avonds naar buiten ging in dat gedeelte (me broertje heeft me 1 keer daar naar buiten geduwd en de deur op slot gedaan, was doods bang)