Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ketaki schreef:xAnika schreef:Glaasje draaien, niet bekend in België volgens mij. Wat is het?
http://www.exorcistonline.eu/glaasje%201.htm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ouijabord
Deijs schreef:haha ja he?
Mochten jullie eroverheen gekeken hebben; kijk op youtube Ghost Adventures. Is wel Engels maar oh zo gaaf. 3 jongens gaan dan allerlei gebouwen en plekken bezoeken waar het spookt. Soms is het echt héél erg eng. De aflevering dat ze naar Bobby Mackeys gaan is echt heel vaag. Daar zitten veel demonen.
cherell0 schreef:dat robby mackeys is een gebouw wat bij bijna alle para programma's langs komt .
tot hoeverre het geacteerd is weet ik niet , maar in het gebouw zelf geloof ik wel .
persoolijk vind ik gohst adventures totaal niet eng of spannend , misschien omdat ik zulke dingen te vaak kijk![]()
en haunted etc vind ik wel leuker kijken i.v.m reconstructies die het wat spannender maken .
het lijkt me wel gaaf om met de personen die het leuk vinden om af te spreken bij spookhuizen ( bijv. een leegstaande fabriek met spook verhalen)
tessa_brian schreef:Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde.
Een aantal jaar geleden was ik uit geweest, was niet heel erg druk dus ik was zo weer thuis.
Ik ga naar mijn slaapkamer, trek mijn pyjama aan en doe de slaapkamerdeur weer open om naar de badkamer te gaan. Zie ik op de overloop een witte schim.. Heb eens met mijn hoofd geschud en dacht nog: dit kan niet van de drank zijn toch? Heb bijna niks op.
Zag niks meer dus liep verder naar de badkamer.
Stond mijn tanden te poetsen en keek in de spiegel, zag ik die schim weer.
Volgende ochtend dit aan mijn vader verteld, bleek dat de buurman (hadden we goed contact mee) was overleden.
Ook een keer met mijn vader gepraat over mijn overleden opa. Mijn vader geloofde nooit echt dat er meer was tussen hemel en aarde maar vertelde mij dat toen we naar opa's crematie toe reden er een groep ganzen of zwanen aan kwam vliegen, in een rechte lijn. Precies boven de lijkwagen waar opa in lag maakten ze een rondje en gingen toen weer verder. Heel bijzonder.
Ook vertelde ik tegen mijn vader dat ik zo graag nog 1 x opa zijn stem zou willen horen. Die nacht droomde ik over opa, en hoorde zijn stem in mijn droom!
Bovenstaande dingen heb ik nooit als eng ervaren maar heb op dit vlak (geesten) ook enge dingen meegemaakt.
Tegen iedereen die ooit eens wil glaasje draaien, of een spookhuis opzoeken of iets in die richting wil ik graag zeggen: Doe het gewoon lekker niet.