Zoenen, wanneer wel of niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xTammyy

Re: Zoenen, wanneer wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 15:05

Wanneer iemand net een sigaret heeft gerookt, niet zoenen! Tenzij je wilt weten hoe een asbak smaakt :')

Toen ik 15/16 was heb ik me echt zo vaak misdragen in de club bij ons.. Ik zei altijd dat ik niet zou zoenen met vrienden van mn broer, klasgenoten of collega's.. Nou dat had ik beter niet kunnen zeggen in hun bijzijn want als je er maar genoeg drank in gooit krijg je alles voor elkaar.. :o

Ben nu een stuk kieskeuriger en er is op t moment ook maar 1 iemand met wie ik zoen :D

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 23:52

Zoenen is hartstikke leuk! :)) Ik zoen ook gewoon op feestjes/uitgaan als een jongen leuk genoeg was, why not :')
Maar eigelijk het leukste als het met je vriend is, want dan heb je er ook nog gevoelens etc bij! :)

Iets wat je niet moet doen, is als je met een jongen op een avond gezoend hebt, op het laatste moment beslissen om bij je beste vriend gaan slapen, veel te lam zijn en vervolgens ook nog met hem zoenen als je bij je beste vriend thuis bent _O- Dan word je ook heeeel awkward de volgende dag wakker.. :+

xTammyy schreef:
Wanneer iemand net een sigaret heeft gerookt, niet zoenen! Tenzij je wilt weten hoe een asbak smaakt :')

Dit is trouwens zo waar, getverderrie, echt vreselijk :=

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 00:30

xPaardjuH_ schreef:
[Maar elk gewoon zijn eigen ding, lekker zoenen wanneer je dat wilt xD Ik ben alleen meer van de relaties en ik zoen dan ook gewoon niet buiten relaties om.

Poeh, ik dacht dacht dat ik de enige was daarin. Bij mij is zoenen ook iets voor relaties, ik moet er gevoelens bij hebben.
Verder moet iedereen het voor zichzelf weten natuurlijk.

Surprise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 01:01

Met mijn exvriend zoende ik wanneer ik wilde, we hielden het wel gewoon beschaafd. Maar alles is een stuk moeilijker nu ik een relatie heb met een meisje en Nederland toch niet zo tolerant blijkt te zijn...

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 01:02

Ik zoen eigenlijk alleen met iemand wanneer ik serieuze interesse heb. Of ik moet dronken zijn. Een van die twee.. Maar ik doe het nooit voor de 'lol'. Speelt denk ik wel mee dat ik er ook niet zo van hou. :=

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 12:35

- Nevermind. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:15

Ik zoen overal waar ik wil. En als wij in de kroeg staan te dansen en mijn vriend doet dat dingetje met zijn heupen en zijn handen, dan zoen ik hem ook midden in de kroeg hoor.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:18

Ja hoorrrr altijd en overal. i just don't care :)
Nu ik een vriendje heb niet met iedereen ;P maar soms is het moment gewoon daar ! :*
maar toen ik nog single was ging ik er helemaal voor :')
Ja óók meerdere op 1 avond, achteraf niet zo chique, maar ik genoot er toen van, who cares. :j

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:20

Voor mij is zoenen iets waar je gevoelens bij moet hebben. Ik had altijd een principe om op de eerste date niet te zoenen maar dat heb ik inmiddels opzij geschoven :+ Maar alleen als ik iemand echt leuk vind. Ik zoen niet tijdens het uitgaan of gewoon voor de lol.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:23

Ik ging vroeger in Heiloo naar een soort kinderdisco, ik was toen 14 of 15. Heel Heiloo van mijn leeftijd, inclusief ikzelf, hadden tegelijk Pfeiffer _O- _O- _O- _O-

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:24

Ik heb zelf niet zo een problemen met zoenen als het mooie (leuke) jongens zijn maar het wel een stel no-go's:

- Slecht gebit/adem (dus vooral niet iemand die net gerookt heeft)
- Onverzorgd uiterlijk
- Arrogant karakter
- Vrienden van mijn ex
- Jongens met een vriendin
- Jongens die te veel aandacht vragen

Gebeurt overigens niet vaak, maar af en toe... muah :+

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:30

xSlvna schreef:
Ik heb zelf niet zo een problemen met zoenen als het mooie (leuke) jongens zijn maar het wel een stel no-go's:

- Onverzorgd uiterlijk
- Arrogant karakter
- Vrienden van mijn ex

Vergeet de broer van je beste vriendin niet :Y)

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:31

lieveli schreef:
Ik ging vroeger in Heiloo naar een soort kinderdisco, ik was toen 14 of 15. Heel Heiloo van mijn leeftijd, inclusief ikzelf, hadden tegelijk Pfeiffer _O- _O- _O- _O-

Bij de bukbuk zeker? _O- Basedance? :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:49

Nee Ranzijn, voor jouw tijd ;)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:50

Kirsha schreef:
xSlvna schreef:

- Onverzorgd uiterlijk
- Arrogant karakter
- Vrienden van mijn ex

Vergeet de broer van je beste vriendin niet :Y)

Nah gezien die mooi is heb ik daar ook eens mee gezoend op een verjaardag van haar. _O- Moet kunnen, als je beste vriendin je goed kent interesseert haar dat geen reet :))

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:07

God wat fout :')

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:14

Waarom? Is ook maar een jongen zoals iedere andere :\

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:16

Ja maar. Ik weet wel dat mijn beste vriendin dat echt niet okee zou vinden :Y)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 20:57

Ik zou daar écht geen probleem van maken. Dat meiden gezeik altijd om niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:34

Ik moet zeggen, toen mijn vrienden pervers begonnen te doen over mijn 14-jarige zusje afgelopen zomer kreeg ik ook wel een beetje jeukende handen en vlekken in mijn nek. Was toen echt in staat heel naar te gaan doen.. Maar dan hang ik misschien een beetje de overbeschermende grote zus uit

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:36

Nah, ik zou er ook niet op zitten te wachten als mijn vriendinnen met mijn broers gaan. Mijn broers zijn awesome, echt, maar het zijn broers en niet mijn vrienden. Ik hoef ze dus ook niet in mijn vriendengroep.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:38

Emmaa_ schreef:
Ik moet zeggen, toen mijn vrienden pervers begonnen te doen over mijn 14-jarige zusje afgelopen zomer kreeg ik ook wel een beetje jeukende handen en vlekken in mijn nek. Was toen echt in staat heel naar te gaan doen.. Maar dan hang ik misschien een beetje de overbeschermende grote zus uit

Hihi dat snap ik wel.

Maar als ik een oudere broer had dan vond ik dat echt niet een bezwaar. Verwacht dat ook niet van vriendinnen van me eerlijk gezegd, denk niet dat ze het een probleem zouden vinden.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:43

Emmaa_ schreef:

Zijn dat dan 18 jarigen (als ik me jouw leeftijd goed kan herinneren) over een 14 jarig meisje of heb jij jonge vrienden? Ik zou het ook echt niet leuk vinden hoor als het het eerste geval was :=

Het lijkt mij trouwens vooral apart dat een goede vriendin een relatie heeft met je broer! Niet erg ofzo, maar wennen :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:44

Over dat hele vrienden van je broer/zus gaan gesproken,
Ik heb momenteel een relatie met een jongen die al 8/9 jaar bevriend is met mijn zus, heb hem ook via haar leren kennen. En zij vindt het gelukkig alleen maar leuk (:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 21:49

Geryon schreef:
Emmaa_ schreef:

Zijn dat dan 18 jarigen (als ik me jouw leeftijd goed kan herinneren) over een 14 jarig meisje of heb jij jonge vrienden? Ik zou het ook echt niet leuk vinden hoor als het het eerste geval was :=

Het lijkt mij trouwens vooral apart dat een goede vriendin een relatie heeft met je broer! Niet erg ofzo, maar wennen :')

Zelfs ouder nog helaas.. Overgrote deel van mijn vrienden hangt ergens rond de 20. Nou heeft mijn zusje helaas hetzelfde "probleem" als ik, wij zien er erg volwassen uit. Mijn zusje draagt ook nog eens flink wat make-up voor haar leeftijd (meer dan ik toen iig) en kleedt zich heel leuk/volwassen. Dus ja dan krijg je wel eens opmerkingen over hoe ze je zusje wel zouden doen en dat ze haar wel eens dronken zouden voeren. Nooouuu dan heb je aan mij een slechte hoor, ze zouden het eens moeten proberen