Ik heb toen volgens mij nog nooit zo ongelofelijk veel water in zo'n korte tijd gedronken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!
Woogy schreef:mijn broer at wormen...trek ze uit elkaar en slikte ze door 'cola wormen!'
oude vriend van mij heeft een zakje slakkengif gegeten omda hij dacht dat het snoep was en een klasgenoot kreeg geitenkeutels te eten met de boodschap 'is drop Stefan'..heb ik de dans prima ontsprongen
...mijn ouders vonden dat hij zelf maar moest uitvinden hoe en wat
CxKenzo schreef:Ik per ongeluk maden,....
Ik had zooo'n zin in chocolade en nergens was een stukje in huis te vinden, maar gelukkig vond ik achterin de kast nog een heel klein stukje cote d'or met nootjes erin. Helemaal blij ging met mijn stukje chocola achter de pc zitten tot ik voor het toetsenbord een made zag kruipen, mee dat ik het zag voelde ik in mijn mond ook iets bewegen! Ben toch wel even lichtelijk hysterisch geworden en heb snel alles uitgespuugd.
Bleek dus dat het een heel oud overgebleven stukje was en er soort kleine motjes in de kast zaten die dol zijn op noten.
wat een bizarre dingen komen er voor bij. Die mieren 
Vervolgens wel fixe korting gekregen en zijn eeuwige adoratie
arinazazoe11 schreef:CxKenzo schreef:Ik per ongeluk maden,....
Ik had zooo'n zin in chocolade en nergens was een stukje in huis te vinden, maar gelukkig vond ik achterin de kast nog een heel klein stukje cote d'or met nootjes erin. Helemaal blij ging met mijn stukje chocola achter de pc zitten tot ik voor het toetsenbord een made zag kruipen, mee dat ik het zag voelde ik in mijn mond ook iets bewegen! Ben toch wel even lichtelijk hysterisch geworden en heb snel alles uitgespuugd.
Bleek dus dat het een heel oud overgebleven stukje was en er soort kleine motjes in de kast zaten die dol zijn op noten.
gat_ver_damme

esmee1233 schreef:als 3 jarige heb ik een keer een scherp stuk plastic van zo'n plastic theesetje doorgeslikt, is er uiteindelijk onder weer uitgekomen!!![]()
Mijn zusje heeft een paar jaar geleden piepschuim in haar neus gestopt! Naar HA en daar het eruit laten halen