Gekste/mafste wat jij hebt doorgeslikt ?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:56

Ik heb ook een keer een groot zoemend beest doorgeslikt... Helaas bleef hij in mijn keel vastzitten en bleef daar zoemen... :/

Ik heb toen volgens mij nog nooit zo ongelofelijk veel water in zo'n korte tijd gedronken :')

ClaudiaDer

Re: Gekste/mafste wat jij hebt doorgeslikt ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 19:59

Ik heb mn eigen kies doorgeslikt -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:01

Ik slik nooit rare dingen door :')

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:06

Hier komen zulke hilarische dingen voorbij

Heb zelf niet echt iets vreemd doorgeslikt alleen maar een paar vliegen

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:08

Mijn lip piercing en ook nog vlak na zetten dus heb ik ook nog opnieuw moeten doorprikken erna :(

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:15

ik heb vorig jaar een vriend van mij een 'dropje' gegeven, maar dat was een konijnen keutel.. :+
hij vroeg zit de hele dag nog af waarom ik ze dan ook at.. (in je ene zak echte drop en andere zak konijnenkeutels)
:+

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:20

Tongpiercing balletje en een 50 eurocent muntje :')!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:34

mijn broer at wormen...trek ze uit elkaar en slikte ze door 'cola wormen!'

oude vriend van mij heeft een zakje slakkengif gegeten omda hij dacht dat het snoep was en een klasgenoot kreeg geitenkeutels te eten met de boodschap 'is drop Stefan'..heb ik de dans prima ontsprongen ;)

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:38

Woogy schreef:
mijn broer at wormen...trek ze uit elkaar en slikte ze door 'cola wormen!'

oude vriend van mij heeft een zakje slakkengif gegeten omda hij dacht dat het snoep was en een klasgenoot kreeg geitenkeutels te eten met de boodschap 'is drop Stefan'..heb ik de dans prima ontsprongen ;)

Gààtver xD. Ik zie me ook echt zo'n schattig kindje, woest blij om z'n wormpjes voor me :')

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:39

zal eens een foto zoeken, we hebben het geregeld vast gelegd :)...mijn ouders vonden dat hij zelf maar moest uitvinden hoe en wat ;)

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:45

Koeienbrokken, varkensbrokken (lekkerder dan koeienbrokken, waren iets zonder), kattenvoer, hondenvoer en sprayfo (melkpoeder voor nepmelk voor kalfjes) vond ik echt lekker. :')

CxKenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:46

Ik per ongeluk maden,....

Ik had zooo'n zin in chocolade en nergens was een stukje in huis te vinden, maar gelukkig vond ik achterin de kast nog een heel klein stukje cote d'or met nootjes erin. Helemaal blij ging met mijn stukje chocola achter de pc zitten tot ik voor het toetsenbord een made zag kruipen, mee dat ik het zag voelde ik in mijn mond ook iets bewegen! Ben toch wel even lichtelijk hysterisch geworden en heb snel alles uitgespuugd.

Bleek dus dat het een heel oud overgebleven stukje was en er soort kleine motjes in de kast zaten die dol zijn op noten. :r

Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:50

Haha wat zijn er geniale dingen zeg! Hoe krijg je het voor elkaar!

Zelf heb ik alleen maar vliegjes en al die zooi doorgeslikt.

Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:51

CxKenzo schreef:

Ik had zooo'n zin in chocolade en nergens was een stukje in huis te vinden, maar gelukkig vond ik achterin de kast nog een heel klein stukje cote d'or met nootjes erin. Helemaal blij ging met mijn stukje chocola achter de pc zitten tot ik voor het toetsenbord een made zag kruipen, mee dat ik het zag voelde ik in mijn mond ook iets bewegen! Ben toch wel even lichtelijk hysterisch geworden en heb snel alles uitgespuugd.

Bleek dus dat het een heel oud overgebleven stukje was en er soort kleine motjes in de kast zaten die dol zijn op noten. :r

gat_ver_damme _/-\o_

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:56

Ik lig hier helemaal strak van het lachen :')
Ik denk dat er al heel veel vliegen in mijn lichaam hebben gezeten en een lollystokje :p

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 20:59

Oh man :') wat een bizarre dingen komen er voor bij. Die mieren _O-

Ik ben beschuldigd van het opeten van een tekening toen ik een kleuter was. Ik had het níet gedaan maar ik kreeg wel de schuld. Ik heb er nog steeds last van :')
En in het kader 'liever niet doorgeslikt' heb ik eens een beste hap van een veggieburger genomen die toch niet zo veggie was, maar een medium done cowburger. Zat in een overvolle pub dus maar doorgeslikt en niet uitgespuugd. Personeel geroepen, gezegd dat ik écht vegetarier was en dat dit geen veggieburger was. Man ging helemaal door het lint, 'DID YOU SWALLOW IT? OH GOD REALLY DID YOU REAAAAAAALLLYYY SWALLOW IT? ALL OF IT? IT WENT DOWN? I'D NEVER SWALLOW SUCH A THING.'
...
In een volle Engelse pub :') :') :') Vervolgens wel fixe korting gekregen en zijn eeuwige adoratie :D

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 21:01

Hahahahahahaha :')

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 21:02

arinazazoe11 schreef:
CxKenzo schreef:

gat_ver_damme _/-\o_

GADVER! :r

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 21:04

Een 2-euromunt :')
Ik was denk ik 7/8? Ik lag in bed en had die munt in mn mond, ineens schoot ie in mn keel en toen slikte ik em door. Wat ben ik toen bang geweest zeg :')

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 21:05

hahaha wat een hilarisch topic.

t vieste wat ik kan bedenken is dat ik vroeger kauwgom van de straat pulkte en opat :D

Of een ijsklontje [perongeluk] heel doorslikken, wat een naar gevoel :+

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 21:07

__Lauraa schreef:
Een 2-euromunt :')
Ik was denk ik 7/8? Ik lag in bed en had die munt in mn mond, ineens schoot ie in mn keel en toen slikte ik em door. Wat ben ik toen bang geweest zeg :')

Weten we ook hoe de crisis ontstond! iedereen eet z'n geld op _O-

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 21:07

HarriesHorse schreef:
hahaha wat een hilarisch topic.

t vieste wat ik kan bedenken is dat ik vroeger kauwgom van de straat pulkte en opat :D

Of een ijsklontje [perongeluk] heel doorslikken, wat een naar gevoel :+

oh gatverdarrie, hoe oud was je toen?

esmee1233

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 21:08

als 3 jarige heb ik een keer een scherp stuk plastic van zo'n plastic theesetje doorgeslikt, is er uiteindelijk onder weer uitgekomen!! :D
Mijn zusje heeft een paar jaar geleden piepschuim in haar neus gestopt! Naar HA en daar het eruit laten halen ;)

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 21:10

esmee1233 schreef:
als 3 jarige heb ik een keer een scherp stuk plastic van zo'n plastic theesetje doorgeslikt, is er uiteindelijk onder weer uitgekomen!! :D
Mijn zusje heeft een paar jaar geleden piepschuim in haar neus gestopt! Naar HA en daar het eruit laten halen ;)

Ik had ooit een steen in mijn oor :')
mijn broertje een lego ding in zn neus :j

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 21:29

Mijn zjs had ooit voor 1april een "bonbon" voor mij gemaakt. Dus kleine ik heel die bonbon in m'n mond proppen, bleek het zeep met tandpasta te zijn...bah....
Verder de' gebruikelijke' dingen :o