Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kleinvosje schreef:Hij moet natuurlijk kunnen bellen en sms-en, maar vind het bijvoorbeeld niet erg als hij niet op internet kan. Daarmee valt whatsapp volgens mij ook af. Whatsapp en daarmee internet kan altijd nog als hij naar de middelbare gaat en meent het nodig te hebben.
Zelf hebben wij allebei een Samsung, dat vinden we allebei het fijnste merk. Hebben ook Nokia, LG en HTC gehad, kwamen toch weer terug bij Samsung. Touch is wel handig merk ik, ik weet niet hoe onhandig het is om zonder touchscreen op internet te gaan?
kleinvosje schreef:Nee ik ben er nog niet uit, maar ik vind het wel een beetje vervelend om zo ontzettend vaak te moeten herhalen wat ik al gezegd heb over bijvoorbeeld een abonnement. Ik ben nog steeds aan het kijken wat het beste is.
Janderegelaar, ik schreef dat ik heb gemerkt dat touch wel handig is, maar niet weet of op internet gaan zonder touch onhandig is. Dat wil niet zeggen dat ik het per definitie onhandig vind om zonder touch te hebben, en dat mijn zoon dat wel of niet zou moeten.
Een telefoon als pest-item. Vroeger was het je kleding waarmee je gepest werd. Ik droeg nooit dure merkkleding oid, en heb geen last gehad van pesten. Ben ook nooit buiten de boot gevallen. Om nu al daarop te anticiperen, vind ik vooruit lopen op iets wat mogelijk niet eens zal spelen.
fokfanaat schreef:Nou Jan, de gemiddelde 12 jarige puber is geen dure telefoon waard hoor, als je ziet hoe ze ermee omgaan....., en helemaal niet als hij daar zelf niet voor heeft hoeven doen.
Als ze het zo belangrijk gaan vinden, sparen ze er maar zelf voor denk ik. Ik vind bv een kind met een nieuwe iphone echt te gek.
Heeft uiteraard ook een WiFi functie. kleinvosje schreef:Thanks Friendly, ik had al bijna de stekker eruit getrokken. Ik had nog voorzichtig geschreven dat ik het jammer vond dat er slecht gelezen werd, maar dat heeft niemand gelezen denk ik...
kleinvosje schreef:Vooral je edit vind ik echt onzin ja, je betaalt namelijk voor de telefoon, de prijs ligt gewoon hoger voor het abonnement. Dus die 100 euro heb je niet in de pocket...
Dan nog gaat men voorbij aan het feit dat wij geen abonnement WILLEN vanwege emigratie. Kan maar zo zijn dat we met 6 maanden weg zijn, dan zit je nog 1,5 jaar vast aan een abonnement, hoe kostenbesparend is dat dan?
Nogmaals, wij willen GEEN abonnement, als het nu nog vaker gezegd word, ga ik toch maar eens stoppen met dit topic en dank ik de mensen die wel behulpzaam geweest zijn hartelijk...