Ik herkende hem steeds ECHT niet meer. Arme knul..
Toen hij op een gegeven moment boos werd ging er iets dagen bij mij herinnerde ik me ineens alle keren dat ik me had voorgesteld weer haha. Oepsie. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Borisje schreef:Geniaal topic
Ik heb net 2,5 maand een vriend weer. Mekaar ontmoet in Spanje op vakantie, daar al het een en ander gedaan, tsjah, wij zijn ook niet heilig.
Maar we gingen ook elke nacht uit, niet goed voor je slaap omdat je om 7 uur 's ochtends je tent weer uitgebrand werd door de zon. Op de 6e nacht belandde ik dus met vriendje na het uitgaan op een afgelegen stukje strand, maar ik was zó ontzettend moe van alle slapeloze nachten, en de adrenaline hield me nog overeind.
Dit resulteerde erin dat ik bijna de gehele 'daad' gehallucineerd hebIk heb allerlei rare dingen uitgekraamd ('groooooote spiieer!') ('we moeten van de snelweg af gauw!') ('ik heb dorst, ik zie een oase en een palmboom!'). Vriendje heeft het dan ook opgegeven en stuk van het lachen mij in een tent gelegd en is erbij gaan slapen.
Nu hebben we er nog lachbuien om, ik herinner me namelijk alles nog.
Verder met mijn ex ook genoeg genante momentjes, ik ga ze weer even bovenhalen!
!

_mexx_lady_ schreef:En ik heb weer slap gelegen van sommige verhalen hier!![]()
Niet echt genant op gebied van jongens, want die jongens waren er niet bij op dat moment maar mijn moeder doet dit dus àltijd.
Mam ik ga die dag weg met jongen X
WIE IS DAT? IS DAT UW NIEUW VRIENDJE?
Nee, ken die jongen al 3 jaar, gewoon vrienden en heb hem lang niet meer gezien we gaan wat drinken.
JAJA je mag gewoon eerlijk zijn hoor!
Allerliefste mama dat ben ik..
En dan komt die jongen een keertje bij je thuis en dan is het: "AAAHHHHH jij bent die jongen dus!"
Mam... hou ff je kop, doe dit als hij weg is
BAStable schreef:Geniaal dit topic!
Deze blunder is niet van mezelf maar van mijn zusje:
Mijn zusje zat bij een leuke jongen op schoot, beetje te zoenen etc.
Op een gegeven moment zegt mijn zusje:
'Ehh volgens mij zit ik op je riem' waarna ze even anders ging zitten.
De jongen antwoordde terug: 'Ehh jaa..'
Aan het eind van de avond bleek dat hij helemaal geen riem om had..
priceless !
'
Lidewijke schreef:Niet zo heel erg, maar toch. Ik heb op mijn studentenkamer een 1 persoonsbed wat gewoon een lattenbodem is met 4 pootjes onder. Ding weegt bijna niks. Wij gezellig bezig, een van de eerste keren dat ik't met hem deed, waren we iets te ver naar het voeteneinde verplaatst en kiepte heel het bed gewoon om.![]()
Nu zijn we wat voorzichtiger

*probeert zich op te rapen*
Geniaal dit!
Nu mag er ook geen lichaamsdeel meer in de buurt komen zonder schrikreactie van zijn kant