Gênante momenten op gebied van jongens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 04:09

Ik heb me eens 4 maanden lang zo ongeveer iedere week aan dezelfde jongen voorgesteld :') Ik herkende hem steeds ECHT niet meer. Arme knul.. :') Toen hij op een gegeven moment boos werd ging er iets dagen bij mij herinnerde ik me ineens alle keren dat ik me had voorgesteld weer haha. Oepsie.

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 22:09

Borisje schreef:
Geniaal topic :')

Ik heb net 2,5 maand een vriend weer. Mekaar ontmoet in Spanje op vakantie, daar al het een en ander gedaan, tsjah, wij zijn ook niet heilig.
Maar we gingen ook elke nacht uit, niet goed voor je slaap omdat je om 7 uur 's ochtends je tent weer uitgebrand werd door de zon. Op de 6e nacht belandde ik dus met vriendje na het uitgaan op een afgelegen stukje strand, maar ik was zó ontzettend moe van alle slapeloze nachten, en de adrenaline hield me nog overeind.

Dit resulteerde erin dat ik bijna de gehele 'daad' gehallucineerd heb _O- Ik heb allerlei rare dingen uitgekraamd ('groooooote spiieer!') ('we moeten van de snelweg af gauw!') ('ik heb dorst, ik zie een oase en een palmboom!'). Vriendje heeft het dan ook opgegeven en stuk van het lachen mij in een tent gelegd en is erbij gaan slapen. :') Nu hebben we er nog lachbuien om, ik herinner me namelijk alles nog. :Y)

Verder met mijn ex ook genoeg genante momentjes, ik ga ze weer even bovenhalen!

Oh mijn god, raap me op. Ik ben hier aan het huilen van het lachen. Bedankt voor het maken van mijn dag!

annibel

Re: Gênante momenten op gebied van jongens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 22:15

Wát een geweldig topic! Ik ga volgen..
Niet echt gênante momenten gelukkig :)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 22:28

Toen ik mijn huidige vriend net kende was hij nog erg bleu en verlegen. Na een afspraakje liepen we naar de tramhalte en toen scheet er een meeuw op mijn kop ^)

Vriendje vond dat ik met die enorme flats in m'n haar best van Den haag naar Breda kon reizen met de trein.... Na veel gesteggel mocht ik bij hem douchen terwijl hij zichzelf in de slaapkamer opsloot :')

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 22:36

Volgens mij is ge gênantste toch wel dat ik onder de daad mijn hoofd stootte aan de verwarming, was net wat te aangeschoten om op twee benen te staan... Leverde een leuke blauwe plek op en natuurlijk wat te lachen, nah joh :')

BAStable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 22:37

Geniaal dit topic :D!
Deze blunder is niet van mezelf maar van mijn zusje:
Mijn zusje zat bij een leuke jongen op schoot, beetje te zoenen etc.
Op een gegeven moment zegt mijn zusje:
'Ehh volgens mij zit ik op je riem' waarna ze even anders ging zitten.
De jongen antwoordde terug: 'Ehh jaa..'
Aan het eind van de avond bleek dat hij helemaal geen riem om had.. :')

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 22:39

Leuk! Nog een gênant topic!
Totaal geen ervaring met jongens hier :o
Maar ik volg zeker.

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 22:44

hahahaha, weer even aan het lachen gemaakt op de zondagavond :')
zelf heb ik geen genante momenten geloof ik.. maar ik volg wel !

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 22:50

_mexx_lady_ schreef:
En ik heb weer slap gelegen van sommige verhalen hier! :D

Niet echt genant op gebied van jongens, want die jongens waren er niet bij op dat moment maar mijn moeder doet dit dus àltijd.
Mam ik ga die dag weg met jongen X
WIE IS DAT? IS DAT UW NIEUW VRIENDJE?
Nee, ken die jongen al 3 jaar, gewoon vrienden en heb hem lang niet meer gezien we gaan wat drinken.
JAJA je mag gewoon eerlijk zijn hoor!
Allerliefste mama dat ben ik..

En dan komt die jongen een keertje bij je thuis en dan is het: "AAAHHHHH jij bent die jongen dus!"
Mam... hou ff je kop, doe dit als hij weg is :')

hahaah! Dit is zoooo herkenbaar :')

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 22:55

BAStable schreef:

bhahaha :') _/-\o_ priceless !

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 09:26

haha BAStable die is echt geniaal

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 14:47

Niet zo heel erg, maar toch. Ik heb op mijn studentenkamer een 1 persoonsbed wat gewoon een lattenbodem is met 4 pootjes onder. Ding weegt bijna niks. Wij gezellig bezig, een van de eerste keren dat ik't met hem deed, waren we iets te ver naar het voeteneinde verplaatst en kiepte heel het bed gewoon om. :')
Nu zijn we wat voorzichtiger :+

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 14:48

BAStable schreef:

:') :') _/-\o_ _/-\o_ _O- _O-

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 14:49

Ik bedenk me net iets :')

Ik van de week tegen mijn vriend:
'Ja, als we glijmiddel moeten gaan gebruiken zit er toch wel iets heel erg fout := '
Hij: Hoezo?!
'Oh dat was bij T. (mijn ex) ook zo het geval, had het toen al moeten uitmaken'

Gerum die jongen durft niet eens meer bij me in de buurt te komen uit de angst dat ik.... naja.. je snapt wat ik wilde zeggen :')

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 14:58

Lidewijke schreef:
Niet zo heel erg, maar toch. Ik heb op mijn studentenkamer een 1 persoonsbed wat gewoon een lattenbodem is met 4 pootjes onder. Ding weegt bijna niks. Wij gezellig bezig, een van de eerste keren dat ik't met hem deed, waren we iets te ver naar het voeteneinde verplaatst en kiepte heel het bed gewoon om. :')
Nu zijn we wat voorzichtiger :+

hahahaha :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 15:01

Oh dit is zo leuk om te lezen allemaal :')

Zit te denken wat voor rare genante dingen ik heb gedaan maar.. Kan er even niet opkomen. Hooguit genant voor m'n vriend. Die had heel romantisch alle kaarsjes aangedaan, lichten uit, helemaal de romanticus uitgehangen.. En wat doe ik? Lichten aan en kaarsen uitblazen en vragen of dat ie dat nou gezellig vond. Dus.. :')

Nu doe ik het trouwens zelf, kaarsjes aan enzo dus ik hoor dit nog wel met enige regelmaat.. :=

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 15:04

Een bloedlip veroorzaken met een wild geplaatste zoen... :')

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 15:15

Fred_Kroket schreef:
Een bloedlip veroorzaken met een wild geplaatste zoen... :')

_O-

Ivjee1213

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:02

Ook ik ben van de partij, jezus, heb me eigen bijna bepiest van het lachen, maar ik heb zelf ook wel een paar blunders waarvan ik denk; oei oei oei

1. Afgelopen augustus had ik iets met een jongen, nog geeneens officieel, maar ik toen wij hier volksfeest hadden ben ik bij hem blijven slapen. De 1e avond was ik straaaaaaaaaal bezopen, omkleden ging al zowat niet meer, en toen ik eenmaal met mn oor het kussen raakte was ik ook vrijwel direct weg. Maar meneer had daar niet zo'n trek in, dus hij begon me te zoenen, en van het een kwam het ander. Op een gegeven moment zat ik "on top" en hij heeft boekenplankjes boven z'n bed hangen... nou je raad het al, heb m'n hoofd wel 3 keer gestoten in m'n dronken toestand...weg moment!

2. Twee weken terug had ik met een jongen gezoend die ik eerder leuk vond, maar wie ik nu zie als een leuk tussendoortje. Na een avondje stappen fietste die mee naar huis, ging die mee naar binnen en begonnen we te zoenen in de gang. Binnen no time was die zo g**l als een zacht pakje boter en het enige wat ik maar dacht was; pleeeeaaaaase laat niet iemand ons betrappen. Op een gegeven moment deed die z'n broek al naar beneden en pakte die mijn hand (if you know what I mean). Ik was er totaal niet van gediend, dus ik zei zo heel plagerig: haha dat dacht jij, niet hier en niet nu. Hij; aaaaaah, maar je maakt me zo g**l!! asjeblieft? Nou en dan kun je het je al wel bedenken, ik barstte in lachen uit, hij werd rood en zn willie was in een keer ook niet zo aanwezig. 5 minuten later stond ie buiten en daarna niks meer van gehoord.

zoooooo zeg, dat as me het verhaal wel! Waarschijnlijk zal me er nog wel meer te binnen schieten haha

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:03

BAStable schreef:

hahahaha _O- _O- _O- _O- *probeert zich op te rapen*
_/-\o_ Geniaal dit!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:04

Whahahaha dat laatste :=

Ik heb inderdaad ook wel eens dat mijn vriend echt af en toe van die opmerkingen maakt en dan lig ik in een scheur _O- Weg momentje :') Maar na 5 min is dat dan ook wel weer terug..

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:08

Mijn ex had heel romantisch kaarsjes aangedaan, in een hartvorm op de grond voor het bed gelegd, wij lagen op bed te kletsen en ineens ruiken wij een brandlucht... Was een waxinelichtje gaan lekken en stond een stukje vloerbedekking in de brand. Hij heeft het heel snel uitgeslagen met een deken, maar ik schrok er wel van. Weg romantisch moment...

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:12

Hahahahahaaaaa hierboven xD

Ik heb mijn vriend wel eens perongeluk in zijn zaakje geschopt of geslagen als hij over me heen wilde klimmen. Of gewoon zonder reden als ik schrok ofzo uit automatisme.

Nogsteeds lachwekkend...

Dus elke keer als een lichaamsdeel van mij onbedoeld daar in de buurt terecht komt is hij ineens erg oplettend :+

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:14

Oh ik heb mijn vriend zo vaak (perongeluk/express) in zijn zaakje geslagen _O- Nu mag er ook geen lichaamsdeel meer in de buurt komen zonder schrikreactie van zijn kant :=

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:14

had ik een x had ik met mijn "crush" afgesproken en zaten we in een parkje te zoenen en ik schrok erges van en deed me ogen open maar bleef wel zoenen... en deed toen weer me ogen dicht en toen begon hij opeens vet te lachen om mijn actie en ik ook.