Kan iemand mij even een schop onder m'n *** geven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-13 10:59

Nou hij heeft ontzettend veel zin om mij weer te zien en is on his way home.
Er was helemaal geen sprake van ruzie kawayin. Ik ergerde me gewoon.
Is al over. Ga vandaag de hele dag werken dus heb toch geen tijd ol me nog druk te maken.
Maar inderdaad voor de volgende keer afspraken maken over contact ja of nee kan dot soort situaties misschien wel voorkomen.

Thanks iedereen voor het meeleven haha.
:+:

vuurneon

Re: Kan iemand mij even een schop onder m'n *** geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:02

Geen gebroken heupen? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:11

leeneliefje schreef:
hahaha. er zitten ook een hoop oude l*llen bij hoor :')
hopen dat niemand een heup breekt tijdens het steppen :P

:') :') :')

Gewoon in zn eigen sop gaar laten koken!
Als ie terug komt kan je het er nog altijd over hebben met hem :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:12

Hulde aan het tijdperk dat je alleen kon bellen als je bij een gewone telefoon in de buurt was, ik heb medelijden met de huidige generatie die altijd en overal bereikbaar is en wil zijn, soms erger ik me dood aan die vergroeide handen waar een stuk nokia/samsung/i Phone uitsteekt. Dan hadden wij het vroeger toch echt veel fijner, geen slaaf van het internet, weg was ook echt weg en er was veel te vertellen als je elkaar weer sprak, ik vind dit echt een gemis van de huidige tijd. Het brengt veel voordelen maar de nadelen worden niet overal herkend, hoeveel ruzies ontstaan er niet juist doordat iets op een beeldscherm verkeerd begrepen word, zucht.

Ayasha
Blogger

Re: Kan iemand mij even een schop onder m'n *** geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:19

En toch..... Plaats je dit tekstje op een foum op dat internet wat er vroeger niet was toen het zoveel beter was....

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 11:27

Ayasha schreef:
En toch..... Plaats je dit tekstje op een foum op dat internet wat er vroeger niet was toen het zoveel beter was....

Natuurlijk, maak ook veel gebruik van het net maar ben in een internetloze tijd opgegroeid en zie dus dagelijks het verschil. Ik weet ook niet of het vroeger beter was maar soms denk ik wel eens dat het echt doorslaat, mensen laten elkaar niet meer los en willen alles weten en volgen wat de ander doet. Heerlijke face to face gesprekken zijn er steeds minder en iedereen heeft heel veel "vrienden" die vaak geen vrienden blijken te zijn als de nood aan de man komt. Ik zie mensen ( en niet alleen jongeren hoor) in mijn omgeving gewoon onrustig worden als ze niet even alles kunnen checken. En dat vind ik een slechte ontwikkeling.