Donkerblauw schreef:'s Ochtends vroeg de buschauffeur per ongeluk 'schatje' noemen is toch wel een van mijn ultieme gênante OV-momenten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
takkie_muis schreef:Hahaha die oudjes zijn ook zo schattig, vindt het soms zo schandalig hoe ze omgaan met oudjes in de bus. Moet een vrouwtje met rollator uitstappen iedereen loopt eruit en zei staat er wat van uhmhoe nu.. , kleine moeite de rollator eruit tillen en mevrouw een handje helpen...
Carlienn_ schreef:Ik stapte laatst de trein in met mn slippers, precies zoals ik elke ochtend deed, alleen ik was meer bezig met mn telefoon goed vasthouden (ik ben altijd bang dat ik hem uit mijn hand laat vallen bij het instappen van de trein) dat mijn slipper van mijn voet af gleed en een keertje op het perron stuiterde en daarna op het spoor lag... De mensen achter mij keken net zo verbaast en raar op als ik...
Sammie schreef:Jolliegirl schreef:Ongesteld zijn en iets wits aan doen.. Om vervolgens erachter te komen dat je hele rok rood is inclusief de stoel in de trein... te smerig voor woorden
Getver! Kweenie hoor, maar dan heb je ook zitten slapen die ochtend op de wc
Liesje1611 schreef:Maar dat vóél je toch denk ik dan..
Ik zat vanmorgen helemaal op de achterste bank, tas naast me. De buschauffeur moest ineens flink op zn rem trappen en jahoor, WOESJ, daar vloog mn tas. Helemaal van het trappetje af.
Sammie schreef:Jolliegirl schreef:Ongesteld zijn en iets wits aan doen.. Om vervolgens erachter te komen dat je hele rok rood is inclusief de stoel in de trein... te smerig voor woorden
Getver! Kweenie hoor, maar dan heb je ook zitten slapen die ochtend op de wc
Cayenne schreef:Oh ja, en als we het toch over genante momenten hebben..
Ik ging afgelopen lente en zomer regelmatig met mijn (helaas inmiddels overleden) valkparkiet op stap van Obdam naar Den Bosch (ongeveer 2 uur met de trein).
Mijn valkparkiet had een nogal uitgebreid reportoire en was ook nooit te beroerd om dit met iedereen te delenDaarom gooide ik meestal een jas over zijn reismandje heen, zodat hij gewoon rustig ging slapen en niemand last van hem had. Meestal zat ik dan ook op een rustig plekje bij de wc ofzo, waar anders toch bijna nooit iemand zit.
Maar op een keer was het megadruk in de trein en kon ik alleen in de stiltecoupe terecht. Goed, ik met vogel en koffer rustig in de stiltecoupe zitten. Om me heen zaten overal mensen stilletjes te lezen om te werken. Ik pak mijn laptop en volg hun voorbeeld.
Maar blijkbaar had ik vogellief niet goed toegedekt, want ongeveer halverwege de reis begint hij opeens luidruchtig The Addams Family te zingen van onder zijn dekentje, gevolgd door Jingle Bells, het zeven dwergenlied (Hei Ho, Hei Ho) en vervolgens nog een stukje opera en begon hij als een idioot te miauwen.
Iedereen zat verwoed om zich heen te kijken wie nou zo onbeschoft hard zijn laptop of telefoon aan had staan, en ik zakte steeds verder m'n stoel inDe conducteur kwam ook nog eens langs en wilde met hem op de foto.. Pfff, was wel steeds een hele attractie met dat dier. Heb op die manier ook nog eens heel wat publiek getrokken op Amsterdam Centraal