Jouw meest vreselijke date?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:50

Anne_mieke88 schreef:
Yonker schreef:
Ik had dr denk ik terug geslagen :=

ja ik ook ...hahahah

Ik ook ;)

Barbabientje

Re: Jouw meest vreselijke date?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:52

Als mijn vriend zegt kom we gaan voor je verjaardag uit eten, ga ik er toch echt vanauit dat hij voor mij betaald :')
Bij de vraag zullen we uiteten gaan ipv koken, delen we gewoon :j

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:57

Daten als in nieuwe dates is voor mij alweer wat langer geleden. :o Wel eentje onthouden waarbij het zo saaaaai :O :Z :Z :O was....

Barbabientje schreef:
Als mijn vriend zegt kom we gaan voor je verjaardag uit eten, ga ik er toch echt vanauit dat hij voor mij betaald :')
Bij de vraag zullen we uiteten gaan ipv koken, delen we gewoon :j

Ja toch? Het is hoe je het brengt vind ik, wordt je uitgenodigd of zullen we samen....

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:59

Helemaal als het voor je verjaardag is, anders zit je gewoon je eigen verjaardags cadeau te betalen 8)7

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 17:06

Ohhh vind die verhalen hier echt geweldig!!

Date vorig jaar... Ik sloeg een beetje dicht, hij zei ook vrij weinig dus was euhhh een beetje ongemakkelijk allemaal. Zijn naar de film geweest en daarna nog wat gedronken, heb hem alles netjes laten betalen :')

Vorige date, werd er al vtv tegen me gezegd, jij hoeft niks te betalen, dat doe ik. Maar vond ik niet netjes, hij heeft het eten betaald, ik daarna de film. Nog wat wezen drinken, hebben we om en om gedaan. Hij heeft nog wel de taxi betaald.
Hij vond eigenlijk wel fijn dat ik ook wat mee betaalde _O- _O-

annewill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 17:13

Ooo wat een hilarische verhalen.
Ik heb wel eens een date gehad met een jongen die gelijk een stappie te ver wou, daar was ik niet zo van gecharmeerd. Was tie me toch een potje beledigd jo. Vervolgens zegt hij: je hebt de naam zeiden mijn vrienden. Met andere woorden jij bent een makkelijk slippertje.... Nou ja zeg. Inmiddels is tie getrouwd en is de 3e onderweg. Wat een pannekoek.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 17:16

Zo dan.... zou je maar gezegd worden!! :oo Zou m een knal tegen zn harses geven :=

annewill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 17:19

Skessa_ schreef:
Zo dan.... zou je maar gezegd worden!! :oo Zou m een knal tegen zn harses geven :=

Nou inderdaad. Waardeloze druif. Ach ik ben inmiddels al weer 7 jaar samen met mn liefde, en die was toch echt een stukkie hoffelijker.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 17:57

Oke ik ga even volgen. Geweldig topic dit!

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 18:14

Ik ben een jaar of 8 geleden eens op date geweest met een jongen die al sinds de peuterspeelzaal een crush op me had. Het was altijd een klein jongetje, iel, verlegen.
Na de basisschool had ik hem niet meer gezien.
Toen ik 20 was belde hij op de huistelefoon en vroeg of ik met hem uit eten wilde. Ik was zo overdonderd dat ik ja zei. Vond het wel lef hebben van hem!
Goed, razend benieuwd, wie weet was het een enorm brede grote gozer geworden!

We spraken af in de stad, ik ging op de fiets en zou hem treffen bij het station, hij woonde op kamers in het westen en kwam met de trein.
Toen hij aan kwam lopen zag ik meteen dat hij niets veranderd was... Nog steeds klein, smal, onzeker.

Hij wilde graag eten bij een Turks restaurant, nou prima. Tijdens het eten was het zoooo moeilijk om het gesprek gaande te houden, hij durfde me niet aan te kijken, zei bijna niks, at ook bijna niks. Tot overmaat van ramp was hij zo zenuwachtig dat hij een behoorlijk zware diarree-aanval kreeg. Hij is na het voorgerecht eigenlijk continu op het toilet geweest. :(:)
Ik had ontzettend medelijden met hem! Op gegeven moment kwam hij weer aan tafel, haalde diep adem en vertelde nog steeds verliefd op me te zijn. Hij dacht heel veel aan me en wilde niemand anders.
Ik voelde helemaal niks voor hem, dus ik heb voorzichtig laten doorschemeren dat het niet wederzijds was.

Na het eten vroeg hij of ik hem achterop de fiets wou nemen en naar het huis van zijn ouders wou brengen. Dat was 10 km fietsen, dus daar heb ik voor bedankt. Ik verzon dat ik nog langs een vriendin moest in de stad.
Ik voelde me heel schuldig, maar kreeg het ook een beetje benauwd van hem.
De weken daarna heeft hij nog zeker 8 keer gebeld om nog eens af te spreken. De laatste keer heb ik (heel bot) gezegd dat we nooit een stel zouden worden en dat hij me maar moest vergeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 18:26

Nou het was niet echt een date, maar wel het verschrikkelijkste wat ik ooit heb meegemaakt wb jongens :') 2 jaar geleden toen ik 15 was zat ik op huiswerk begeleiding, ik ging daarheen omdat ik altijd moeite had met leren/huiswerk maken... vaak begonnen we een half uur voor sluiting altijd te kletsen en op een gegeven moment ging het er over dat ik altijd al eens zou willen paintballen! leek mij super tof! dus 1 zo'n jongen had een crush op mij, en zei; ooooh ik ga met mn verjaardag paintballen, wil je mee? tja toen kon ik niet meer nee zeggen :P jongen in questie vond ik altijd een beetje iritant (zacht uitgedrukt :') ) maarja ik had al toegestemd dus ik mee naar paintballen, hij had zijn hele vriendengroep uitgenodigd en ik was het enige meisje, en iedereen dacht dat ik zn vriendin was :+ awkwarrdddd :P ik ben al vrij verlegen dus heb heel weinig gezegd die middag, nou toen had ik het gehad dus ik ging naar huis, fietste hij een stukje mee, tijdens het afscheid nemen gaf hij mij een knuffel, nou dan kun je het wel raden hij wou mij zoenen maar ik had daar hélemaal geen interesse in, ik was sowieso hélemaal niet met jongens bezig :+ dus ik gauw naar beneden kijken en toen daarna doei gezegd en snel weggefietst :') het paintballen was érg leuk, maar voor de rest was het héél ongemakkelijk :+

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 18:44

Ohja.. ik weet nog wel iets..
Was wel de 3e date geloof ik. Ik ging met jongen in kwestie gezellig zwemmen, was mooi weer en het was wel weer eens iets anders.
Ik kom het pashokje uit, hij staat daar al te wachten......
Ieeeekkss van top tot teen, van achter naar voor gewoon heulemaal bedekt in een dik pak haar.. en dat niet alleen... Hij had ook nog zo'n lekkere strakke zwembroek aan.... :\ ;( |o :r

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 18:50

Hahahaa bah, op dat soort momenten geloof ik dan toch in de evolutietheroie. _O-

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 18:52

De jongen die constant scheten liet :') En hij moest constant plassen, hij was net geweest op zo'n openbaar toilet, gingen we in een cafétje iets drinken. Zegt hij: schiet nou ff op met je drankje, ik moet naar de wc. :+ Dus ik zei: eehh in een café zit ook gewoon een toilet hoor, dan ga je hier toch. Hij: oja? Waar dan? :o?

De jongen die na 1 date al vroeg of hij condooms mee moest nemen de volgende keer.
Ik: nee.
Hij: ik weet niet of ik mij dan wel in kan houden.
Ik: als je je niet in kan houden, dan kun je beter thuisblijven.
Hij: Oké :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 19:05

antje_vip schreef:
De jongen die constant scheten liet :') En hij moest constant plassen, hij was net geweest op zo'n openbaar toilet, gingen we in een cafétje iets drinken. Zegt hij: schiet nou ff op met je drankje, ik moet naar de wc. :+ Dus ik zei: eehh in een café zit ook gewoon een toilet hoor, dan ga je hier toch. Hij: oja? Waar dan? :o?

De jongen die na 1 date al vroeg of hij condooms mee moest nemen de volgende keer.
Ik: nee.
Hij: ik weet niet of ik mij dan wel in kan houden.
Ik: als je je niet in kan houden, dan kun je beter thuisblijven.
Hij: Oké :+

Sommige mensen hebben zijn echt respectloos >;)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 19:32

_Covergirl_ schreef:
Na het eten vroeg hij of ik hem achterop de fiets wou nemen

Deze zin heb ik drie keer moeten lezen tot ik snapte dat er niet stond wat ik in eerste instantie las }>

Ik dacht echt: really :wow: op de eerste date vraagt ie DAT??? :x

:))

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 19:33

Sammylover schreef:
x_Irisje_x schreef:
Jaaa ik.
Een aantal jaar geleden gingen wij bijna elk weekend stappen in een discotheek in de buurt.
Daar was ook een hardstyle-zaal waar ik toen veel te vinden was. Daar een super leuke jongen leren kennen. Met zijn nikes, spijkerbroek en strak shirt haha. Super gespierd. Hele leuke avond gehad! Helemaal mijn type ook dacht ik! Naja gezoend je weet het wel en de dag erna veel zitten smsen.

Hij wilde graag langskomen om me beter te leren kennen. Dus ik vol smacht wachten thuis :D

En toen kwam er een audi het pas oprijden...... en daar kwam meneer uit de auto met zijn pantalon, bloesje, jasje en gepoetste schoenen..... Ooooh vreselijk haha! Ik was gelijk helemaal afgeknapt. Zooo anders dan die jongen die ik in de discotheek zag. Mijn ouders vonden hem natuurlijk geweldig :P Maar ik was blij toen hij naar huis ging ;)

Haha hij wou gewoon een hele goede indruk maken! Arme jongen :P

Neeee! :oo Je wijst een leuke jongen toch niet af op zijn kleding ;) .... ik vind dat juist wel leuk, de ene dag in spijkerbroek en de volgende dag weer wat netter gekleed. Lekker veelzijdig.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 19:34

Zilfstar schreef:
_Covergirl_ schreef:

Deze zin heb ik drie keer moeten lezen tot ik snapte dat er niet stond wat ik in eerste instantie las }>

_O- _O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 19:39

Hahaha ja met die Bokt censuur. :D

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 19:41

Zilfstar schreef:
_Covergirl_ schreef:

Je bent niet de enige, ik moest hem ook een paar keer lezen :P

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 20:00

Nou, ik begreep het wel direct. A dirty mind is a joy forever...

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 20:10

antje_vip schreef:
Nou, ik begreep het wel direct. A dirty mind is a joy forever...

_/-\o_

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 21:29

Zilfstar schreef:
_Covergirl_ schreef:

Oh nu snap ik het ook pas :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 21:31

ik moest ook even denken hhahaha, die had ik ook meteen de deur uit gebonjourd!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 21:44

Ik kan me zo snel 2 vreselijke dates herinneren!

Een vriendin van me had een oogje op een gitarist van een band en vroeg of ik mee wou naar hun optreden zodat ze niet alleen hoefde, nou prima! Beetje mannen kijken, genieten van de muziek en gezellig doen met vriendinnetje, daar zeg je toch geen nee tegen!
Goed dus wij naar dat optreden, zit me daar toch een lekkere drummer in de band! Blijkbaar vond ie van mij hetzelfde want de hele avond hadden we oogcontact.
Vriendin kreeg verkering met de gitarist, mooi dan kon ik eens beter kennis maken met de drummer.
Hij bleek wat arrogant te zijn, maar goed, daar kon ik wel overheen stappen. Op een dag ging ik met hem mee naar zijn huis en liet ie me zijn kamer zien. Op een kastje stond een fles Moët Champagne. Dus ik roep ik mijn enthousiasme "Hee Moët! Lekkere champagne!" Zegt ie: "Ah dat is veel te duur voor jou!"
BAM in my face. Mijn verliefdheid of wat er nog van over was na het beter leren kennen van zijn karakter was echt op slag weg. Het ergste was nog dat we nog moesten gaan shoppen met zijn ouders en zij mij naar huis zouden brengen. Dus ik moest nog een hele dag bij hem blijven. Het was een laaaaange middag kan ik jullie vertellen.

Een andere date was toen ik een jaar of 17 was met een jongen die ik via MSN had leren kennen, ik was toendertijd een beetje in een alternatieve/wannabe gothic fase en hij was in mijn ogen een echte gothichunk. Lang haar, leren jas, leuke kop. Hoppa afpreken met die handel.
Hij zou me thuis komen ophalen en dan zouden we naar een kroeg in de stad gaan wat eten en gezellig drinken enzo.
Hij moest van een stad verderop komen dus het was ongeveer 20 minuten rijden. Allereerst kwam ie ruim 2 uur te laat en toen ik hem belde waar hij bleef gaf ie aan dat ie later zou zijn en of ik alvast naar de stad wou gaan omdat hij rechtstreeks doorreed naar de kroeg (45 min fietsen)
Dus naief dat ik ben op mijn fiets naar de kroeg, komt ie daar binnen gaat bij me zitten en doet alsof er niks aan de hand is.. Zegt ie als eerste "Bestel even een colaatje voor me oke?"...
maar goed, bleek dus ook al zo'n arrogante joh te zijn. Hij was steeds aan het vertellen hoe mooi zijn haar was en dat zijn haar mooier voller en langer dan de mijne was..
Ik ben vertrokken toen jij over het splitsen van de rekening begon.