Anne_mieke88 schreef:Yonker schreef:Ik had dr denk ik terug geslagen
ja ik ook ...hahahah
Ik ook
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wel eentje onthouden waarbij het zo saaaaai
was....Barbabientje schreef:Als mijn vriend zegt kom we gaan voor je verjaardag uit eten, ga ik er toch echt vanauit dat hij voor mij betaald![]()
Bij de vraag zullen we uiteten gaan ipv koken, delen we gewoon

2 jaar geleden toen ik 15 was zat ik op huiswerk begeleiding, ik ging daarheen omdat ik altijd moeite had met leren/huiswerk maken... vaak begonnen we een half uur voor sluiting altijd te kletsen en op een gegeven moment ging het er over dat ik altijd al eens zou willen paintballen! leek mij super tof! dus 1 zo'n jongen had een crush op mij, en zei; ooooh ik ga met mn verjaardag paintballen, wil je mee? tja toen kon ik niet meer nee zeggen
jongen in questie vond ik altijd een beetje iritant (zacht uitgedrukt
) maarja ik had al toegestemd dus ik mee naar paintballen, hij had zijn hele vriendengroep uitgenodigd en ik was het enige meisje, en iedereen dacht dat ik zn vriendin was
awkwarrdddd
ik ben al vrij verlegen dus heb heel weinig gezegd die middag, nou toen had ik het gehad dus ik ging naar huis, fietste hij een stukje mee, tijdens het afscheid nemen gaf hij mij een knuffel, nou dan kun je het wel raden hij wou mij zoenen maar ik had daar hélemaal geen interesse in, ik was sowieso hélemaal niet met jongens bezig
dus ik gauw naar beneden kijken en toen daarna doei gezegd en snel weggefietst
het paintballen was érg leuk, maar voor de rest was het héél ongemakkelijk
En hij moest constant plassen, hij was net geweest op zo'n openbaar toilet, gingen we in een cafétje iets drinken. Zegt hij: schiet nou ff op met je drankje, ik moet naar de wc.
Dus ik zei: eehh in een café zit ook gewoon een toilet hoor, dan ga je hier toch. Hij: oja? Waar dan?
antje_vip schreef:De jongen die constant scheten lietEn hij moest constant plassen, hij was net geweest op zo'n openbaar toilet, gingen we in een cafétje iets drinken. Zegt hij: schiet nou ff op met je drankje, ik moet naar de wc.
Dus ik zei: eehh in een café zit ook gewoon een toilet hoor, dan ga je hier toch. Hij: oja? Waar dan?
![]()
De jongen die na 1 date al vroeg of hij condooms mee moest nemen de volgende keer.
Ik: nee.
Hij: ik weet niet of ik mij dan wel in kan houden.
Ik: als je je niet in kan houden, dan kun je beter thuisblijven.
Hij: Oké
Sammylover schreef:x_Irisje_x schreef:Jaaa ik.
Een aantal jaar geleden gingen wij bijna elk weekend stappen in een discotheek in de buurt.
Daar was ook een hardstyle-zaal waar ik toen veel te vinden was. Daar een super leuke jongen leren kennen. Met zijn nikes, spijkerbroek en strak shirt haha. Super gespierd. Hele leuke avond gehad! Helemaal mijn type ook dacht ik! Naja gezoend je weet het wel en de dag erna veel zitten smsen.
Hij wilde graag langskomen om me beter te leren kennen. Dus ik vol smacht wachten thuis![]()
En toen kwam er een audi het pas oprijden...... en daar kwam meneer uit de auto met zijn pantalon, bloesje, jasje en gepoetste schoenen..... Ooooh vreselijk haha! Ik was gelijk helemaal afgeknapt. Zooo anders dan die jongen die ik in de discotheek zag. Mijn ouders vonden hem natuurlijk geweldigMaar ik was blij toen hij naar huis ging
Haha hij wou gewoon een hele goede indruk maken! Arme jongen
Je wijst een leuke jongen toch niet af op zijn kleding
.... ik vind dat juist wel leuk, de ene dag in spijkerbroek en de volgende dag weer wat netter gekleed. Lekker veelzijdig.
Zilfstar schreef:_Covergirl_ schreef:Na het eten vroeg hij of ik hem achterop de fiets wou nemen
Deze zin heb ik drie keer moeten lezen tot ik snapte dat er niet stond wat ik in eerste instantie las![]()
Ik dacht echt: reallyop de eerste date vraagt ie DAT???
![]()