contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:32

inochiyo schreef:
hang ervan af waar hij die site voor gebruikt. ik had daar ook een account op, ik had wel geen vriendin, maar ik zat daar echt niet op om een lief of sex te zoeken. gewoon als bezigheidstherapie door met wat mensen te chatten.

En wat voor chatten.. Vind jij het kunnen als je een partner hebt?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:33

Ayasha schreef:
anneliesdj schreef:
En als hij nu verhalen van vrienden heeft gehoord en nieuwsgierig was? Gewoon eens wilde kijken wat zo'n datingsite nu is en hoe dat contact gaat? Het is een datingsite dus dan zet je ook niet in je profiel dat je een relatie hebt.

Ik snap wel dat anderen erover zouden vallen, maar ik zou daar zelf niet zo'n probleem van maken, afhankelijk van de omstandigheden en uitleg die hij geeft. Ik ben zelf ook nogal nieuwsgierig aangelegd en ik vertrouw mijn partner gewoon, die gaat niet vreemd, dus zo'n profiel is dan puur uit nieuwsgierigheid.
Maar in een wat prillere relatie zou ik het ook not done vinden, maar iedereen maakt weleens een fout toch?

Dan doe je het niet geniepig.

Precies, en als je dat wel doet is het echt niet zo onschuldig.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 11:33

JJane schreef:
inochiyo schreef:
hang ervan af waar hij die site voor gebruikt. ik had daar ook een account op, ik had wel geen vriendin, maar ik zat daar echt niet op om een lief of sex te zoeken. gewoon als bezigheidstherapie door met wat mensen te chatten.

Wow bestaan die mannen nog? :+

:')

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:34

Maar wat zegt ie nu dan? Want hij zit toch de hele tijd te whatsappen, bellen, mailen?

FerroSandy

Re: contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:35

Ik zou er helemaal al klaar mee zijn TS

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:36

Ayasha schreef:
anneliesdj schreef:
En als hij nu verhalen van vrienden heeft gehoord en nieuwsgierig was? Gewoon eens wilde kijken wat zo'n datingsite nu is en hoe dat contact gaat? Het is een datingsite dus dan zet je ook niet in je profiel dat je een relatie hebt.

Ik snap wel dat anderen erover zouden vallen, maar ik zou daar zelf niet zo'n probleem van maken, afhankelijk van de omstandigheden en uitleg die hij geeft. Ik ben zelf ook nogal nieuwsgierig aangelegd en ik vertrouw mijn partner gewoon, die gaat niet vreemd, dus zo'n profiel is dan puur uit nieuwsgierigheid.
Maar in een wat prillere relatie zou ik het ook not done vinden, maar iedereen maakt weleens een fout toch?

Dan doe je het niet geniepig.

Ben ik met je eens maar misschien is het niet expres zo gegaan? Was het en opwelling en heeft hij er niet aan gedacht om het te melden? Als je het gaat vertellen klinkt het meteen weer alsof het een big deal is terwijl dat misschien helemaal niet zo was.
Maar dat zei ik al, daarvoor moet je de persoon in kwestie kennen, ik weet van mijn vent dat die gewoon te onnozel zou zijn om eraan te denken zoiets te melden, die zou er het kwaad niet van inzien (ik doe toch niets?).

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:40

Tabaluga12 schreef:
inochiyo schreef:

En wat voor chatten.. Vind jij het kunnen als je een partner hebt?

heb mn post ge-edit en het erbij gezet. gewoon met mannen en vrouwen
Ik heb er uiteindelijk 1 vriendschap aan overgehouden.
Of het kan als je een partner hebt, hohja, als je het aangeeft op de site dat je samen bent met iemand en je hebt verder geen bijbedoelingen zie ik niet in waarom het niet zou kunnen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:43

anneliesdj schreef:
Ben ik met je eens maar misschien is het niet expres zo gegaan? Was het en opwelling en heeft hij er niet aan gedacht om het te melden? Als je het gaat vertellen klinkt het meteen weer alsof het een big deal is terwijl dat misschien helemaal niet zo was.
Maar dat zei ik al, daarvoor moet je de persoon in kwestie kennen, ik weet van mijn vent dat die gewoon te onnozel zou zijn om eraan te denken zoiets te melden, die zou er het kwaad niet van inzien (ik doe toch niets?).

Die van mij waarschijnlijk ook maar dat zou me er niet van weerhouden om hem duidelijk te maken dat dat niet de manier is. :+

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 11:48

Dorine92 schreef:
Maar wat zegt ie nu dan? Want hij zit toch de hele tijd te whatsappen, bellen, mailen?

EVEN korte samenvatiing
* ik ben de enige vrouw in zijn leven , hij houdt van me en een toekomst met me. en er is een uitleg, die wil die me vertellen... bla bla
en oh ja... zat ik soms zelf op die site dan , omdat ik hem gevonden had..... -:(- -:(- -:(-
nee stomme zak hooi...
Ik reageer niet.
Op dit moment ben ik te emotioneel en niet voor rede vatbaar.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:49

vreemd gaan is het niet maar het betekend bij mij wel einde relatie..

Succes met de dames van de chat :evaw: ..
Laatst bijgewerkt door japielover op 01-10-13 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:50

Heel herkenbaar wat hij zegt nelis, mijn ex zei precies het zelfde....

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:50

nelis schreef:
Dorine92 schreef:

EVEN korte samenvatiing
* ik ben de enige vrouw in zijn leven , hij houdt van me en een toekomst met me. en er is een uitleg, die wil die me vertellen... bla bla
en oh ja... zat ik soms zelf op die site dan , omdat ik hem gevonden had..... -:(- -:(- -:(-
nee stomme zak hooi...
Ik reageer niet.
Op dit moment ben ik te emotioneel en niet voor rede vatbaar.

Sterkte ermee dan.. :(:)

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:51

Snap ik.. Wat voor uitleg zou zoiets kunnen verzachten?? Voor mij geen.

Veel sterkte en wijsheid. Denk aan je zelf en je eigen toekomst.
Laatst bijgewerkt door Tabaluga12 op 01-10-13 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:51

japielover schreef:

Gelukkig doet mijn vent dit niet.. :+:

die laatste vind ik ongepast en 'gevaarlijk'. :) Je zou de vrouwen van de mannen op die sites de kost niet willen geven die datzelfde zeggen. Je bent van zulke dingen vrijwel altijd "the last to know".

Ongepast omdat je het er imo niet in moet wrijven in een topic als dit.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:52

Ayasha schreef:
japielover schreef:

Gelukkig doet mijn vent dit niet.. :+:

die laatste vind ik ongepast en 'gevaarlijk'. :) Je zou de vrouwen van de mannen op die sites de kost niet willen geven die datzelfde zeggen. Je bent van zulke dingen vrijwel altijd "the last to know".

Ongepast omdat je het er imo niet in moet wrijven in een topic als dit.

Waar :j

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:53

Nee dat dacht ik ook dat mijn vent (ex) dat nooit zou doen.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:54

Sociale contacten is niet meteen vreemdgaan, flirten is leuk voor je ego... Ik ben er makkelijker in denk ik :')

Zou er geen moeite mee hebben... (Maarja... ik ben weer extreem de andere kant op :') dat weet ik van mezelf... dus ik moet eigenlijk niets zeggen) snap dat je het niet relax vind.. maar zie er zelf nooit kwaad in...

Ik kan ook beter met mannen opschieten dan met vrouwen... Dus mjah :)

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 11:55

Bedankt in iedergeval voor jullie " luisterend " oor.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:56

inochiyo schreef:
heb mn post ge-edit en het erbij gezet. gewoon met mannen en vrouwen
Ik heb er uiteindelijk 1 vriendschap aan overgehouden.
Of het kan als je een partner hebt, hohja, als je het aangeeft op de site dat je samen bent met iemand en je hebt verder geen bijbedoelingen zie ik niet in waarom het niet zou kunnen.

Maar goed als enige vent hier, wat vind jij dan van het verhaal van ts? Hoe denk jij er over?

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:56

gewijzigd..

Heb er zelf ook ervaring mee hoor bij een ex..
die bleek zo nog 2 vriendinnetjes te hebben..

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:57

Als iemand zich voordoet op zo'n site als "single", maar ondertussen gewoon een relatie heeft noem ik het vreemdgaan. Let wel vreemdgaan met voorbedachte rade. (anders zet je niet single bij relatiestatus)
Sterkte ts.

Ayasha
Blogger

Lianne86 schreef:
Sociale contacten is niet meteen vreemdgaan, flirten is leuk voor je ego... Ik ben er makkelijker in denk ik :')

Zou er geen moeite mee hebben... (Maarja... ik ben weer extreem de andere kant op :') dat weet ik van mezelf... dus ik moet eigenlijk niets zeggen) snap dat je het niet relax vind.. maar zie er zelf nooit kwaad in...

Ik kan ook beter met mannen opschieten dan met vrouwen... Dus mjah :)

Ik ook, maar alsnog doet hij het stiekem. Dat zou mij meer dwars zitten dan dat ie contact heeft met andere vrouwen. :)

poetser

Badoo is het einde geworden van mijn relatie. Als ze er eerlijk over zijn en je af en toe eens laten lezen om je gerust te stellen, tot daar aan toe, maar bij was het echt achter mijn rug en heeft mijn ex er een punt achter gezet om dat ik hem toch niet vertrouwde. Het enige dat ik gezegd had is dat het mij kwetste dat het blijkbaar stiekem moest gaan en dat ik het raar vond dat, als hij echt alleen op zoek was naar vrienden zoals hij zei, dat dan perse vrijgezellen vrouwen moesten zijn.

miesie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:58

Wat een verhaal.. Echt te erg dat hij dat heeft gedaan. Ben erg benieuwd naar zijn 'uitleg'.. Heel veel sterkte nog op je werk! Zal het niet makkelijker maken.

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:59

Een heel gevaarlijke uitspraak dat je eigen vent dat nooit zou doen..

Iedereen maakt stomme keuzes.. sommige met slechte afloop en sommige niet.
Inmiddels heb ik een relatie van bijna 6 jaar. En ook die van mij heeft wel eens een stomme fout gemaakt. Gewoon door zijn naief zijn.

sterkte ts :)