Welke Uggs heb of wil jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 18:50

dressagelady schreef:
Oeioeioei, deze zijn wel heel erg leuk: http://www.debijenkorf.nl/ugg-australia ... 6000064360

Ohhh die zijn wel heeeeel gaaf, nu breng je me aan t twijfelen :')
Was er eindelijk over uit om een paar classic chestnut short te kopen maar deze zijn ook wel super leuk !
Heb de classic chocolate mini vorige winter elke dag gedragen en opzich zien ze er nog goed uit op het gat bij mn teen na :')

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 18:51

Ja lijkt me heel sterk zal denk inderdaad een voorbeeld zijn :P

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:48

Inderdaad voorbeeld.

Heb zelf in een ugg winkel gekocht ;)

Malima

Re: Welke Uggs heb of wil jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:03

Nu twijfel ik of ik ze ga kopen tijdens de 3 dwaze dagen van Bijenkorf...
99 euro is niet duur toch?

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:27

Malima schreef:
Nu twijfel ik of ik ze ga kopen tijdens de 3 dwaze dagen van Bijenkorf...
99 euro is niet duur toch?

Waar zie jij UGG's voor 99 euro? :oo

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:29

In het 1e boekje van de 3 dwaze dagen van de Bijenkorf :D

Begint dinsdag!

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:34

Oja, nu zie ik ze! Hmm ik ben bang dat ik die kleuren niet kan combineren :=

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:01

Rebeccaa schreef:
Want jij draagt ook geen leren schoenen/laarzen/tassen?

Nope, die draag ik idd niet.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 00:26

Bellona_K schreef:
Rebeccaa schreef:
Want jij draagt ook geen leren schoenen/laarzen/tassen?

Nope, die draag ik idd niet.

En je zadel/hoofdstel, etc ook niet van leer?

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 00:49

Die bontdingen draag ik niet, te lelijk voor woorden.
Ik heb wel 2 jaar geleden deze gekocht, ze lopen heerlijk.
Afbeelding

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 00:58

Jullie weten dat de laarzen van Uggs gemaakt worden van konijnenbont? Konijnen die levend gevild worden om kosten en tijd te besparen?
Just to let jou know ;)

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 01:55

Celiien schreef:

Is het aantoonbaar dat tuig, gekocht in een NL ruitersportzaak, van dieren is die net zo'n horror leven hebben gehad als de uggs schapen?

Overigens vind ik het een slap excuus om steeds maar te zeggen: Je draagt ook leer / eet ook vlees / etc. etc. Alsof dat het dragen van schoenen waarvoor dieren die vreselijk mishandeld zijn (ervan uitgaande dat alle berichtgeving daadwerkelijk klopt) vergoelijkt, come aan zeg..

helloanoukx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 07:28

Ik heb de bailey button in het heel donkerbruin dus niet die met dat witte bont van binnen maar met bruin bont

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 07:38

Jee, precies een paar dierenactivisten hier.. Je denkt toch niet met dit topic "op de hoogte" te brengen dat de mensen geen UGG's meer gaan kopen? En als het toch zo is, dat alleen Nederland/België geen UGG's meer kopen, gaan er heus geen minder dieren ten koste van de handel erin.. Het is onbegonnen werk lijkt mij, hoe goed je het ook bedoelt :)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 07:43

Bellona_K schreef:
Celiien schreef:

Is het aantoonbaar dat tuig, gekocht in een NL ruitersportzaak, van dieren is die net zo'n horror leven hebben gehad als de uggs schapen?

Overigens vind ik het een slap excuus om steeds maar te zeggen: Je draagt ook leer / eet ook vlees / etc. etc. Alsof dat het dragen van schoenen waarvoor dieren die vreselijk mishandeld zijn (ervan uitgaande dat alle berichtgeving daadwerkelijk klopt) vergoelijkt, come aan zeg..

Kunnen we ook omdraaien. Mensen die Uggs hebben dragen bij aan dierenleed, maar mensen met leren tuig niet, want het is niet aantoonbaar dat die dieren een slecht leven gehad hebben... Het is ook niet aantoonbaar dat ze een góéd leven hebben gehad.

Verder was dit topic inderdaad niet bedoeld om te discussiëren over wel/geen dierenleed, TS vraagt welke Uggs iedereen heeft/wil :D

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 07:57

anneliesdj schreef:
Jullie weten dat de laarzen van Uggs gemaakt worden van konijnenbont? Konijnen die levend gevild worden om kosten en tijd te besparen?
Just to let jou know ;)

Jij zegt dus dat schoenen van100% schapenvacht, van konijnenbont blijken. Daar heb je vast een bron voor dan?

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:13

Ik word altijd zo moe van die mensen die dat altijd maar weer naar boven moeten halen _O-

Leven en laten leven. :Z
Wou idd net zeggen, en jouw zadel en hoofdstel? Paardrijlaarzen? Come on........!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:39

Hallo zeikerdjes, willen jullie een apart topic voor jullie klaagzang aanmaken? Dit topic is daar niet voor bedoeld. Bij voorbaat dank.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:14

Zitosh schreef:
Jee, precies een paar dierenactivisten hier.. Je denkt toch niet met dit topic "op de hoogte" te brengen dat de mensen geen UGG's meer gaan kopen? En als het toch zo is, dat alleen Nederland/België geen UGG's meer kopen, gaan er heus geen minder dieren ten koste van de handel erin.. Het is onbegonnen werk lijkt mij, hoe goed je het ook bedoelt :)

Dus jij blijft gewoon die dingen kopen want als jij het niet doet worden ze wel aan iemand anders verkocht? Dood gaan die konijntjes en schapen toch?
Tjah, dan is het onbegonnen werk idd, blijkbaar is een paardenliefhebber niet automatisch een dierenliefhebber.

En meer ga ik er niet over zeggen, dus klets gerust verder ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 11:30

Bellona_K schreef:
Celiien schreef:

Ja want je bent zelf net zo hypocriet bezig als je wel vlees eet van bijvoorbeeld een plofkip.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 11:41

Ik koop ze niet :) Vind het net sloffen en de verhalen over dierenleed wat er achter weg komt staat me niet echt aan :n
Maargoed, daar word al genoeg over gezegd en ga ik dan ook verder niet op in, daar is dit topic niet voor :D
Vind het wel grappig om te zien hoeveel modellen uggs er eigenlijk zijn, ik ken alleen de standaard ''pantoffels'' om het zo maar te noemen :')

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:04

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:09

Ik hou helemaal niet van uggs, maar heb ze wel.
Vind ze niet mooi, maar zitten echt heerlijk.

Ik heb de korte zwarte bailey button (was in de aanbieding) en heb donkerbruine suede sneakers, deze zitten lekker en zijn ook leuk :)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:31

Ik heb 1 paar, de grijze halfhoge. Ik ga dit jaar voor een nieuwe paar Uggs kijken, maar zit te twijfelen over de voetmaat. Ik heb 38 en heb de grijze Uggs ook in 38 gekocht, maar ze zijn te groot (smalle voet). Nu hoorde ik van een vriendin (heeft hetzelfde probleem, maat 38 met smalle voeten), dat zij maat 36 had gekocht (kindermaat) en dat zat perfect. Hebben jullie hier ervaring mee? Vind het zonde om die maat te kopen, en dat ze vervolgens te klein zijn.

*edit*

Dit stond op de site van mooieschoenen.nl : maat 33 t/m 36 valt twee maten groter dan gemiddeld.

36 valt dus als 38 ?

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:34

sharoontje schreef:
Ik heb 1 paar, de grijze halfhoge. Ik ga dit jaar voor een nieuwe paar Uggs kijken, maar zit te twijfelen over de voetmaat. Ik heb 38 en heb de grijze Uggs ook in 38 gekocht, maar ze zijn te groot (smalle voet). Nu hoorde ik van een vriendin (heeft hetzelfde probleem, maat 38 met smalle voeten), dat zij maat 36 had gekocht (kindermaat) en dat zat perfect. Hebben jullie hier ervaring mee? Vind het zonde om die maat te kopen, en dat ze vervolgens te klein zijn.

*edit*

Dit stond op de site van mooieschoenen.nl : maat 33 t/m 36 valt twee maten groter dan gemiddeld.

36 valt dus als 38 ?

Misschien even in een winkel in de buurt passen? Dan weet je het meteen :j