Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) koken is ook eerlijk verdeeld. Neui ik heb niks te klagen
Raponsje schreef:Omdat ik toevallig een paar tieten heb ben ik echt niet van plan om als enige 's nachts er uit te gaan als ons kindje huilt.
Mooi gezegd!
)
_Micha_ schreef:Maarem waar blijft al die kleding dan? Neem aan dat de slaapkamer dan ook een grote bende wordt? Ga je die dan niet uiteindelijk opruimen?
Hier is het gelijkmatig verdeeld al zitten we beide helaas wel 50/50 thuis, zij is meer van het opruimen en ik van het poetsen (ook omdat ik vind dat ik dat zelf beter kan) koken is ook eerlijk verdeeld. Neui ik heb niks te klagen
zonnebloem18 schreef:_Micha_ schreef:Maarem waar blijft al die kleding dan? Neem aan dat de slaapkamer dan ook een grote bende wordt? Ga je die dan niet uiteindelijk opruimen?
Hij gooit alles in een hoekje van de slaapkamer, ligt mij niet in de weg en op slapen na kom ik zo'n beetje niet op de slaapkamer.
hihihihi.
hij heeft een eigen bouwbedrijf en een caravan verhuur bedrijf dus week genoeg
).
ik doe in principe de rest van het huishouden. Wel mag hij zn eigen was opvouwen en in de was doen, troepjes opruimen en zware dingen. Ohja de vuilnisbak doet ie ook 
zonnebloem18 schreef:Geryon schreef:Huh, waarom doe je zijn was niet? Die kan je toch gewoon bij jouw was erin pleuren, lijkt me geld besparend
Ik was voor mezelf 1 keer in de week dan heb ik een volle trommel, handdoeken was ik wel allemaal, maar als hij zijn kleding niet in de wasmand gooit was ik het niet.
In theorie wil ik prima zijn kleding wassen, mits ik het niet overal vandaan moet plukken.
Zit er spul van hem in de wasmand dan was ik het, maar de rest niet.
Helaas is hij nogal eigenwijs en gooit hij na 2 jaar nog zijn kleding niet in de wasmand, maar dat krijg je als je moeder altijd alles voor hem gedaan heeft en je zelf geen vinger uit hoeft te steken.
Zijn moeder viste de vieze sokken nog onder het bed vandaan, dat ben ik dus niet van plan.
Er slingert uiteraard nog veel rond, maar voor vrijdagavond ligt alles in de wasmand
Geen rondslingerende kleding en zelfs geen tubes tandpasta zonder dop
Wat een droomvent!