Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
spatter schreef:TS je zegt dat hij nergens mee naar toe gaat, ook niet naar familie feestjes, ook niet van zijn eigen familie?
En jullie hebben een kind, gaan jullie nooit met zijn 3en naar een pretpark, een wandeling maken of iets dergelijks?
Je hebt een paard, doet hij daar iets mee samen met jou?
Vind hij het wel okee als je met je paard op wedstrijd of clinic ofzo gaat?
Tieneke schreef:Ik denk meer en meer dat jouw man een psychologisch probleem of misschien zelfs een persoonlijkheidsstoornis heeft. Als hij zo een gebrek aan empathie heeft, asociaal is ingesteld...
Je zegt dat je je er altijd bij hebt neergelegd en nu wil je enkel weten of hetgeen je doet normaal is? Wil je niet dat jullie op één lijn komen hiermee? Ik denk dat je meer in oplossingen moet denken, want het lijkt er nu vooral op dat je het enkel voor jezelf wilt verantwoorden (wat niet nodig is) en dat je het praten hebt opgegeven.
Hou je van hem?
Tieneke schreef:Ik denk meer en meer dat jouw man een psychologisch probleem of misschien zelfs een persoonlijkheidsstoornis heeft. Als hij zo een gebrek aan empathie heeft, asociaal is ingesteld...
Je zegt dat je je er altijd bij hebt neergelegd en nu wil je enkel weten of hetgeen je doet normaal is? Wil je niet dat jullie op één lijn komen hiermee? Ik denk dat je meer in oplossingen moet denken, want het lijkt er nu vooral op dat je het enkel voor jezelf wilt verantwoorden (wat niet nodig is) en dat je het praten hebt opgegeven.
Hou je van hem?
RoyceMack schreef:Hij is je man? zijn jullie getrouwd? dan vind ik het wel vreemd dat ie eigenlijk nog zo jaloers is..
Kijk als je nu vriendje en vriendinnetje bent dan kan ik er nog wel enigszins inkomen dat je dat niet zo leuk vindt. al die gekke mensen die misschien naar je vriend of vriendin toe komen die iets moeten van hem of haar(dat heb ik tenminste). daar zie ik wel tegenop, maar niet dat ik mijn vriend niet vertrouw.
Andersom net zo.
Maar als je getrouwd bent, dan heb je toch meer zekerheid ofzo, dan ben je al wat langer samen, je bent verbonden aan elkaar..(kan net zo goed misgaan natuurlijk, maar lijkt me toch wat meer zekerheid geven)..
Ik zou dit gewoon volhouden.. Nodig hem wel telkens uit, zodat ie zich niet weggeduwt voelt..
Neem hem in het weekend een keertje mee naar de bios of lekker uit eten. zodat jullie ook lekker dingen samen doen..
Probeer hem wat zekerheid te geven. door hem bv even te bellen als je bent stappen etc.. of een foto te appen of wat dan ok, dat hij weet dat je aan hem denkt.
Of hij moet natuurlijk al slapen..
Friso_lover schreef:Nah sorry hoor. Maar waar ga je dan heen als je opstap gaat? Echt clubs of iets? Want als ik rond jouw leeftijd zat en mijn vriend wilde opstap had ik ook zoiets van, moet dat nou?
Niet banketstaaf bedoelt, maar vind het wat raar dat mensen van jouw leeftijd nog op stap gaan...
Friso_lover schreef:Nah sorry hoor. Maar waar ga je dan heen als je opstap gaat? Echt clubs of iets? Want als ik rond jouw leeftijd zat en mijn vriend wilde opstap had ik ook zoiets van, moet dat nou?
Niet banketstaaf bedoelt, maar vind het wat raar dat mensen van jouw leeftijd nog op stap gaan...