Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
fleurtjeuh schreef:Als ik een jaar naar belgie zou gaan zou ik betaald krijgen zodat ik rond kan komen.
Waarschijnlijk hou ik niks tot weinig over om te sparen, of voor mijn rijbewijs te gaan.
Nou sorry hoor celiien, maar je laatste zin vind ik onbeschoft!
Hoezo krijg ik zeker ook allemaal zorgtoeslagen :S
Wat is dat nou voor onzin.
Ik krijg helemaal niks, geen zorg toeslag, geen uitkering, geen huurtoeslag of wat dan ook.
Ik krijg 0 euro per maand.
Sorry hoor maar dit vind ik nergens op slaan :S
fleurtjeuh schreef:Die 6 weken in belgie had ik een eigen huisje, moest zelf mn boodschappen regelen, zelf koken, zelf mn bed uit, schoonmaken en opruimen en noem maar op.
pmarena schreef:Ik vind het wel grappig hoe je klinkt
Je klinkt als iemand die lui op de bank zit te klagen en een schop onder de kont nodig heeft...maar toch ook als iemand die ze best wel op een rijtje heeft, gezien je zelf beseft dat je negatief klinkt, toch lekker doorgepakt hebt daar die 6 weken in België, geen verwend snotjong wilt zien dat profiteert van ouders en je beseft dat het niet verstandig is om jezelf nu al te laten bezwangeren enzo
Het is wel grappig hoe dat elkaar een beetje tegenspreekt, maar wel heel goed dat je er puntje bij paaltje dus beter voor staat dan je de indruk wekt zeg maar.
Hoe wil je er in 2020 bij zitten? En je vriend?
Wil je bijvoorbeeld dan graag al een paar jaar samenwonen? Moeder zijn? En onder welke omstandigheden wil je (jullie) dat dan? Hoe wil je in het leven staan, wil je nog bepaalde dingen doen of meemaken voordat je huismoeder gaat spelen?
Wil je een een eigen inkomen en een leuke baan hebben voor een paar dagen in de week? Wil je een eigen paard hebben? Dat soort dingen. Denk eens samen met je vriend na hoe jullie er in 2020 bij willen zitten, hoe je wild dat jullie leven er dan uitziet qua wonen, hobbies, vrienden, en het bekostigen van het huishouden enzo
En ga dan nadenken hoe je eraan kan gaan werken om dit te bereiken.
Is België een goede stap? Doe dat dan, als je daar trots op kunt zijn dan is dat toch heel erg tof, heb je de rest van je leven nog wat aan
Het is sowieso 1000x beter voor je dan thuiszitten.
Kun je een betere baan of opleiding vinden: doe dat dan, maar zo niet: hop naar België, voordat ze niet meer willen omdat je zo zit te twijfelen

Celiien schreef:fleurtjeuh schreef:Als ik een jaar naar belgie zou gaan zou ik betaald krijgen zodat ik rond kan komen.
Waarschijnlijk hou ik niks tot weinig over om te sparen, of voor mijn rijbewijs te gaan.
Ik krijg helemaal niks, geen zorg toeslag, geen uitkering, geen huurtoeslag of wat dan ook.
Nou dat vind ik maar goed ook, want dan zou t echt helemaal erg zijn. Want weet je hoe je op mij over komt? Puur en alleen als een verwend nest.
Zorgtoeslagen etc voor mensen die hard werken, willen werken maar niet kunnen/mogen werken: ja tuurlijk!
Maar voor mensen zoals jij? Nee sorry. Hoezo ik draai de economie kapot
Celiien schreef:fleurtjeuh schreef:Als ik een jaar naar belgie zou gaan zou ik betaald krijgen zodat ik rond kan komen.
Nou dat vind ik maar goed ook, want dan zou t echt helemaal erg zijn. Want weet je hoe je op mij over komt? Puur en alleen als een verwend nest.
Zorgtoeslagen etc voor mensen die hard werken, willen werken maar niet kunnen/mogen werken: ja tuurlijk!
Maar voor mensen zoals jij? Nee sorry. Hoezo ik draai de economie kapot
fleurtjeuh schreef:Uhhhhmmmm Okeeeeeee
Dus ik ben een verwend nest?
Omdat ik alles zelf moet regelen, en daar vrede mee heb?
Omdat ik geen financiele steun krijg van mijn ouders, en daar ook vrede mee heb?
Of omdat ik met mezelf in de knoop zit?
fleurtjeuh schreef:Uhhhhmmmm Okeeeeeee
Dus ik ben een verwend nest?
Omdat ik alles zelf moet regelen, en daar vrede mee heb?
Omdat ik geen financiele steun krijg van mijn ouders, en daar ook vrede mee heb?
Of omdat ik met mezelf in de knoop zit?
anders had je geen internet, had je geen mobiel, computer, kleren en eten en weet ik veel wat. Je moet een gegeven paard niet zo in de bek kijken om het maar te zeggen
Neem aan dat je ouders ook je verzekering etc gewoon betalen gezien je helemaal geen geld hebt. chanel1985 schreef:Geen financiële steun van je ouders?
Wie betaald je onderhoud, je eten en drinken elke dag?

fleurtjeuh schreef:Omdat ik geen financiele steun krijg van mijn ouders, en daar ook vrede mee heb?