die heeft m gewoon via internet besteld, is gaan werken vandaag en dat hij thuis kwam lag de game op de mat 
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 die heeft m gewoon via internet besteld, is gaan werken vandaag en dat hij thuis kwam lag de game op de mat 

om te zien hoe blij die mannen zijn met hun spelletje. Het blijven kinderen he 

"
                                                         Bhriseis schreef:Mijn vriend speelt nog een erger spel dan Fifa... Football Manager... Een veredeld excel-bestand![]()
Tijdens het academiejaar komt een kameraad langs, en dan spelen ze het samen, gelukkig elk op een computer. Dan kan ik in bed naar meisjesseries kijken
 ipv computerspelltjes spelen. Gta is vet, fifa vind ik zo verschrikkelijk dom en kansloos, ik begrijp echt niet dat mensen daar de lol van in zien 

hij is snachts om 12 u naar de winkel gefietst om het spel te halen en heeft de volgende dag vrijgenomen om het te spelen. Ik vind het heel schattig dat hij er zoveel plezier van heeft!