vond 'm zo leuk... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lisanne87 schreef:Ik moest van mezelf direct op zoek naar mijn MLP![]()
Ik kan hem alleen niet terug vinden op de site die Celiien gaf, misschien is die van mij mega zeldzaam![]()
Hij lijkt op Bright Eyes, zelfde figuur en koppie. Alleen heeft die van mij roze manen en staart, met een springtouw op de kont. En één schoen
Je hebt wel heel wat los gemaakt hoor TS
Musj schreef:lisanne87 schreef:Ik moest van mezelf direct op zoek naar mijn MLP![]()
Ik kan hem alleen niet terug vinden op de site die Celiien gaf, misschien is die van mij mega zeldzaam![]()
Hij lijkt op Bright Eyes, zelfde figuur en koppie. Alleen heeft die van mij roze manen en staart, met een springtouw op de kont. En één schoen
Je hebt wel heel wat los gemaakt hoor TS
Klinkt als playtime, een UK specific pony![]()
http://www.strawberryreef.com/Index/G1/blue.html en dan bij de P
, maar dinsdag ga ik alles uitzoeken en zal ik hier een linkje van mijn advertentie zetten.
zeer veel dubbele uiteraard, maar dat kon mij of mijn oma niets schelen. Ik ga eens kijken of ik een zelfzame heb (rekent zich maar niet alvast rijk
)
.Laptopmuis schreef:We hebben ook nog My Little Pony's op onze rommelmarkt te koop op 22 September! Heb trouwens ook Dvd's langs zien komen van My Little Pony.
Dus.........
Weet eventjes niet hoe oud die paardjes zullen zijn, we hebben ze ook gekregen van iemand voor de rommelmarkt van de kinderboerderij.
Musj schreef:Laptopmuis schreef:We hebben ook nog My Little Pony's op onze rommelmarkt te koop op 22 September! Heb trouwens ook Dvd's langs zien komen van My Little Pony.
Dus.........
Weet eventjes niet hoe oud die paardjes zullen zijn, we hebben ze ook gekregen van iemand voor de rommelmarkt van de kinderboerderij.
Moet je wel even vertellen waar die rommelmarkt is
.