Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Moonlight17 schreef:Nou ik moet van Venray naar Wageningen met het openbaar vervoer en was het na de eerste week naar school al weer zat. O nee de eerste 2 dagen. Bus van Veolia komen redelijk op tijd, maar rijden soms ook plotseling niet en komt echt geen vervangend vervoer hier. Trein van Venray naar Nijmegen is een enorme ramp op het moment. Is gewoon dringen in de trein, terwijl ik al 2 jaar met die trein ga en nog nooit zoveel heb moeten staan. Een extra wagon zou al een oplossing zijn. NS trein van Nijmegen naar Ede-Wageningen heeft ook om de haverklap vertragingen of rijdt niet om een of andere reden. Bus van Ede station naar Wageningen lijn 88. Wordt er helemaal gek van. In de 2 jaar dat ik het gebruik nog nooit zo vol geweest. Moeten soms meer als 30 mensen laten staan en echt niet altijd(zeg maar bijna nooit) dat er netjes vervanging komt. Bus gaat maar om de 15 minuten en met geluk om de 10 minuten in de spits. Terwijl Wageningen zo'n grote studenten stad is en er maar 1 lijn is van Ede naar Wageningen is het nog niet tot het verstand gekomen bij syntus om is wat meer bussen in te zetten.