Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Ik vind stofzuigen echt heerlijk! Met afstand het leukste klusje van het huishouden doen![]()
De vaatwasser leeghalen vind ik ook leuk. Inladen vind ik daarentegen wel vervelend.

leeghalen vind ik een crime
vuurneon schreef:Cayenne schreef:Ik vind stofzuigen echt heerlijk! Met afstand het leukste klusje van het huishouden doen![]()
De vaatwasser leeghalen vind ik ook leuk. Inladen vind ik daarentegen wel vervelend.
Ik had met jou moeten samenwonen
Ik haat stofzuigen, maar vind het inruimen van de vaatwasser echt leuk! Net een puzzelleeghalen vind ik een crime

Ik doe weleens een poging, maar dan zet mijn vriend alles weer anders
vuurneon schreef:Ik ben ook zo'n trien die ehm andermans inpakwerk gaat corrigeren

Ramen lappen vind ik ook verschrikkelijk (kan nooit ergens bij en krijg altijd strepen). Was opvouwen ben ik ook niet goed in. Ik prop mijn eigen zooi altijd maar gewoon de kast in

Rachelle_K schreef:Lara_Silver schreef:Koop je deze, zet je hem iedere dag een keer aan en dan hoef je nog maar één keer per week zelf met de stofzuiger het huis door! De robot doet het heel netjes bij ons, ik was de eerste keer bij thuiskomst echt verrast. Wij hebben binnenkatten en sinds we deze stofzuiger erbij hebben gaat het een stuk makkelijker om te stofzuigen, ik vind het namelijk ook verschrikkelijk om te doen.
[ Afbeelding ]
Moest gelijk hieraan denken
Die kat van dat filmpje is geweldig.
spottedponie schreef:Wij zijn afgelopen weekend in ons nieuwe huisje getrokken, het is nu nog een beetje een bende door het verhuizen, maar ik ben al flink bezig geweest met poetsen...
Heb alleen 2 schuifpuien en ramen tot de grond in de woonkamer, en de hond likt aan de ramen als wij binnen zijn, dus ik zal wel regelmatig de ramen moeten lappen... En daar ben ik niet zo'n ster in...
haha