Liefst ook nog me dure dockingsysteem en usb's
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
badeendje schreef:Als ik echt 1 ding nog mocht pakken, en dan dus echt een ding en geen dier, dan zou ik denk ik mijn telefoon pakken. Belachelijk, want dat is totaal niet zoiets als een fotoalbum met een enorme emotionele waarde, maar ik ben er gewoon heel trots op en blij mee. Als ik meer tijd had pakte ik m'n hiketas en pakte ik 'm snel in met de fijnste kleren, fotoboeken en m'n scoutinguniform.
fuego3 schreef:badeendje schreef:Als ik echt 1 ding nog mocht pakken, en dan dus echt een ding en geen dier, dan zou ik denk ik mijn telefoon pakken. Belachelijk, want dat is totaal niet zoiets als een fotoalbum met een enorme emotionele waarde, maar ik ben er gewoon heel trots op en blij mee. Als ik meer tijd had pakte ik m'n hiketas en pakte ik 'm snel in met de fijnste kleren, fotoboeken en m'n scoutinguniform.
dus serieus je pakt je telefoon en je laat bv je hond jankend en brandend achter ????????
fuego3 schreef:badeendje schreef:Als ik echt 1 ding nog mocht pakken, en dan dus echt een ding en geen dier, dan zou ik denk ik mijn telefoon pakken. Belachelijk, want dat is totaal niet zoiets als een fotoalbum met een enorme emotionele waarde, maar ik ben er gewoon heel trots op en blij mee. Als ik meer tijd had pakte ik m'n hiketas en pakte ik 'm snel in met de fijnste kleren, fotoboeken en m'n scoutinguniform.
dus serieus je pakt je telefoon en je laat bv je hond jankend en brandend achter ????????
Bellatrix schreef:Het casettebandje met mijn moeders stem erop en een pluk haar van mijn moeder.
En nog heel wat meer. Is toch ook behoorlijk dierbaar. fuego3 schreef:badeendje schreef:Als ik echt 1 ding nog mocht pakken, en dan dus echt een ding en geen dier, dan zou ik denk ik mijn telefoon pakken. Belachelijk, want dat is totaal niet zoiets als een fotoalbum met een enorme emotionele waarde, maar ik ben er gewoon heel trots op en blij mee. Als ik meer tijd had pakte ik m'n hiketas en pakte ik 'm snel in met de fijnste kleren, fotoboeken en m'n scoutinguniform.
oja en mijn camera ligt er bovenop, dus die ook