Bij mij op school doen ze daar gelukkig niet moeilijk over.
Madje1992
Geplaatst: 06-09-13 22:04
Ik zie altijd zo tegen de winter op dat mijn moeder mij aan de anti-depressiva wil hebben. Maar het is ook tijdens de winter dat ik hier last van heb. Geef mij maar temperaturen van boven de 20 graden met zon en ik ben helemaal happy. Alleen zo jammer dat je die dagen niet het hele jaar door hebt.
doemaar
Geplaatst: 06-09-13 22:05
BenteMaxime schreef:
Net een beker warme chocomel op.. Zat zo in de mood van de winter!
Ach dat kan ik het heeele jaar wel drinken zelfs met 30 graden
BenteMaxime
Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-13 22:05
doemaar schreef:
BenteMaxime schreef:
Net een beker warme chocomel op.. Zat zo in de mood van de winter!
Ach dat kan ik het heeele jaar wel drinken zelfs met 30 graden
Nou ik niet hoor! Drink alleen al wel de hele week maar oké
Mijn probleem is zegmaar, als het winter is verlang ik naar de zomer En als het zomer is, verlang ik naar de winter
dito
Geplaatst: 06-09-13 22:13
ik vind eigenlijk elk jaargetijde wel iets hebben, de zomer met de lange avonden en het mooie weer, de herfst met de vallende bladeren, de winter met de kou en de knusse avonden en de lente die straalt
Gelukkig is het bij ons in huis lekker koel, ik zit gewoon de hele dag binnen met een dikke trui aan en een mok warme chocolademelk te doen alsof het winter is
sem722
Geplaatst: 06-09-13 22:19
Ja-ja- JA!!! Wat ben ik blij dat er medestanders zijn zeg! In mijn omgevinge zijn t allemaal zon aanbidders en ze verklaren me voor gek, maar man - wat smacht ik naar vrieskou en sneeuw! Nou hou ik ook van regen en wind - dus let de herfst begin! Komt de sneeuw daarna vanzelf
Desty
Geplaatst: 06-09-13 22:21
Hier another one Heeeerlijk, kan ik eindelijk weer ademen als het onder de 5 graden is
Ik heb ook wel weer zin in de winter, maar dan wel echt winter, met sneeuw en niet dat gekwakkel haha! Maaar na 2 weken heb ik waarschijnlijk het zin er weer af en wil ik weer zomer haha1
Bij mij blijft t altijd wel lang hangen.. Maar daarna krijg ik wel zin in de lente. Geen zomer. Geen zin in temperaturen rond de 28/30 graden. Max 23, prima.
Ik houuuuuuuuuu van de zomer, maar zie ook wel weer de voordelen van de winter!
Lekker winter garderobe inslaan, mooie vesten en laarzen. Mooie winterfoto's maken, schaatsen, de houtkachel weer aan. En het bos is ook prachtig in de winter.
Daarbij kerst, oud en nieuw!
Maar zodra het 1 januari is wordt ik boos en moet het weer zomer worden, dan ben ik er klaar mee.
Meestal begint de sneeuw dan pas.. Of begint t gewoon weer opnieuw. Maar ik ga bidden en schreeuwen en smeken dat er op 31 januari een DIK pak sneeuw ligt! Happy birthday to meeeee
Niet het hele topic doorgelezen, maar... Weg met die klötezomer!! Geef mij maar winter. Ik kan niet goed tegen de warmte, vind het echt verschrikkelijk. Nee, geef mij maar een heule dikke laag sneeuw, een Elfstedentocht en zon! (in de winter! In de zomer mag de zon achter de wolken blijven als ik buiten ben.)
'Jaa jaaa het ijs is BIJNA dik genoeg, het gaat lukken, ja ja jaaa. Oh nee toch niet. '
Agossie
Geplaatst: 06-09-13 22:42
Precies!! Laat maar beginnen half november en eindigen eind maart. Lekker warm worden onder de douche na het rijden, of na een fikse wandeling met (nu nog erg puppy)hond. Dan lekker op de bank kruipen in mijn warme slobberbroek met dik warm vest. Heer! Lijk!
Enne... het wordt ècht weer tijd voor een Elfsteden! Echt, dan is mijn winter compleet.
sunny_l0ve
Geplaatst: 06-09-13 22:43
JAAAAAAA WINTER! I LOVE WINTER! Jippie, ik heb er echt zin in! Lekker heerlijk door de sneeuw banjeren, sneeuwpop maken en sneeuwballengevecht. Lekker met de hondjes lopen en in een verwarmd huis binnen komen. Jep, mij kan je wel op de noordpool plaatsen hoor!