Maar veel succes TS, ik hoop dat het je lukt en ik hoop nog meer dat het zo misschien zelfs nog natuurlijk kan gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kyara1989 schreef:Val eerst maar is 30 kilo af (heb nog nooit zo licht gewogen als hun zouden willen, en is dus zo goed als niet haalbaar).
kyara1989 schreef:Ja indd dat is ook het geen dat me kwaad maakte afvallen wist ik dat dat moest en was der ook al mee aan de slag maar ja... Een beetje uitleg mag wel toch???
kjoetie schreef:ik ben 57 kg afgevallen door koolhydraat arm, niet eens koolhydraatloos, te eten. die kgs zijn er ook nooit meer aangekomen en t gaat behoorlijk snel. woog ruim 125 kg, nu weer maat 38/40. Het is echt niet onmogelijk
Jessix schreef:Ik vind het eigenlijk wel logisch. Gezondheidszorg wordt steeds duurder voor iedereen en de vergoeding voor KI en IVF zie ik toch wel als een luxe. Als je dan mensen hebt die waarschijnlijk wel zwanger kunnen worden als ze wat afvallen vind ik dat een prima plan.
Sassol schreef:Jessix schreef:Ik vind het eigenlijk wel logisch. Gezondheidszorg wordt steeds duurder voor iedereen en de vergoeding voor KI en IVF zie ik toch wel als een luxe. Als je dan mensen hebt die waarschijnlijk wel zwanger kunnen worden als ze wat afvallen vind ik dat een prima plan.
Als je goed gelezen had is het niet TS die vruchtbaarheidsproblemen heeft, maar haar vent
Sassol schreef:Jessix schreef:Ik vind het eigenlijk wel logisch. Gezondheidszorg wordt steeds duurder voor iedereen en de vergoeding voor KI en IVF zie ik toch wel als een luxe. Als je dan mensen hebt die waarschijnlijk wel zwanger kunnen worden als ze wat afvallen vind ik dat een prima plan.
Als je goed gelezen had is het niet TS die vruchtbaarheidsproblemen heeft, maar haar vent
Jessix schreef:Dat heb ik gelezen. En ook dat de artsen haar aanraden af te vallen om de kans op zwangerschap te vergroten. Dus waarom zou TS dat dan niet doen?
kyara1989 schreef:Ja dat is natuurlijk ook wel te hopen dat het dan uit zich zelf gebeurd! Maar wat mensen zeggen ja je bent niet voor niets zo aan gekomen... Nee dat klopt maar het is helaas niet door het eten gebeurd maar door wat andere dingen (vind ik dan weer net wat TE prive om hier neer te zetten) Maar goed meer als ons best kan ik niet doen! Maar bedankt allemaal voor de steun en tips zijn altijd welkom!! Hoe jullie het gedaan hebben enzo altijd erg prettig om verschillende dingen te horen
!