KLAGEN Gewoon omdat het kan en opluchtend kan werken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

V_eraa

Re: KLAGEN Gewoon omdat het kan en opluchtend kan werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:14

Zo gaan werken met dit weer, klaag klaag
IK WIL NIEEET

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:22

Dadelijk gaan werken tot 03:00 joeeepie. Geen zin in! Ben zo moe..

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:25

Ik heb ook even een klachtenmodus vandaag.

Nieuwe opleiding (BBL) maar door fout van school en het bedrijf die jou helpt aan een leerbaan, heb ik nu nog steeds geen leerbaan en gaat VTL(leerbanen bedrijf) zeggen dat ik er niet genoeg voor gedaan heb, te oud ben en niet op een vrachtwagen thuis hoor -:(- Daarbij had ik me maar eerder aan moeten melden en kan je niet in mei beslissen dat je een opleiding wilt gaan doen. -:(- -:(- Dus ik ben nu echt Pissed off want ik heb wel 40 bedrijven gecontacteerd, VTL 4x gecontacteerd en toch heb ik niets eraan gedaan volgens die enge griezelige meneer. BRRRRRRRRR

THNX TS dat ik even mijn verhaal hier kwijt mocht

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:26

Mijn hogeschool is elke dag weer een toppunt van waardeloze kwaliteit!

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:29

Ik had graag lekker willen gaan zwemmen, maar de woningbouwvereniging vond dat het vandaag tijd was om mijn deuren te schilderen en die mochten dus een paar uur niet dicht. KLAAG!

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:31

Omdat ik wil dat het winter word :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:32

BoemPats schreef:

Ik stond vanmorgen op de bus te wachten in de stervende kou, ik kom uit school en het is fiets bijna tropisch ofzo. |o

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:33

Anoli schreef:
miss_lizje schreef:
Een bloedend oor omdat ik een meeeter heb opengehaald die in me gehoorgang zat. Nu al 2 dagen elke keer jeuk en dus bloed als ik over mijn oor gewreven heb.

Irritante medestudenten die het kennelijk leuk vinden om banketstaaf te doen omdat ik mijn P nog niet heb. Alsof ik ineens ene 2de rangsstudent ben ofzo. Word nu straal genegeerd door sommige mensen.

Wat naar zeg. Ik heb ook pas vorige week mn P gehaald en ben nu begonnen in het 3e jaar. Maar (misschien) dankzij de kleine opleiding leeft iedereen heel erg mee met elkaar bij ons :j

Word helaas alleen maar naarder, vandaag tijdens Organische Chemie 2 had ik een vraagje aan 1 van die meiden naast me. Zegt ze lomp "ja dat moet je wel weten, is stof van Organische Chemie 1, ow wacht, jij was de P loze die Organische Chemie 1 nog over moest doen. Kijk maar in je boek, ik ga me niet bezig houden met onderwerpen uit de eerste".

Echt heb op mijn handen moeten zitten en op mijn tanden moeten bijten om niet uit me slof te schieten. Wat haat ik die graftrut. Liefst donder ik haar zo die trappen in de collegezaal af, en mocht ze de val met alleen blauwe plekken af komen trap ik graag nog even na. Ze heeft al een 1 of andere vete tegen mij (loopt de boel op te jutten enzo tegen mij), de enige reden dat ze nog bij mij komt zitten is omdat 1 meisje waar ik redelijk mee omga ook bij het kliekje hoort.
Ben nu gewoon mega boos en vooral verdrietig dat mensen zo gemeen kunnen zijn. Lig al niet lekker in de groep omdat ik " en nuchtere Rotterdammer ben" zoals ze dat zeggen in Leiden. Ik doe niet mee met al dat formele gedoe en ben kennelijk te veel mijzelf ofzo. Pff had zo gehoopt dat het 2de jaar beter zou zijn * NOT*.

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:34

Doanique schreef:
BoemPats schreef:

Ik stond vanmorgen op de bus te wachten in de stervende kou, ik kom uit school en het is fiets bijna tropisch ofzo. |o

Ah :(:) Ik ben de zomer echt beu, morgen mag het nog goed weer zijn dan kan ik nog een keer zwemmen met paardjelief en daarna mag het van mij spontaan gaan sneeuwen
Laatst bijgewerkt door Maleficent op 05-09-13 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:34

Op de warmste dag van de week vindt Vitens het nodig om het water af te sluiten vanwege onderhoudswerkzaamheden. Zou tot maximaal 16.00 uur duren. Het is nu 17.30 uur en ik heb nog steeds geen water, ik heb dorst ^)

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:35

Frans op school en met huiwerk is zo poedersuiker !!!! Sorry dat moest ik ff kwijt .. :P

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:35

Vermoeiend dat de blouse die ik wil door heel het land is uitverkocht.. vermoeiend hoor. KLAAG!

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:36

ik word helemaal gek uit een raar meisje uit mijn klas , en ze is gewoon RAAR , zelfs de docenten vinden haar een beetje appart ..
nou zit ik ook nog eens met biologie naast haar .. dat ga ik als het mag veranderen wand me vriendin wil ook niet naast haar ex :P
En ze lacht ook nog eens raar , en ze kijkt je altijd aan met kleine mini ratenoogjes , en ze voetbalt nog raarder , en ze eet onwijs goor ..
Ze heef ook maar twee vriendinnen . (een tweeling) En die zit niet bij haar in de klas dus als ze naast niemand word gezet zit ze alleen of komt ze naast je zitten ..

Ik heb een keer geprobeerd aardig te doen , maar ze is gewoon RAAR !

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:39

RainbowDance schreef:
ik word helemaal gek uit een raar meisje uit mijn klas , en ze is gewoon RAAR , zelfs de docenten vinden haar een beetje appart ..
nou zit ik ook nog eens met biologie naast haar .. dat ga ik als het mag veranderen wand me vriendin wil ook niet naast haar ex :P
En ze lacht ook nog eens raar , en ze kijkt je altijd aan met kleine mini ratenoogjes , en ze voetbalt nog raarder , en ze eet onwijs goor ..
Ze heef ook maar twee vriendinnen . (een tweeling) En die zit niet bij haar in de klas dus als ze naast niemand word gezet zit ze alleen of komt ze naast je zitten ..

>;)

Bij deze wil ik klagen over mensen zoals jou. Altijd maar dat oordelen, tjongejonge.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:39

Ga met Geryon mee; Klagende over pestende (of meelopende in ieder geval) brugklassers..

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:41

Geryon schreef:
RainbowDance schreef:

>;)

Bij deze wil ik klagen over mensen zoals jou. Altijd maar dat oordelen, tjongejonge.

ik wou er nog bij zeggen niet banketstaaf bedoelt , en dat bedoel ik ook niet ! En ik pest haar ook niet , maar als het zo gaat zeg ik niks ..

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:41

Nessie schreef:
Ga met Geryon mee; Klagende over pestende (of meelopende in ieder geval) brugklassers..

en ik loop niet mee .. ? >;)

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:42

Hoe zou jij het vinden als mensen niet naast je willen zitten en zo over je gaan praten omdat je een bril hebt bijvoorbeeld? Dat heb ik ook meegemaakt en neem maar van me aan meid, das echt niet leuk :)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:43

ik wil klagen over de dokters hier in de buurt! grrrrr

Geryon

RainbowDance schreef:
Geryon schreef:

>;)

ik wou er nog bij zeggen niet banketstaaf bedoelt , en dat bedoel ik ook niet ! En ik pest haar ook niet , maar als het zo gaat zeg ik niks ..

Niet banketstaaf bedoelt? 'Ze lacht raar, ze voetbalt raar.' Wat boeit jou dat nou? En dan wil je niet naast haar zitten? Wat kinderachtig zeg.

xSlvna

Je vind haar raar? Wat definieer jij als raar? Niks of niemand is raar, ik vind het grof om iemand die anders is gelijk raar te noemen. Misschien is ze gewoon onzeker en voorzichtig, wie weet.
"Rattenoogjes" :r (emoticon niet voor de oogjes, maar voor jou uitspraak)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:44

RainbowDance schreef:

Dit vind ik dan weer gemeen -O-

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:45

Geef haar een kans, 'investeer' in haar. Had ook wat 'vreemde' meisjes in de klas, tja, karakter en opvoeding, en die is altijd anders bij iedereen hè. Zeg haar, onder 4 ogen dat ze onsmakelijk eet, wil ze wat er aan doen, doet ze iets eraan, zo niet dan niet.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:48

Ik wil graag even klagen omdat mijn verloofde een workaholic is en hij dit zelf niet wil toegeven...
Heel vermoeiend...

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:51

Even klagen dat veel mensen tegenwoordig alleen aan zichzelf denken.