Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daarbij had ik me maar eerder aan moeten melden en kan je niet in mei beslissen dat je een opleiding wilt gaan doen.
Dus ik ben nu echt Pissed off want ik heb wel 40 bedrijven gecontacteerd, VTL 4x gecontacteerd en toch heb ik niets eraan gedaan volgens die enge griezelige meneer. BRRRRRRRRR
Anoli schreef:miss_lizje schreef:Een bloedend oor omdat ik een meeeter heb opengehaald die in me gehoorgang zat. Nu al 2 dagen elke keer jeuk en dus bloed als ik over mijn oor gewreven heb.
Irritante medestudenten die het kennelijk leuk vinden om banketstaaf te doen omdat ik mijn P nog niet heb. Alsof ik ineens ene 2de rangsstudent ben ofzo. Word nu straal genegeerd door sommige mensen.
Wat naar zeg. Ik heb ook pas vorige week mn P gehaald en ben nu begonnen in het 3e jaar. Maar (misschien) dankzij de kleine opleiding leeft iedereen heel erg mee met elkaar bij ons
Doanique schreef:BoemPats schreef:Omdat ik wil dat het winter word
Ik stond vanmorgen op de bus te wachten in de stervende kou, ik kom uit school en het is fiets bijna tropisch ofzo.
Ik ben de zomer echt beu, morgen mag het nog goed weer zijn dan kan ik nog een keer zwemmen met paardjelief en daarna mag het van mij spontaan gaan sneeuwen 
RainbowDance schreef:ik word helemaal gek uit een raar meisje uit mijn klas , en ze is gewoon RAAR , zelfs de docenten vinden haar een beetje appart ..
nou zit ik ook nog eens met biologie naast haar .. dat ga ik als het mag veranderen wand me vriendin wil ook niet naast haar ex
En ze lacht ook nog eens raar , en ze kijkt je altijd aan met kleine mini ratenoogjes , en ze voetbalt nog raarder , en ze eet onwijs goor ..
Ze heef ook maar twee vriendinnen . (een tweeling) En die zit niet bij haar in de klas dus als ze naast niemand word gezet zit ze alleen of komt ze naast je zitten ..
Ik heb een keer geprobeerd aardig te doen , maar ze is gewoon RAAR !
Geryon schreef:RainbowDance schreef:ik word helemaal gek uit een raar meisje uit mijn klas , en ze is gewoon RAAR , zelfs de docenten vinden haar een beetje appart ..
nou zit ik ook nog eens met biologie naast haar .. dat ga ik als het mag veranderen wand me vriendin wil ook niet naast haar ex
En ze lacht ook nog eens raar , en ze kijkt je altijd aan met kleine mini ratenoogjes , en ze voetbalt nog raarder , en ze eet onwijs goor ..
Ze heef ook maar twee vriendinnen . (een tweeling) En die zit niet bij haar in de klas dus als ze naast niemand word gezet zit ze alleen of komt ze naast je zitten ..
![]()
Bij deze wil ik klagen over mensen zoals jou. Altijd maar dat oordelen, tjongejonge.
RainbowDance schreef:Geryon schreef:
![]()
Bij deze wil ik klagen over mensen zoals jou. Altijd maar dat oordelen, tjongejonge.
ik wou er nog bij zeggen niet banketstaaf bedoelt , en dat bedoel ik ook niet ! En ik pest haar ook niet , maar als het zo gaat zeg ik niks ..
RainbowDance schreef:ik word helemaal gek uit een raar meisje uit mijn klas , en ze is gewoon RAAR , zelfs de docenten vinden haar een beetje appart ..