Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
josien_m_ schreef:Dag hulpverleningsstudenten! Misschien is het nog niet zo ver dat je al aan je minoren toe bent. Maar als je daar wel aan denkt: de minor paarden en hulpverlening bestaat al 5 jaar maar dreigt nu te verdwijnen uit het programma. Misschien wil je hem zelf wel volgen? en anders kun je via de petitie je steun geven aan het voortbestaan. Op mijn site is de link naar de petitie te vinden: http://www.hulpverleningspraktijkdevrijeteugel.nl
Ik zit inmiddels in mijn derde jaar en ben volop aan het stage lopen. 4 dagen per week en een dag school. Ben eind juni alweer klaar
amandananana schreef:Ik loop stage bij Yulius, op een deeltijdbehandeling voor jongeren met een bedreigde persoonlijkheidsontwikkeling. Het zijn veelal meiden met borderline etc., dus veel suïcidaliteit en automutilatie..

lijkt me een onwijze uitdaging zon stage. In mijn derde jaar wil ik ook of GGZ, medisch maatschappelijk werk of voor begeleiding moeilijk lerende kinderen/kinderen met beperkingen op school.
amandananana schreef:Ja ik mag echt heel veel, ik heb ook heel veel vrijheid om dingen uit te proberen enzo. Ik zorg echt voor mijn eigen leerproces en dat is zo super leuk. Het is vooral een grote uitdaging omdat de jongeren qua leeftijd soms dicht bij mij komen, ze zijn 13 tot 17 jaar oud nu en soms zorgt dat voor issues met grenzen enzo. Ik doe trouwens ook volop mee met de vergaderingen, is ook super leuk
Heb momenteel