Seven schreef:Hoe toont dit nou bewust zijn, zet er dan duidelijk iets neer als je aandacht wil voor borstkanker. Dit id vrij nutteloos geeft geen aandacht aan de ziekte maar meer nieuwsgierigheid naar de ik ga naar post
Mijn tante vecht op het moment tegen borst kanker en krijgt van ons ook steun via Facebook ( naast de rest natuurlijk) maar niet via deze manier, nee juist met herkenbare teksten. Ze heeft ook aan gegeven dit zeer te waarderen zoveel mensen die zichtbaar mee voelen en haar steunen
Inderdaad ik vind het altijd zulke kulacties en de mensen die echt borstkanker hebben staan er vaak echt niet achter en ergeren zich omdat de acties niet echt invoelend zijn. Kleur van je bh, dranknamen, vakanties, veel dingen die geen haalbare kaart meer zijn voor kankerpatiënten..
vind ik altijd zo stom, wie zet er nu op fb dat ie op vakantie gaat? kun je net zo goed zeggen: hee dieven over 29 dagen ben ik niet thuis hoor! kom maar af ! 

. Zelfs niet wanneer er gevraagd wordt waar de status op slaat, blijft het geheimzinnig, dan denk ik, heb je nu niet door dat je de plank volledig misslaat?