Al mijn kleding komt praktisch bij de h&m vandaan,
maar een deel ook van de zara/bershka/monki/only.
wat ik me dan weer afvraag;
hoeveel kleding hebben mensen ongeveer, gemiddeld?
hoeveel hemdjes, t-shirts, bh's, broeken, korte broekjes, vestjes etc?
ik heb namelijk vriendinnen die tot op het bot verwend zijn en echt belachelijk veel hebben dus ik weet niet zo goed wat normaal/gemiddeld is om te hebben.
Ik heb denk ik een stuk of 8 basic hemdjes, een stuk of 25 shirts, een stuk of 6/7 broeken die ik ook echt draag, 2 winterjassen, een stuk of 7 vestjes die ik draag, en een stuk of 3 jasjes, zo'n 5 bh's, 20/25 onderbroeken, een stuk of 8 korte broekjes, 3 playsuits, 3 bikini's, 6 rokjes..
sportkleding heb ik dan weer niet zo heel erg veel, ik draag toch hetzelfde hockeyrokje tot in den treure, met het liefste mijn roze sokken.
past het vaak niet in een L of XL in dergelijke winkels of is in die maten de pasvorm zo lelijk geworden dat ik er ook niets mee kan. Gewone shirts of een keer een leuke trui is vaak geen probleem, vooral zomer items gaan wel goed.
haha 

Misschien een idee voor jou ook Lieke
Grootste uitgavepost zijn jurken, mijn lijst met eisen waaraan zo'n ding moet voldoen is zo lang dat ik sneller overstag ga als ik een goede tegenkom. Paar honderd euro heb ik er dan wel voor over. Schoenen moeten ook echt goed zijn, maar daar heb ik een veel bredere smaak in en die zijn ook makkelijker goedkoop te krijgen.
)
Praat groepje beginnen?