In juli zat ik in China voor een paar weken met een vriendin. Twee engelse jongens vertelden ons toen een heel erg toevallig (en beetje sneu
) verhaal. Zij hadden in een hostel gezeten waar ze een gozer genaamd Daniel leerden kennen. Toen ze een keer met wat mensen aan het drinken waren in dat hostel begonnen ze meer te kletsen. Die jongen vertelde hen dat zijn vriendin voor een paar maanden in Vietnam zat nu. Waarop een derde jongen zei dat hij net door Vietnam had gereisd. Boys will be boys, dus uiteindelijk ging het over meisjes en toen vertelde die jongen die door Vietnam had gereisd dat hij seks had gehad met een meisje genaamd Rose. Toen bleek dat de vriendin te zijn van Daniel... Nou de kans dat je op zo'n manier erachter komt dat je vriendin vreemd gaat.. 
Later zaten wij in een ander hostel, toen kregen we een nieuwe roommate in onze dorm. Bleek het Daniel te zijn
. Ik kan me nog steeds verbazen over het feit dat wij elkaar allemaal getroffen hadden in zo'n giga land als China.. Hij snapte er ook weer niks van hoe wij wisten dat zijn vriendin vreemd was gegaan!