Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
''
*
Yvonne_Mika schreef:''Lekker slim dat je met de kruiwagen over het terrein gaat lopen als we een paard aan het inrijden zijn!''
*Oke, Mest dan je eigen stal maar uit heh!*
Nee, nooit meer..
Dezelfde types vind je ook op wedstrijden, vooral te herkennen als het regent, hysterisch gillend naar toeschouwers met paraplu's. "Mijn paard is bang voor paraplus'!!!" Weg met die dingen". Dit gepaard gaand met veel gevloek en een gezicht wat op onweer staat. 
LynnDenise schreef:Een dag in een outbound callcenter. Mensen die jaarlijks een donatie doen aan een goed doel, vragen of ze dit maandelijks willen doen. Alleen al de sfeer, door de stress rookte daar iedereen. Als je dan zelfs te horen krijgt dat je in een gesprek waarin de klant je verteld dat haar zoon net verongelukt is, je toch beter je best had moeten doen, voel je je echt in een robot veranderen.
Voor mij nooit, maar dan ook nooit meer.
Sonja_vR schreef:lol, idd Ineke
herinner me het wk in 2007 nog, als er wedstrijden met de ijslanders gereden werden kwamen er complete drumband geluiden van de tribune af inclusief zang/spreekkoren...
Anky kwam een showtje doen en er werd herhaaldelijk vermeld dat iedereen echt stil moest zijn etc ivm stuieren paard.![]()
en die ijslanders zijn echt geen suffe tuthola's hoor
Piekosjj schreef:Ik werk op dit moment bij Iddink, de schoolboekencentrale. Verschrikkelijk werk, wil d'r echt geen seconde langer werken dan ik hoef. Ik moet de boekenpakketten samenstellen, dus ik pak een lijst, verzamel tussen de 8 en 38 boeken per leerling, en breng ze dan naar de lopende band. En dat zo'n 250 keer op een dag, wat een verschrikkelijk hoog target is. Niet echt een leuk eerste baantje en totaal geen uitdaging, maargoed ik wil die mooie muis voor m'n macbook en ik wil erg graag naar Justin Timberlake
ook een aantal zomers gewerkt bij een studieboeken handel. Was altijd heel gezellig. Wel warm in die loods maar dan kregen we ijsjes in de pauze. Omdat ik al een rijbewijs had mocht ik dan ook naar de scholen toe om daar de paketten klaar te leggen, dat was helemaal feest. Geen toezicht van de baas.Ineke2 schreef:Yvonne_Mika schreef:''Lekker slim dat je met de kruiwagen over het terrein gaat lopen als we een paard aan het inrijden zijn!''
*Oke, Mest dan je eigen stal maar uit heh!*
Nee, nooit meer..
Haha typische dressuurtrutten, die kunnen nergens tegen. Het werk moet gewoon gedaan worden dus je kan niet stoppen omdat zij een jong paard niet kunnen handelen.

bromfiets schreef:Charlie_P: Dat was niet het enige werk op dat bedrijfHet totale werk was erg leuk en afwisselend en o.a. castreren hoorde daar gewoon bij. Ik kan andere mensen ook op de kast krijgen als ik vertel hoe het schoonspuiten van afdelingen in zijn werk gaat en op welke plekken je dan poep vindt als je thuiskomt, maar ik vond het werk niet erg. Heb veel smeriger dingen gedaan
).