Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

betadine

Re: Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 10:58

Oja eentje van niet zo lang geleden. Ik had een vrienden over de vloer waaronder 1 die verschrikkelijk lomp deed omdat ik gewicht ben verloren en lachen dat ik geen borsten meer had enzo. Waarop ik me vervolgens omdraai en zeg "bel naar u moeder dat ze u komt halen"
Gast +40jarige is rijbewijs kwijt en zijn mama was hem komen afzetten :Y)

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 11:04

Betadine, en terecht! Ik ben vaak genoeg lomp, zeg altijd tegen mijn vriend dat ik meer testosteron heb dan hij. Dat is voor ons allebei geen compliment trouwens haha :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:44

Ik had weer een mooie vandaag. Kreeg van Opti een smsje dat louboutin een winkel gaat openen in België ( *\o/* ) en dat ze gillend aan het rondrennen was.

Stuur ik terug "gilt rennend mee". Pas na verzenden had ik iets van hmz, er klopt iets niet... ohja. Zinsbouw :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:47

hahah -- bloos--

Ik ben nog 18 borden verschuldig en zown 30 kopjes.......
Ik sloop alles......!!!

Lomp.

Of zeg gewoon, wat uit mn hart komt. Ook niet altijd tactisch

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 08:20

betadine schreef:
Ochja ik heb er veel. Te veel eigenlijk.
Zo heb ik het in met de meest gevoelloze opmerkingen iemand op het randje van tranen te krijgen om vervolgens met een schouderklopje te zeggen "het was een grapje hé". Daarna begin ik mezelf voor gevoelloos kind te verwijten en inwendig te vloeken dat ik weeral over de schreef ben gegaan. Mijn humor is vaak helemaal lomp en het floept er altijd uit als de kans zich voordoet. Echt sterker als mezelf -O-

Zo herkenbaar _O- _O- _O- Ik heb ook wel eens dat ik denk van oei... 8)7

Of op mn bakkes pleuren. Midden op straat. ( en ik ben nogal een heavyweight, heb pas een maagverkleining gehad ;) ) dus mijn vriend kan me ook niet oprapen.

Tactloos zijn, opmerkingen eruit floepen, te eerlijk zijn.. Ja ik kwalificeer wel voor lomperik hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:42

Tegen mijn paard zeggen "kerel, val nu niet over het houten balkje" dat aan de ingang van de stalgang ligt om een gat af te dekken en er vervolgens zelf languit overheen te gaan liggen. Knol stond echt te kijken "eh, had je't tegen mij?"

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 13:00

Varekaj schreef:
Dat arme mensje moet zich rot geschrokken zijn van het kabaal (en jij ook natuurlijk haha) :')

Ik heb ooit door niet op te letten in een gesprek onbewust mijn schoonmoeder een zuurpruim genoemd. Gelukkig voor mij kan ze ermee lachen omdat ze haar ook de context verteld hebben, maar ik schaam me nog steeds diep wanneer dat verhaal naar boven komt :o

Mijn schoonzus had ook ooit een mooie. Schoonmams is nu niet echt een pluimpje en het ging over kleding, schoonzus wou naar een bepaalde winkel die schoonmams niet kent. Dus schoonmams vroeg "wat voor kleding hebben ze daar dan?". Antwoord schoonzus erg spontaan "waarschijnlijk niks voor u, het zijn nogal kleine maten".
De stilte op de bank naast me was plots oorverdovend.

Nou, eigenlijk was deze oma niet zo heel lief :o dat was ook het voorbeeld van tactloosheid. Had ik mijn haar weer wat lichter, zegt ze " ja zo is het wel beter, minder hekserig dan dan zwarte"

We gingen eens uit eten, zegt ze tegen me (over mijn jurkje) " ik zie dat je er een riempje om hebt gedaan. Leuke manier om zo'n ouwe jurk nog wat op te kalefateren"

Ik hoef denk ik niet te melden hier dat ik blij ben dat het nu Ex- schoonfamilie is, haha

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 14:50

Varekaj schreef:
Ik had weer een mooie vandaag. Kreeg van Opti een smsje dat louboutin een winkel gaat openen in België ( *\o/* ) en dat ze gillend aan het rondrennen was.

Stuur ik terug "gilt rennend mee". Pas na verzenden had ik iets van hmz, er klopt iets niet... ohja. Zinsbouw :+

das een schoenenwinkel zeker? wat hebben vrouwen daar toch mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 16:00

Ik herinner me dat ik vroeger steeds tegen mijn mama zei "jij kan een schoenenwinkel openen" en dan ook nog eens over haar immense hoop kledij en handtassen. Als jongenstype was ik er heilig van overtuigd dat ik nooit zo zou worden.
Intussen is mijn garderobe ook tig keer uitgebreider, kan ik ook een schoenenwinkel starten en over de handtassen zwijg ik ook maar O:) Al zal ik nooit zoveel spullen hebben als mama, dat is een vaststaand feit.

Hoe het komt dat we daar zo gevoelig voor zijn? Geen idee. Ik probeer wel om alles echt te dragen tot het versleten is, en dat lukt meestal ook. Comfy schoenen slijten razendsnel als je er met regelmaat mee rondhupst over de weide en in de stal :o

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 11:00

Ik had een ex die dicht van een schoenenwinkel woonde waar ik normaliter mijnen schoenen aankocht. Door mijn nogal bovenmaatse stappertjes had ik echt moeite om passende schoenen te vinden. Ze woonde letterlijk 1 straat weg van de winkel, maar ze weigerde dus mee te gaan, omdat de schoenen er te lelijk en te duur waren. Telkens we voorbij de winkel wandelden kreeg ik een heel relaas van hoe slecht die winkel was. Maar ik had echt nieuwe schoenen nodig, dus stapte ik de winkel binnen. Na tien minuten was het voor mij al duidelijk dat ik niets ging vinden, de collectie schoenen die ik wou bekijken was al uitverkocht. Maar mijn toenmalige vriendin vond het nodig alle schoenen te bekijken. En de handtassen. Uiteindelijk wou ze dat ik haar twee paar schoenen en een handtas cadeau zou doen.. heb dat toch geweigerd, gezien het totale prijskaartje de 200 euro oversteeg. Ze begon aan de kassa te wenen en te roepen dat haar familie arm was en dat ik haar niks leuks gunde, en dat ze al haar geld had verkwist voor de trouw van mijn zus dus dat ik haar die cadeau's wel moest geven. Een week later heb ik de relatie beëindigd. De dingen die ze me dan naar het hoofd slingerde gingen van "je gunde me toch niets" tot "ik wist dat je mij ging dumpen dus wilde ik je nog uitmelken".

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:17

Dat is inderdaad wel vrij lomp!

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:00

whahaha, dat zou zelfs nooit bij mij opkomen!! Wat een lef zeg, zegt veel over de persoon. Ik heb er soms zelfs moeite mee wanneer een jongen een etentje helemaal zelf wilt betalen... :+ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 14:07

:wow: Ik voelde me al schuldig wanneer vriendje vorig jaar 4 dagen weg naar luxemburg cadeau wou doen voor mijn verjaardag. Of wanneer we gaan lunchen en hij betaalt voor mij mee. Hij doet dat met plezier omdat ik minder budget heb, maar toch... Gelukkig hebben we daar nu iets op gevonden wanneer we gaan samenwonen :)

Enneuh... waren dat schoenen en handtassen in die winkel die ze zo slecht vond? Dat had ik er aan de kassa dan toch even bijgegooid "maar schat, je wilde hier niet nar binnen omdat het allemaal rommel was wat ze hier verkopen..."

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 15:48

Varekaj : *\o/* *\o/* *\o/*
Blijft altijd lastig, centenkwestie met je lover. Mijn vriend betaalt momenteel ook vrij veel van alle uitjes, aangezien ik bankroet ga aan mijn paard waarbij KS is geconstateerd. Hij heeft besloten dat hij liever voor mij betaalt (hij betaalt niet mee aan mijn paard) dan dat hij niet uit eten/drankjes doen/op vakantie kan. Eerst vond ik dat vreselijk, inmiddels heb ik besloten dat ik hem er ook geen plezier mee doe door het niet aan te willen nemen zodat hij ook maar op de bank moet blijven zitten. Nu verdient hij ook een keer zoveel dus dat scheelt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 15:56

Ja hier ook eentje die paar keer mijn loon krijgt haha. Hij heeft er geen problemen mee dat ik vaker krap zit, ik geef mijn geld liever aan wat anders dan aan uitgaan. Wanneer hij op werktrip is (6 weken) zien ze me dan ook zelden. Het zegt me gewoon niks, dan zit ik liever met een goed boek thuis in de zon of bij mijn pony's. Jammer genoeg heb je dan altijd types die gaan zeggen "joh, die komt enkel mee wanneer hij betaalt". Is op zich hun probleem, wij weten beter maar dat knaagt toch best door hoor.
Maar zoals ik zei, we hebben er een prima oplossing voor eens we gaan samenwonen :)

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:07

Nou, prima dan toch? Ieder op zijn manier. Wij hebben ieder onze eigen rekening, met daarnaast een boodschappenrekening. Als ik weer een beetje uit de oliebol ben na alle kosten, zal het wel weer een beetje rechtgetrokken worden. Daarnaast ben ik ook wel van mening, dat als je een tijdje bij elkaar bent, je samen de maand door moet zien te komen.
Ik hou wel van de kroeg en vooral van uit eten op zijn tijd. Maar vermaak me ook prima thuis over het algemeen, al ben ik erg weinig thuis haha. Pittig trouwens, vriend 6 weken weg! lijkt me vreselijk!

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:13

owh de reacties in dit topic komen mij zoooo bekend voor.
Ik ben ook zo onhandig en lomp. Vaak zie ik savonds een blauwe plek waar ik niet meer van weet hoe ik die nou weer heb opgelopen (zelfde geldt voor littekens) Ik ga gewoon te vaak op mijn gezicht, stoot te vaak mijn hoofd en val rustig 10 x over het zelfde draadje/steentje/losse stoeptegel heen.
En nu werk ik in de horeca. Zie je het al voor je, Ik + een dienblad vol glazen! Raad eens wie elke keer als ze gewerkt heeft de breek lijst staat in te vullen?!? :D
Ook ben ik zeer recht door zee, en zeg ik alles wat er in mij opkomt, maar bedoel het vaak niet zo lomp (nou soms bij sommige mensen wel :) ) Ik begin het al beter te leren door vaak even te wachten met reageren, zodat ik even over mijn reacties kan nadenken. (het wordt wel beter :D)
Maar zo is er een aantal geleden geweest, dat mijn contract op een bedrijf niet verlengt werdt mede omdat ik ooit een keer een van mijn werkgevers gecorrigeerd had in bijzijn van een klant (kan mij alleen die hele situatie niet voor mij halen maar het zo best zo kunnen zijn geweest ja :j oeps)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:25

Ik moet ook opletten met wat ik zeg tegen mijn patiënten soms. Ze kunnen zo het bloed onder je nagels vandaan halen, dat je zin hebt om je mening te geven (en vaak heb ik ook gewoon gelijk) maar waar je wel je job mee kan riskeren. Zoals mensen die al in de bijstand zitten, die voor +€2000 aan onbetaalde facturen in het ziekenhuis hebben die reeds in behandeling zijn bij een advocaat. Die moeten hun consult betalen voor ze bij de arts mogen, orders van de directie. Wanneer die staan te tieren en te roepen dat het schande is heb ik soms echt moeite om niet te antwoorden "betaal je zorg zoals iedereen of ga naar een openbaar ziekenhuis waar je gratis terecht kan". Maar dat mag niet :+

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 20:48

Mijn exen deden bijna stuk voor stuk hun best om in te spelen op iets dat ik niet had als student: tijd en geld. Of het nu cadeau's waren die onvoldoende bleken of mij bedriegen omdat ik niet genoeg tijd had om hun noden en lusten in te lossen... Nu zouden beide geen probleem meer zijn denk ik. Maar net nu ik genoeg tijd en geld heb, is er natuurlijk niemand (op die manier) om daar samen iets mee te doen. Het moet er maar om doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:57

De moed niet opgeven. Net toen ik na ongeveer anderhalf jaar single zijn had beslist dat ik het best gezellig vond op mijn eentje heeft er hier ook geheel onverwachts eentje roet in het eten gegooid. Iemand van wie ik het niet had verwacht op een plek en moment waar ik het nooit had verwacht.
Take life as it comes. Je loopt Ze vast nog wel tegen het lijf :)

Een hele oude domme uitspraak van een meisje, meer dan 10 jaar geleden maar waar ik vandaag plots aan moest denken toen ik me in de auto even vergiste tussen gaspedaal en rem op een vluchtheuvel.
Ik zat met mijn toenmalige vriendje, een kameraad van hem en diens vriendin op een terrasje te praten over het halen van onze rijbewijzen. Ik was net 18 maar het stond niet direct op de planning. De jongens waren aan het praten over het rijden met een leswagen en leren schakelen. Dat andere meisje zou een paar weken later haar eerste les krijgen en vroeg dus hoe dat nu ging. De jongens leggen het uit en eentje zei "je hebt 3 pedalen: links de koppeling, in het midden de rem en rechts de gas. Om te schakelen moet je de koppeling induwen, schakelen, zacht lossen en tegelijk zacht gas geven".
Ze leek het niet te snappen, dus hij toont het voor. En toen kwam de aap uit de mouw... Ze snapte het niet dat je 3 pedalen had, en maar 2 voeten :+
Ze is later overigens met glans geslaagd van de eerste keer met een nagenoeg foutloos rij-examen.

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:54

Haha, wat een verhalen :P
Ik kan ook wel lomp zijn en blijkbaar vooral als iemand met mij wilt dansen. Eén vriend heeft het al opgegeven. De eerste keer heeft hij mij laten vallen tegen een barkruk en dan op de grond maar wel door iets dat ik mis deed. De tweede keer is hijzelf heel hard op de grond gevallen en de derde keer heb ik hem in het gezicht geraakt met mijn ellenboog. Het is veiliger voor de rest als ik alleen dans :P

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 22:06

Varekaj schreef:
De moed niet opgeven. Net toen ik na ongeveer anderhalf jaar single zijn had beslist dat ik het best gezellig vond op mijn eentje heeft er hier ook geheel onverwachts eentje roet in het eten gegooid. Iemand van wie ik het niet had verwacht op een plek en moment waar ik het nooit had verwacht.
Take life as it comes. Je loopt Ze vast nog wel tegen het lijf :)

De situatie is niet helemaal hopeloos, ik heb een aantal perspectieven op dat vlak :Y) anderhalf jaar is best wel lang, tenzij je een soort tussengezelschap had...

Afspreken op geografisch vlak met bepaalde vrouwen kan ook moeilijk zijn. Een vriendin van mij wou dat ik haar vriendenbende ontmoette omdat ze niet geloofden dat ik bestond. Ik woon in punt A. Zij woont in punt B. De vriendinnen woonden in punt C.

Afstand tussen mij en haar: 1u15 min rijden zonder verkeersproblemen
Afstand tussen haar en vriendinnen: 1u rijden
Dus dacht ze: afstand tussen hem en mijn vriendinnen is 15 minuten. De vriendinnen woonden echter aan de andere kant van West-Vlaanderen, ook een dik uur rijden voor mij. We lagen dus in een soort van driehoek van elkaar verwijderd. En dan maar boos zijn dat ik niet kon "eventjes" kon afkomen, ik kon toen maar moeizaam rijden wegens een lichamelijke kwaal waardoor 10 minuten met de wagen rijden al voor helse pijn zorgde. Er moest toch wat uitleg gegeven worden voor ze het wou vatten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:20

Oh die ken ik :+ ben ook zo'n kluns in "even afstanden inschatten". En vriendlief vertrouwt in de auto nu ook liever op een falende GPS dan op mij, want zowel met kaart én gps laat ik 'm nog verkeerd rijden.
Raar maar waar: wanneer ik zelf rij met gps, gaat het meestal wel gewoon goed. Anyway, ongekende routes rijdt hij nu gewoon. Het enige wat ik moet doen is kletsen zodat hij wakker blijft en zich niet verveeld. Terwijl ik graag eens slaap in de auto, zit te dagdromen als passagier of een boek ga lezen.

Heb er zonet nog een mooie gehad. Net mijn 25min sport-in-huis afgewerkt (soort fitness via youtube), goeie warme douche genomen, pyjama aan en wou nog een warme chocolademelk voor ik in bed duik. Vorig jaar heb ik 2 grote theemokken gekocht zonder handvat maar met zo'n wollen jasje rond om je niet te verbranden. Had dat jasje eraf gehaald, mok gevuld met melk en in de magnetron. Was alleen vergeten dat die nog op 1000watt stond van deze middag. Je kan het vast raden, heb mijn vingers heerlijk verbrand :') Ga mijn mok maar even laten afkoelen, is iets te heet om uit te drinken nu.

@Glenn: raar maar waar: het laatste jaar heb ik het zonder uitgezongen. Het eerste halfjaar heb ik me nog laten inpakken door m'n labiele ex, toen heb ik 'm een schup onder zijn kont verkocht. We zijn uit elkaar sinds voorjaar 2010. Eind 2011 heb ik mijn huidige vriend leren kennen. Best lomp van hem dat hij er nog steeds in gelooft dat hij me op die manier kan krijgen :+

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 23:03

GlenFiddich schreef:
Mijn exen deden bijna stuk voor stuk hun best om in te spelen op iets dat ik niet had als student: tijd en geld. Of het nu cadeau's waren die onvoldoende bleken of mij bedriegen omdat ik niet genoeg tijd had om hun noden en lusten in te lossen... Nu zouden beide geen probleem meer zijn denk ik. Maar net nu ik genoeg tijd en geld heb, is er natuurlijk niemand (op die manier) om daar samen iets mee te doen. Het moet er maar om doen.

Waar haalde jij je vriendinnen dan vandaan? Ik zou nooooit laten merken dat een cadeautje niet echt mooi oid is, het gaat toch om het idee :) Zo heb ik ooit een jawel, spaarpot gekregen waarvan de staart was afgebroken en gelijmd :+ Toch om gelachen en dankbaar aangenomen haha

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 19:46

@Varekaj - ik meende iets van scharrels te hebben gelezen ;)

lalunamyo schreef:
Waar haalde jij je vriendinnen dan vandaan? Ik zou nooooit laten merken dat een cadeautje niet echt mooi oid is, het gaat toch om het idee :) Zo heb ik ooit een jawel, spaarpot gekregen waarvan de staart was afgebroken en gelijmd :+ Toch om gelachen en dankbaar aangenomen haha

Ik heb er via het internet leren kennen, via chat, via gemeenschappelijke vrienden en via mijn studies. Ze kwamen van verschillende locaties (West- , Oost-Vlaanderen en Noorwegen. Nu nog iets in't zuiden? :+ ) Niet dat ik er zo veel heb gehad. Misschien moet dit maar even bij "lompheid der mannen" .