Hoe hatelijk, zou geen woord meer uitwisselen met mijn moeder

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
funnyhorses schreef:Ohh schei uit over opmerkingen die moeders kunnen maken!
Mijne is helemaal from hell,zo had mn broertje eens thuis een gat in mn slaapkamerdeur geramd toen mn moeder 's avonds weg was,meneertje had weeres een woedeaanval.
![]()
Maar uiteraard deed hij net alsof hij het niet had gedaan!(verwent snotjong grrr)
Ik werkte in een delicatesse-en wijnhandel (klein winkeltje in de stad,ik was 18,hij 13j).
En ja hoor,daar kwam "het kwaad",stond ze daar in de deuropening van de winkel mij aan te blèren dat IK die deur ging betalen,en dat ik maar es het lef moest hebben om thuis te komen en weet ik wat ze nog allemaal schreeuwde........in een winkel mét klanten!!!!
![]()
![]()
Ik voelde de grond onder mn voeten verdwijnen,wat was dát genant!!!En broertjelief zat thuis op de bank te grinniken.
Brrr dat kan ik nog steeds niet vergeten,wat een rotmoment was dat,had ze toch mee kunnen wachten tot ik thuis was?!!
Het ergste is dat ze het tot op heden NIET wil geloven dat die etter van een broer het had gedaan,dát vind ik nog het allerergste dat ik niet word geloofd!!!(ja zelfs nu nog......zucht.....
)
Citaat:Mijn moeder die zegt niet veel gênante dingen, echter vond ze het altijd wel übergeestig om als er disco op de camping was, expres mee te gaan dansen als ze me kwam halen of even kwam kijken...
Geloof me... DAT is pas erg
dauphine schreef:Nog zo'n leuke..
Op mijn 18e ging ik op 'date' met een jongen. Eerst even bij zijn ouders op de camping langs, vervolgens naar de film en even naar de kroeg, ik zou daar blijven slapen omdat er de dag daarna iets in dat dorp was waar hij woonde waar ik heen wilde.
Belt mijn moeder terwijl we daar bij zijn ouders op de camping zitten, nu heb ik het gespreksvolume altijd vrij hard staan omdat ik niet altijd even goed hoor en mijn moeder praat nogal hard.
Je raadt het al, iedereen kon meegenieten. Sluit ze het gesprek af met: Maar euhm, je hebt je pil toch wel bij je he! En als je iets van plan bent, dubbel veilig hoor!
Ik kon wel door de grond zakken, was de eerste keer dat ik zijn ouders zag..
SindyKaya schreef:Ja ik heb er ook nog een paar![]()
Dat ik in een kleding winkel me om te kleden was en dan trekt ze zomaar het pashokje open om te zeggen '' kijk vind je dit niks? ''
Ik kan dan zo boos wordenGa toch weg!
Of ze zei op visite luid en duidelijk '' wij moeten nog even naar de hunkemöller he? Want het groeit al aardig bij jou hoor! ''
In Februari ging ik voor het eerst naar een teenage party en toen het afgelopen was, rende ze naar me toen gaf me een knuffel en zei schreeuwend '' HEEEEEEI SCHAT! HOE WAS HET? NOG LEUKE JONGENS TEGEN GEKOMEN ?''
SienenIvo schreef:SindyKaya schreef:Ja ik heb er ook nog een paar![]()
Dat ik in een kleding winkel me om te kleden was en dan trekt ze zomaar het pashokje open om te zeggen '' kijk vind je dit niks? ''
Ik kan dan zo boos wordenGa toch weg!
Of ze zei op visite luid en duidelijk '' wij moeten nog even naar de hunkemöller he? Want het groeit al aardig bij jou hoor! ''
In Februari ging ik voor het eerst naar een teenage party en toen het afgelopen was, rende ze naar me toen gaf me een knuffel en zei schreeuwend '' HEEEEEEI SCHAT! HOE WAS HET? NOG LEUKE JONGENS TEGEN GEKOMEN ?''
Hahahaha Sindy!* SCHAAM SCHAAM *