Genante moeder-opmerkingen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 17:59

Mijn moeder valt gelukkig mee, weet wel dat de moeder van de vriendin een vriend aankwam met de pil 'Schat je bent de pil vergeten' (waar iedereen bijzat) en 'Denk eraan doe het veilig' etc. _/-\o_
Hoe hatelijk, zou geen woord meer uitwisselen met mijn moeder :')

dauphine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:16

Haha ik heb ook zo'n moeder :P
Zit je in de brugklas en vergeet je je brood, mijn moeder werkte tegenover mijn school en dacht: goh laat ik haar brood even meenemen en bij de conciërge neerleggen. Nouja opzich best aardig natuurlijk.
Zat daar dus in het conciërge hokje dus de grootste lolbroek van een leerkracht van de hele school. Die mij dus behoorlijk goed kent (en mijn moede ook overigens). Die stelde dus voor om het samen met hem even naar mij toe te brengen. Leek hem wel grappig (en mijn moeder overigens ook..)
Beetje jammer dat wij een aantal leerkrachten op school hadden die wel van leerling pesten hielden, helaas had ik daar het eerste uur ook nog les van.
Stond mijn moeder dus in de klas met een zakje met brood, met twee leerkrachten die wel van een geintje hielden... Heb het de rest van mn schoolcarriere aan moeten horen..
Gelukkig waren ze het bij mijn diploma uitreiking even vergeten :)

Nog zo'n leuke..
Op mijn 18e ging ik op 'date' met een jongen. Eerst even bij zijn ouders op de camping langs, vervolgens naar de film en even naar de kroeg, ik zou daar blijven slapen omdat er de dag daarna iets in dat dorp was waar hij woonde waar ik heen wilde.
Belt mijn moeder terwijl we daar bij zijn ouders op de camping zitten, nu heb ik het gespreksvolume altijd vrij hard staan omdat ik niet altijd even goed hoor en mijn moeder praat nogal hard.
Je raadt het al, iedereen kon meegenieten. Sluit ze het gesprek af met: Maar euhm, je hebt je pil toch wel bij je he! En als je iets van plan bent, dubbel veilig hoor!
Ik kon wel door de grond zakken, was de eerste keer dat ik zijn ouders zag..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:24

Lynn_Nikita schreef:
Ik heb dus hetzelfde probleem gehad :o Nog nooit zo erg geschaamd als toen

Je meent het! :oo

Sorry maar *\o/* *\o/* *\o/* tot dusver was ik de enige, iedereen ligt steevast strijk bij mijn verhaal -O-

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:27

Urielle schreef:
Lynn_Nikita schreef:
Ik heb dus hetzelfde probleem gehad :o Nog nooit zo erg geschaamd als toen

Je meent het! :oo

Sorry maar *\o/* *\o/* *\o/* tot dusver was ik de enige, iedereen ligt steevast strijk bij mijn verhaal -O-

Oh kijk, lotgenoten van elkaar, jullie kunnen een praatgroep oprichten :(:) .

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:31

Ohh schei uit over opmerkingen die moeders kunnen maken!
Mijne is helemaal from hell }:) ,zo had mn broertje eens thuis een gat in mn slaapkamerdeur geramd toen mn moeder 's avonds weg was,meneertje had weeres een woedeaanval. >;)
Maar uiteraard deed hij net alsof hij het niet had gedaan O:) !(verwent snotjong grrr)

Ik werkte in een delicatesse-en wijnhandel (klein winkeltje in de stad,ik was 18,hij 13j).
En ja hoor,daar kwam "het kwaad" }:) ,stond ze daar in de deuropening van de winkel mij aan te blèren dat IK die deur ging betalen,en dat ik maar es het lef moest hebben om thuis te komen en weet ik wat ze nog allemaal schreeuwde........in een winkel mét klanten!!!! :oo ;(

Ik voelde de grond onder mn voeten verdwijnen,wat was dát genant -:(- !!!En broertjelief zat thuis op de bank te grinniken.
Brrr dat kan ik nog steeds niet vergeten,wat een rotmoment was dat,had ze toch mee kunnen wachten tot ik thuis was?!! :(

Het ergste is dat ze het tot op heden NIET wil geloven dat die etter van een broer het had gedaan,dát vind ik nog het allerergste dat ik niet word geloofd!!! ;( (ja zelfs nu nog......zucht..... -O- )

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:33

SienenIvo schreef:
Hahah! :') Daarom zeg ik het ook nooit als ik buikpijn heb! Gaat ze weer rare bedenkingen bij krijgen.. :')

Altijd zeggen 'Nah denk eerder dat ik zwanger ben als ze vragen of je ongesteld wordt. Krijg ik mijn moeder echt mee op de kast _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:33

Vergeleken met jullie moeders is mijn moeder niks. Mijn moeder is een ongelofelijk chagerijn maar ze weet wel waar de grenzen zijn. Mijn vader daarentegen maakt nogal eens opmerkingen en grappen waar ik nog nooit iemand anders dan hijzelf om heb horen lachen. Of hij komt naar m'n werk en gaat me aan lopen staren. Als ik er vervolgens wat over zeg is ie boos en zegt hij 3 dagen geen woord meer tegen me. Daar heb ik dan mijn moeder weer voor, die regelt dat.. :) Verder doet m'n vader wel alles. Ik hoef maar met mn vingers te knippen en hij staat klaar. Dat is bij mijn moeder dan weer niet zo.

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:34

Ik ga echt stuk hierzooo

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:35

funnyhorses schreef:
Ohh schei uit over opmerkingen die moeders kunnen maken!
Mijne is helemaal from hell }:) ,zo had mn broertje eens thuis een gat in mn slaapkamerdeur geramd toen mn moeder 's avonds weg was,meneertje had weeres een woedeaanval. >;)
Maar uiteraard deed hij net alsof hij het niet had gedaan O:) !(verwent snotjong grrr)

Ik werkte in een delicatesse-en wijnhandel (klein winkeltje in de stad,ik was 18,hij 13j).
En ja hoor,daar kwam "het kwaad" }:) ,stond ze daar in de deuropening van de winkel mij aan te blèren dat IK die deur ging betalen,en dat ik maar es het lef moest hebben om thuis te komen en weet ik wat ze nog allemaal schreeuwde........in een winkel mét klanten!!!! :oo ;(

Ik voelde de grond onder mn voeten verdwijnen,wat was dát genant -:(- !!!En broertjelief zat thuis op de bank te grinniken.
Brrr dat kan ik nog steeds niet vergeten,wat een rotmoment was dat,had ze toch mee kunnen wachten tot ik thuis was?!! :(

Het ergste is dat ze het tot op heden NIET wil geloven dat die etter van een broer het had gedaan,dát vind ik nog het allerergste dat ik niet word geloofd!!! ;( (ja zelfs nu nog......zucht..... -O- )

En je broertje is nu nog zo laf om dat te ontkennen, terwijl die zelf nu ook in de 30 is? :+

funnyhorses

Re: Genante moeder-opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:36

SuzanH je wilt niet weten wat dat votloch van een broer allemaal heeft uitgevreten!!!!Echt waar!
En nóg word zn reet gepampert!Tis om te kotsen!

LisaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:37

Citaat:
Mijn moeder die zegt niet veel gênante dingen, echter vond ze het altijd wel übergeestig om als er disco op de camping was, expres mee te gaan dansen als ze me kwam halen of even kwam kijken...
Geloof me... DAT is pas erg -O-

Toen ik 16 was mochten we naar de discotheek in een plaatsje verder op.
Onze ouders haalden ons om de beurt op.
We moetsen om 1 uur buiten staan.
Mijn moeder kwam ons halen en was iets te vroeg. Komt ze doodleuk de disco in lopen!

Nu vind ik het wel grappig, maar als 16-jarige is dat echt zoooo niet leuk.

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:37

funnyhorses schreef:
SuzanH je wilt niet weten wat dat votloch van een broer allemaal heeft uitgevreten!!!!Echt waar!
En nóg word zn reet gepampert!Tis om te kotsen!

ohh vreselijk herkenbaar, maar ik ben de jongste en krijg van alles de schuld :=

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:43

Bah laf van je broertje funnyhorses! Maar zo ken ik er nog, die loopt hier thuis ergens rond maar is wel ouder dan ik.

Ohja het moment dat ik ongesteld werd. Ik durfde niks tegen mijn mama zeggen omdat ik wist dat ze zo een scene ging schoppen. En ja hoor de eerstvolgende keer dat ik mijn oma zag: "aaaahhhh proficiat e meisje" heb er net geen gebakje voor gehad. Maar 3 kussen wel. Zo een schande!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:46

Ik vond het wel leuk dat mijn moeder mijn eerste menstruatie een beetje speciaal maakte hoor. De enige keer in mijn leven dat het leuk was om ongesteld te zijn!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:47

FH je woont in het zuiden, of niet? _O-

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:49

Urielle schreef:
Ik vond het wel leuk dat mijn moeder mijn eerste menstruatie een beetje speciaal maakte hoor. De enige keer in mijn leven dat het leuk was om ongesteld te zijn!

Mijn moeder probeerde met zulke hoogtepunten altijd heel normaal te reageren, maar je zag gewoon aan haar dat ze trots was :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:50

Ik heb gewoon vanaf de wc geblèrd dat ik bloed had. ''Je weet hoe het werkt toch?'' ''JA-HA!''
Vond dat al genant genoeg, je [***] die je gaat voordoen hoe maandverband werkt... _O-

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:55

dauphine schreef:
Nog zo'n leuke..
Op mijn 18e ging ik op 'date' met een jongen. Eerst even bij zijn ouders op de camping langs, vervolgens naar de film en even naar de kroeg, ik zou daar blijven slapen omdat er de dag daarna iets in dat dorp was waar hij woonde waar ik heen wilde.
Belt mijn moeder terwijl we daar bij zijn ouders op de camping zitten, nu heb ik het gespreksvolume altijd vrij hard staan omdat ik niet altijd even goed hoor en mijn moeder praat nogal hard.
Je raadt het al, iedereen kon meegenieten. Sluit ze het gesprek af met: Maar euhm, je hebt je pil toch wel bij je he! En als je iets van plan bent, dubbel veilig hoor!
Ik kon wel door de grond zakken, was de eerste keer dat ik zijn ouders zag..

Haha dan kun je inderdaad wel door de grondzakken. Gelukkig valt het met me moeder wel mee. Het enige echt vervelende moment vond ik dat toen ik voor het eerst ongesteld was ik gefeliciteerd werd. Is zover ik weet niet de hele familie rond gegaan maar nee ik vond het niet prettig.

Moet er trouwens niet aandenken dat als ze destijds voor had gedaan hoe je een tampon in moet brengen en helemaal niet dat ze hem elke keer in zou moeten doen. Dat lees ik dan liever op internet.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:57

Ojaaaa over ongesteld worden heb ik ook nog een genante herinnering :o pffff
Ik was dus 12,had nervernooit tekst en uitleg gekregen over het menselijk lichaam en werd dus in de zomervakantie ongesteld.
Maar ik wist me geen raad ermee en verschoonde gewoon steeds mn ondergoed,totdat moeders opeens van boven blèrde :Heyyy,wat is dat hier voor gedoe,ben je soms ongesteld? }:)

Ik zo,euhhh ja denk het? :?
Zij:Zou je dat niet es een maandverband erin douwen!
Ja very "charming" he? :x

Oehh brrrrr wat ben ik blij dat ik niet meer thuis hoef te wonen bij Drakestein!! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:00

Mijn tante ging uitvoerig beschrijven hoe ze ontdekte dat mijn nicht voor het eerst ongesteld werd. En dat werd tegen iedereen verteld op de verjaardag van mijn oma.

Mijn moeder zei direct al in de auto: Ik ga het tegen niemand vertellen hoor. En dat heeft ze gelukkig ook niet gedaan :D

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:09

Ja ik heb er ook nog een paar -O-

Dat ik in een kleding winkel me om te kleden was en dan trekt ze zomaar het pashokje open om te zeggen '' kijk vind je dit niks? ''
Ik kan dan zo boos worden :') Ga toch weg! :')

Of ze zei op visite luid en duidelijk '' wij moeten nog even naar de hunkemöller he? Want het groeit al aardig bij jou hoor! ''

In Februari ging ik voor het eerst naar een teenage party en toen het afgelopen was, rende ze naar me toen gaf me een knuffel en zei schreeuwend '' HEEEEEEI SCHAT! HOE WAS HET? NOG LEUKE JONGENS TEGEN GEKOMEN ?''
-O-

anne182

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:12

Mijn moeder is ook heel goed in genante opmerkingen maken.
Zo ook in een restaurant met een lopend buffet. Wij lopen richting het buffet. Zegt ze tegen me:
''Ga jij eens voor ons lopen..'' Ik gedaan en aan het einde gevraagd waarom. Zegt ze: ''Ik wou kijken of dat korte rokje van je die leuke jongen daar aantrekt, maar nee, ik denk echt dat je meer kont moet kweken'' Ik schaamde me rot...

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:12

SindyKaya schreef:

Dat ik in een kleding winkel me om te kleden was en dan trekt ze zomaar het pashokje open om te zeggen '' kijk vind je dit niks? ''

Of ze zei op visite luid en duidelijk '' wij moeten nog even naar de hunkemöller he? Want het groeit al aardig bij jou hoor! ''

In Februari ging ik voor het eerst naar een teenage party en toen het afgelopen was, rende ze naar me toen gaf me een knuffel en zei schreeuwend '' HEEEEEEI SCHAT! HOE WAS HET? NOG LEUKE JONGENS TEGEN GEKOMEN ?''
-O-

Hahahaha Sindy! :') * SCHAAM SCHAAM *

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:14

SienenIvo schreef:
SindyKaya schreef:

-O-

Hahahaha Sindy! :') * SCHAAM SCHAAM *

Nee dat was echt niet leuk :')

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:16

Dat snap ik! :') :')