Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!
Das eigen keuze hoor. Ik heb er gewoon geen goed gevoel bij. (En voordat de vraag komt over eten in het algemeen, ik kook dus zoveel mogelijk puur en e-nummer vrij). 
)
Chasey schreef:Waar heb je de vitamine D gevonden zonder e-nummers?
Ik ben echt een beetje anti pil
Ik heb mijn zoontje van 3 nooit vitamine D gegeven, omdat er zoveel zooi in die pillen/drankjes zitten. (Ben dus ook geen fan van de anti-conceptie pil en gebruik deze ook niet)
En vooral pillen/drankjes voor kinderen zit vol troep. Denk alleen maar aan aspartaam om het 'lekker' zoet te maken. Elke keer zeuren ze daar weer over bij het consultatie bureau dat ik mijn kind dat moet geven. Ik wil hem best de vitamine D geven, maar de troep er om heen niet...
Maar ik dwaal een beetje af van het onderwerp... Sorry!
Chasey schreef:Waar heb je de vitamine D gevonden zonder e-nummers?
Ik heb mijn zoontje van 3 nooit vitamine D gegeven, omdat er zoveel zooi in die pillen/drankjes zitten. (Ben dus ook geen fan van de anti-conceptie pil en gebruik deze ook niet)
En vooral pillen/drankjes voor kinderen zit vol troep. Denk alleen maar aan aspartaam om het 'lekker' zoet te maken. Elke keer zeuren ze daar weer over bij het consultatie bureau dat ik mijn kind dat moet geven. Ik wil hem best de vitamine D geven, maar de troep er om heen niet...
(Lees: te weinig 'lekkers')
9 van de 10 mensen is niet eens bewust van wat ze allemaal onbewust naar binnen werken. (Er zijn tegenwoordig niet voor niets zoveel ziektes en kankers).
)
Maar kan hem ook rustig fruit of boontjes als 'snack' voorschotelen. Eet ie zo op. 
Lynn_Nikita schreef:Chasey schreef:Waar heb je de vitamine D gevonden zonder e-nummers?
toevallig heb ik net zo`n bruistablettenkoker voor me van de lidl, met alleen vitamine d3 + calcium
citroenzuur, sppelzuur, calciumcarbonaat, natriumwaterstofcarbonaat, maiszetmeel, zoetstoffen : natriumcyclamaat, rode bietensappoeder, naturlijk aroma en riboflavine 5- fosfaat en vitamine D3