Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nynke1 schreef:spatter schreef:Wij trouwden bijna 25 jaar geleden omdat we inderdaad aan familie en vrienden en de hele wereld wilde laten zien dat we bij elkaar hoorden.
We woonden al 6 jaar samen , wit trouwen hoort bij maagdelijkheid dus dat wilde ik niet, ben sowieso geen "overdreventrouwjurkenmens" maar een hele mooie jurk heb ik wel aangehad.
Het was niet overdreven groot, duurde de hele dag en we hebben enorm genoten en nog steeds fijne herineringen aan die dag![]()
Het bleek een jaar later toen we een huis wilde kopen trouwens enorm handig want als jong koppel werden we toch voor vol aangezien.
Wij besloten gewoon samen dat we het tijd vonden om te trouwen, aanzoeken hebben we beide nooit aangedacht :\
Haha geweldig, doet me denken aan dit filmpje
[ Video ]
Geweldig vind ik dit! Zou zelf ook wel willen trouwen. Eerst maar eens een geschikte vent vinden

.
) aan te mogen hebben en vinden we het gaaf om een geweldig goed feest te kunnen geven! 
.
. Destino schreef:Ik ben trouwens gevraagd door mijn vriend, we hadden het toen al weleens over trouwen gehad en of het haalbaar was voor ons om het jaar daarop te trouwen, toen bleek dat dat zo was heeft hij mij binnen korte tijd (voor mij onverwacht!) gevraagd.
Toen bleek dat dat wel ging lukken vroeg hij mij 
.
Heb er totaal niets mee... De enige reden zou voor mij zijn omdat het "juridisch" en "fiscaal" praktisch is... Ik wil ook absoluut geen feest etc. Heb al een hekel aan mijn eigen verjaardag, laat staan dat ik vrijwillig nog iets ga doen