Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 16:42

Ik kreeg vrijdag naar mijn hoofd geslingerd: 'Jij hebt wel genoeg gehad voor vanavond, niet?' >;) Ben brood nuchter kerel.... :') Mag ook al nuchter niet meer gek doen. ;( :P

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:21

Boemklatsch schreef:
Ik kreeg vrijdag naar mijn hoofd geslingerd: 'Jij hebt wel genoeg gehad voor vanavond, niet?' >;) Ben brood nuchter kerel.... :') Mag ook al nuchter niet meer gek doen. ;( :P

Ohja zulke opmerkingen krijg ik ook wel eens :p
Tijdens een introductie weekend een avond echt kacheltje lam geweest, volgende avond geen druppel gedronken. zegt er iemand: ik kan bij jou echt het verschil niet zien tussen gister avond en nu.
Oh.. Nou.. Eh.. Bedankt.. Denk ik :p (weet nog steeds niet of ik dat nou positief moest opvatten of niet :p)

Of in een club mensen naar je toe komen: zeg heb je voor mij ook wat?
Eeh wat?
Nou, ik neem aan dat je niet alleen gedronken hebt maar ook nog wat meer gebruikt hebt?
Ehhhhhh nee.

En afgelopen weekend: als je een cijfer moest geven tussen 0 en 10 voor hoe dronken je gister avond was..? Ik: uhh een 5je/6je? Hij: oh... Een 8+ had ik ook geloofd..

En meer van zuks :p

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:22

noahlady schreef:
whaahaha.... heeeeeeel lang geleden :D , toen we sochtends terug kwamen van het stappen, vroeg er een jongen aan mijn vriendin: Hey! weet jij toevallig waar de Kameelstraat is? Zij hard aan het nadenken, en vervolgens, nee, sorry, ik heb echt geen flauw idee waar dat is!
Zegt tie: ow... dan vraag ik het wel aan een andere kameel! :(:)
We vonden het wel grappig! haha

_O- _O-

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:25

Zwitsal schreef:
Boemklatsch schreef:

Ohja zulke opmerkingen krijg ik ook wel eens :p
Tijdens een introductie weekend een avond echt kacheltje lam geweest, volgende avond geen druppel gedronken. zegt er iemand: ik kan bij jou echt het verschil niet zien tussen gister avond en nu.
Oh.. Nou.. Eh.. Bedankt.. Denk ik :p (weet nog steeds niet of ik dat nou positief moest opvatten of niet :p)

Of in een club mensen naar je toe komen: zeg heb je voor mij ook wat?
Eeh wat?
Nou, ik neem aan dat je niet alleen gedronken hebt maar ook nog wat meer gebruikt hebt?
Ehhhhhh nee.

En afgelopen weekend: als je een cijfer moest geven tussen 0 en 10 voor hoe dronken je gister avond was..? Ik: uhh een 5je/6je? Hij: oh... Een 8+ had ik ook geloofd..

En meer van zuks :p

Herkenbaar!
Ga zelf veel naar techno/hardstyle feestjes, krijg meer dan eens ook de vraag of er iets gekocht kan worden.... Eh.... :')

Bhodi

Re: Rare opmerkingen tijdens het uitgaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:45

Dit was meer als grapje bedoeld, maar kon m niet echt waarderen.
Een vriend van me keek me eens aan, keek naar mn borsten en nog eens naar mij.
''Wow jij hebt echt dikke tieten, nooit opgevallen, slaap je bij mij vanavond''

Eeuh how about no..

Die klap in zn gezicht deed vast zeer, want de dag erna kwam ie zn excuses aanbieden

dietmdb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:51

Haha wat een leuke dingen allemaal! Ik was laatst op een feest waar iemand tegen me zei: "Ik sta een 8 voor scheikunde, wil je zoenen?" Toen kon je mij opvegen hoor, ik ging helemaal stuk :')

Team_Sublime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 17:57

aantal weekjes geleden kwam er een gozer naar een vriendin van mij toe met een ijsklontje en gooide hem voor onze neus kapot . 'Zo nu ist het ijs gebroken' daarna vroeg die ngo aan die vriendin van mij 'als je een papegaai zou hebben zou die dan hier staan * raakt linkerschouder met beide handen aan * of hier * raakt andere schouder aan..

reactie van men vriendin. eeh op me hoofd :D

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:03

xxemmely schreef:
Vorige week nog.
Ik was drinken bestellen bij de bar. Komt er oppeens een dronken gast bij me staan.
Hij zei; als vrouwen frikandellen waren, was jij een frikandel speciaal. Ik moest wel lachen maar negeerde hem daarna verder ook. Mafkees :')

dietmdb schreef:
Haha wat een leuke dingen allemaal! Ik was laatst op een feest waar iemand tegen me zei: "Ik sta een 8 voor scheikunde, wil je zoenen?" Toen kon je mij opvegen hoor, ik ging helemaal stuk :')

Deze 2 vind ik echt geweldig _O- _O- ik ga ook even nadenken :))

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:33

Niet echt tijdens het uitgaan, maar toen ik een x naar een festival ging.

Ik stond daar toen met een goede vriend, maar hij liep net even weg. Komen er twee jongens naar me toe of die jongen mn vriend was. Dus ik gezegt dat het gewoon een vriend was.
Nou toen moest je ze horen; 'Oh wil je dan emporium onderste boven bekijken?'
Bij het woord onderste boven pakte ze al mijn benen. Waarop ik alleen maar dacht; Ik moet weg hier :')
Heb ze toen maar vriendelijk bedankt dat ik dat niet wilde zien :')

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 18:54

Met carnaval had ik met binnenkomen al meteen oogcontact met een gozer die me bij het langslopen ook vroeg of ik een piraatje was (was ik ook :P). Ik verwachtte dat hij snel daarna naar de plek waar ik met vrienden stond zou komen, en ja hoor daar kwam ie na een minuut of 10.
Hij vroeg mijn naam en daarna:
"Heb je een vriendje?"
Dus ik zei nee, waarop hij zegt: "Wil je er één?"

Moest er erg om lachen! Hebben een leuk uurtje gehad en hij heeft me nog gebeld en gesmst dat ie wilde daten maar uiteindelijk liet ie niks meer horen. Mannen..... :P

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 19:01

Met carnaval toch altijd wel de leukste dingen meegemaakt :')
Een jongen vroeg aan mij: ga je mee friet eten? ik nee, ging ie op zn knieën zitten en zei: wacht hier op me schoonheid en toen gaf ie me een kus op mn hand :')
Later kwamen we dat groepje weer tegen en bleek hij homo te zijn of een vriendin te hebben (zijn vrienden deden er nogal vaag over)

Een vriendin van mij kreeg ook een keer de vraag: ooit met een kikker gezoend? van een jongen die als kikker verkleed was, en ze snapte het maar niet toen hij, nadat ze zoenden, zei: nu wel!

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 19:04

Een jongen kwam naar me toe en vroeg: of een man nu een buikje moet hebben of een sixpack, knipoogde even.

Dus ik antwoord "Zoizo een strak buikje, maar het liefst een sixpack net als me vriend ! :D "
Meneer droop meteen teleurgesteld af

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 21:38

Haha er zitten hier echt leuke dingen bij!
Ik was op de Zwarte Cross afgelopen weekend waarbij een jongen mij aansprak: jeetje, wat zijn jouw nepwimpers lelijk. ik: maar ik heb geen nepwimpers *kijkt beteuterd want ik heb van mezelf lange wimpers jaja) hij; wauw, wat heb jij mooie ogen, echt ontzettend! Biertje?

Ik heb de jongen met een groot vraagteken op mijn voorhoofd achtergelaten

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 22:15

Een jongen die aan mijn vriendin die naast mij stond vroeg of hij met mij zou mogen dansen 8)7
Waarop mijn vriendin zei: ja vraag dat dan aan haar hé.

Dus hij aan mij "do you mind if I dance with you"
Ik "Yes I do mind"

Waarop hij alsnog probeerde :evaw: weg was ik hoor.

(Normaal geen probleem hoor, maar ik had hem al zien dansen en had toch geen zin om zo'n plakkerig lichaam helemaal tegen mij aangedrukt te krijgen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 23:37

Met carnaval stond ik ook een heel standaard gesprek te voeren met een jongen die om de 5 minuten aan me vertelde: 'maar ik ben homo hoor!' 'Wist je al dat ik homo ben?' Ehhhh... :')

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 00:28

Leuk topic _O-

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 00:47

Ik ben "gezegend" met een lange rug en korte stampertjes (waar ik overigens wel heul hard op kan lopen, maar dat terzijde) ik zat op een barkruk naast een jongen met het omgekeerde (lange benen, zeeeeeer kort rugje). Hij nam mij een tijdje op, tot ik er zat van was, dus draaide me om en zei, Wat!?
Vroeg hij, ben jij 2 meter ofzo?
Tsssss........
(ben 1.69m........ :? )

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 00:54

espiga1984 schreef:
Een jongen die aan mijn vriendin die naast mij stond vroeg of hij met mij zou mogen dansen 8)7
Waarop mijn vriendin zei: ja vraag dat dan aan haar hé.

Dus hij aan mij "do you mind if I dance with you"
Ik "Yes I do mind"

Waarop hij alsnog probeerde :evaw: weg was ik hoor.

(Normaal geen probleem hoor, maar ik had hem al zien dansen en had toch geen zin om zo'n plakkerig lichaam helemaal tegen mij aangedrukt te krijgen)

Oh, die ken ik ook een. Alleen bleef die gozer het aan vriendin vragen, echt een ontelbaar keer. Tot ik op hem afgestapt ben en zei dat hij nu toch écht op moest zouten en dat het bij nee bleef. Hij stopte met vragen, maar bleef staren vanaf een meter of 3-4 afstand. -O-

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 01:49

Vriendin van mij ooit tegen een jongen gezegt tegen een jongen van 2 meter: wat krijg jij thuis te eten zeg?
Jongen stond haar maar stom aan te gapen maar ik lag dubbel

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 02:09

Tijdens het uitgaan een jongen die zei 'ik wed dat ik je in vijf minuten verliefd kan laten worden op me', ik had toen een vriendje maar ik zei 'ik denk het niet maar je doet je best maar'. Vervolgens heeft 'ie één of ander banketstaaf verteld, geen idee meer waar het over ging, en daarna zei 'ie 'nu ben je verliefd op me he?' <<) Nou nee :')

Ik stond ook een keer na het uitgaan met een groepje vrienden te wachten op iemand en toen kwamen op een afstandje 2 jongens achter me staan die uitgebreid gingen bespreken dat ik een lekkere kont had en wie mij mee mocht nemen naar huis die avond. We zijn maar een eindje verder gelopen om daar te wachten, het was echt heel vreemd.

Op een festival vroeg een jongen een keer of ik met z'n vriend wilde zoenen want die was jarig, daar zat ik niet echt op te wachten dus ik heb maar vriendelijk 'gefeliciteerd, maar nee sorry' gezegd. En op dat zelfde festival een jongen die graag wilde dat ik een vriend van hem een smsje zou sturen om die jongen over te halen om naar het festival te komen. Ook maar niet gedaan, ik kende die mensen helemaal niet :')

Wat ik ook een keer van een jongen heb gehoord: je mag me wel zoenen hoor <<) Afknapper :') Oh ja en ook eentje die niet geloofde dat ik Nederlands ben want hij vond dat ik met mijn ogen echt niet 100% Nederlands kon zijn, tja dan geloof je het niet :+

Gytrash24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 04:23

Nessie schreef:
In een ruzie in Spanje met een Duitse jongen (hij hield m'n arm vast en kreeg toen een zet). Hij: 'You.. you are a fat girl!' Ik: ? (Met m'n maat xs haha)

soort gelijk iets mee gemaakt met een handtastelijke italiaan. Was met camping vriendinnen in de avond door het dorp terug lopen. Kwamen we groepje jongens tegen, gebrekkig engels. En voordurent in het italiaans praten. 1 van de meiden wist wel wat italiaan en zei gelijk al dat het niet echt vriendelijk klonk waarop wij zoals we al van plan waren gewoon door liepen.
waarop 1 van de jongens "hey chicky chicky want sex, me big stallion"
1 van de meiden reageerde met "ignore" en een hand gebaar :') wat er echt prachtig uit zag haha.
Toen pakte 1 van de jongens mij bij mijn boven arm. Nou dat heeft die geweten -_-
heb mijn arm los gewurmt (dun dat ik ben) en gaf hem een flinke duw. Zou die op me af komen. Dus ik de papa beer techniek toepassen :')
Werkte perfect, maar is niet een aanrader. Kan best wel eens een agressieve reactie terug geven. Nou kan ik zelf vrij dreigend overkomen dus dat scheelt weer. Even schouders opzij en als een haantje naar voren springen met luid 'hey!" . Was gelijk van oh oke dit is niet makkelijk en gelijk geen intresse mee.

-_- pff omdat je italiaans bent betekend niet gelijk dat je jonge wigies van de straat kan/mag plukken

gelukkig heb ik ook grappige ervaringen al dus dat vind ik.
was met wat vriendinnen stappen. 1 van mijn vriendinnen werd voordurend lastig gevallen door de zelfde jongen ze had al duidelijk aangegeven dat ze geen intresse had. Dus op een bepaald moment kwam zei bij ons staan van help mij. Ja hoor kwam meneer er weer aan. Dus wat doe ik :') arm om haar schouder kijk hem wat achterdochtig aan. "wat mot dat bij mijn vriendin?"
gelooft die het ook nog xD zo overtuigend vond ik mezelf nou ook weer niet. Ach ja soms moet je die extra stap nemen om die heerlijke plakkers weg te krijgen.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 20:46

Jeetje wat een ontzettende grappige opmerkingen zitten hier tussen, maakt mijn avond weer goed.

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 14:34

Hahaha geweldig! Dat filmpje ook :')

Kan er zo snel eentje niet bedenken. Enkel de dag na het schoolfeest. Was erg leuk, na afloop met paar mensen op school blijven slapen. Loop de volgende dag door de gangen, zegt een totaal onbekende; '' Zo jij bent op geknapt! gister zag je aardig blauw''
Heb echt keihard gelachen :')

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:13

het raarste wat ik 3 weken had mee gemaakt kreeg een iphone van een jonge in me handen geduwd met in het engels een stukje tekst you are so cute I do not think you understand me irish accent en op het moment dat hij weg wou zij die it is time for say goodbye en wou die me zoenen .. :') nja dat was pech kus weg want natuurlijk zoende ik hem niet

En zaterdag avond had ik een jonge gezoend komt er een vriend van een vriendin naar me toe ja waarom zoen je hem en mij niet dans met me dan _O- zo iets slechts heb ik nog nooit gehoord
Laatst bijgewerkt door Chantaliiejj op 31-07-13 18:31, in het totaal 2 keer bewerkt

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:29

Hahaha geniaal topic dit!

Tegenwoordig ga ik weinig tot niet meer uit, heb wel andere dingen te doen haha. Zo nu en dan is een avondje stappen heerlijk maar nu kijk ik er ook naar uit haha eerder was het standaard ieder weekend. En nu is het gewoon leuk om je lekker klaar te maken om te gaan stappen *\o/*

Maar kan me zo 1,2,3 geen opmerkingen bedenken eigelijk. Vaak negeerde ik het ook gewoon haha anders heb je weer zo'n heel lang gesprek wat nergens naar toe gaat enzo

Ik heb ook nog een jaartje met de kermis mee gereisd. Hier was negeren natuurlijk niet aan de orde anders zou ik geen omzet meer draaien.
Vaak had ik dan ook al mijn antwoorden klaar. Mag ik je telefoon nummer? Jawel, staat in het telefoon boek als je hem hebt gevonden hoor ik het wel.
Ik gaf dat soort dingen echt nooit!!! haha zelfde als waar ik woonde.... ging niemand iets aan.
Stond een keer in Amsterdam en toen vroeg ook iemand dat..... Dus ik dacht nou dat kennen ze hier toch niet (heel klein dorpje in Drenthe) dus ik zeg de woonplaatst... Hij kon me precies vertellen hoe het dorpje eruit zag! Ik dacht hoe is dit mogelijk!!!! Mensen uit Drenthe zelf kennen vaak het dorpje niet eens.
Wat bleek nou..... hij ging dr ieder jaar op vakantie 8)7

Als me iets binnen schiet ga ik het hier zeker vertellen!!! Ik blijf volgen haha geweldig om te lezen.