Ben brood nuchter kerel....
Mag ook al nuchter niet meer gek doen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Boemklatsch schreef:Ik kreeg vrijdag naar mijn hoofd geslingerd: 'Jij hebt wel genoeg gehad voor vanavond, niet?'Ben brood nuchter kerel....
![]()

noahlady schreef:whaahaha.... heeeeeeel lang geleden, toen we sochtends terug kwamen van het stappen, vroeg er een jongen aan mijn vriendin: Hey! weet jij toevallig waar de Kameelstraat is? Zij hard aan het nadenken, en vervolgens, nee, sorry, ik heb echt geen flauw idee waar dat is!
Zegt tie: ow... dan vraag ik het wel aan een andere kameel!![]()
We vonden het wel grappig! haha
Zwitsal schreef:Boemklatsch schreef:Ik kreeg vrijdag naar mijn hoofd geslingerd: 'Jij hebt wel genoeg gehad voor vanavond, niet?'Ben brood nuchter kerel....
![]()
Ohja zulke opmerkingen krijg ik ook wel eens :p
Tijdens een introductie weekend een avond echt kacheltje lam geweest, volgende avond geen druppel gedronken. zegt er iemand: ik kan bij jou echt het verschil niet zien tussen gister avond en nu.
Oh.. Nou.. Eh.. Bedankt.. Denk ik :p (weet nog steeds niet of ik dat nou positief moest opvatten of niet :p)
Of in een club mensen naar je toe komen: zeg heb je voor mij ook wat?
Eeh wat?
Nou, ik neem aan dat je niet alleen gedronken hebt maar ook nog wat meer gebruikt hebt?
Ehhhhhh nee.
En afgelopen weekend: als je een cijfer moest geven tussen 0 en 10 voor hoe dronken je gister avond was..? Ik: uhh een 5je/6je? Hij: oh... Een 8+ had ik ook geloofd..
En meer van zuks :p
xxemmely schreef:Vorige week nog.
Ik was drinken bestellen bij de bar. Komt er oppeens een dronken gast bij me staan.
Hij zei; als vrouwen frikandellen waren, was jij een frikandel speciaal. Ik moest wel lachen maar negeerde hem daarna verder ook. Mafkees
dietmdb schreef:Haha wat een leuke dingen allemaal! Ik was laatst op een feest waar iemand tegen me zei: "Ik sta een 8 voor scheikunde, wil je zoenen?" Toen kon je mij opvegen hoor, ik ging helemaal stuk
ik ga ook even nadenken

). Ik verwachtte dat hij snel daarna naar de plek waar ik met vrienden stond zou komen, en ja hoor daar kwam ie na een minuut of 10.

"
weg was ik hoor.
) espiga1984 schreef:Een jongen die aan mijn vriendin die naast mij stond vroeg of hij met mij zou mogen dansen![]()
Waarop mijn vriendin zei: ja vraag dat dan aan haar hé.
Dus hij aan mij "do you mind if I dance with you"
Ik "Yes I do mind"
Waarop hij alsnog probeerdeweg was ik hoor.
(Normaal geen probleem hoor, maar ik had hem al zien dansen en had toch geen zin om zo'n plakkerig lichaam helemaal tegen mij aangedrukt te krijgen)
Nou nee 
Afknapper
Oh ja en ook eentje die niet geloofde dat ik Nederlands ben want hij vond dat ik met mijn ogen echt niet 100% Nederlands kon zijn, tja dan geloof je het niet
Nessie schreef:In een ruzie in Spanje met een Duitse jongen (hij hield m'n arm vast en kreeg toen een zet). Hij: 'You.. you are a fat girl!' Ik: ? (Met m'n maat xs haha)
wat er echt prachtig uit zag haha.
arm om haar schouder kijk hem wat achterdochtig aan. "wat mot dat bij mijn vriendin?" 
nja dat was pech kus weg want natuurlijk zoende ik hem niet
zo iets slechts heb ik nog nooit gehoord