De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 01:43

Vjestagirl schreef:
elfje72 schreef:
Een scheel hangbuik varken.

say what?

_O- _O-

Van mijn ex-schoon-oma (bestaat dat?)
Van die über tuttige geborduurde stoffen zakdoeken. Waarom vraag ik je..

Quiir

Re: De meest vreselijke en lelijke kado's ever!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 01:48

Omygod.. Ik schaamde me al toen ik een vriendin voor haar verjaardag 2 paarden-borstels en een sleutelhanger gaf.. Daar was ze toen heel blij mee, maar mijn idee was om haar een sweater met I (Hier een hartje xdd) Swing te geven.. (Swing is haar lievelingspony xd)

evie21girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 02:07

Jullie hebben nog dingen waar je om kunt lachen,
Ik heb z'n 3 jaar geleden voor sinterklaas een duur paar oorbellen gekregen. Bij cadeaus uitpakken zei mijn vader: Nee die als laatste! Ik helemaal in spanning zaten er oorbellen die veel te volwassen waren voor mij ik was toen 12 en ze leken wel voor een vrouw rond de 50.
Mijn vader vertelde me ook dood leuk dat ze meer dan 100 euro hadden gekost.
Ik heb me weken schuldig en verdrietig gevoelt dat ik zijn cadeau toch niet mooi vond en het zo duur was geweest. In die tijd hadden we het namelijk niet zo heel breed. Ik zat avonden op mijn bed om te bedenken of ik het nog kon terug brengen, nooit gedaan overigens.
Zeker tot een half jaar daarna vroeg mijn vader nog of ik zijn oorbellen wilden dragen. Echt vreselijk. Ga me nooit meer zo schuldig voelen.

Nu liggen ze in mijn sieraden laadje, veilig, ik denk dat ik ze ga dragen als ik later ga trouwen, zoiets, voor iets speciaals.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 02:15

Een hele lelijke over the top neppe chinese kitscherige vaas. Manlief had m van opa ge-erfd, omdat niemand anders dat ding wilde hebben (goh?). Zijn trots pronkte altijd in zn slaapkamer, tot we gingen samenwonen... We hebben er een mooi plekje naast de bank voor kunnen vinden, waar ie jarenlang stof heeft gespaard. Enige tijd geleden was mn dochter op de bank aan het ravotten. Plots maakt ze een beweging waardoor die vaas tegen de muur aan viel. Stuk! Manlief was op dat moment boven en kreeg een vreemd voorgevoel. Hij stormde de trap af en kreeg een brok in zn keel toen hij de vaas zag. Op dat moment vond ik het best zielig voor m. Maar toch schoot ik in de lach toen hij me aankeek :') :D

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 02:45

Een paar hele lelijke 'decoratieve' kaarsjes. Mierzoet, compleet met poeder dat overal heen vloog als ik er alleen maar naar keek. Zolang mijn relatie nog duurde (2 jaar :') ) heb ik ze braaf laten staan, daarna heb ik ze resoluut de vuilnisbak in gemieterd.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 02:51

Mijn vader komt elk jaar standaard met de meest knullige cadeau's aan..
Zo krijg ik regelmatig pleisters, sokken, duct-tape, zo'n swiffer-ding (zou het een hint zijn? :') ) of navulverpakkingen voor dat stomme ding, al een keer of 4 van die bureau-organizer dingen in de meest walgelijke kleurcombinaties en het kersje op de taart: een aansteker die hinnikte als je 'm aandeed :')

Al kan ik het altijd wel (soort van..) waarderen, hij doet wel z'n best.. :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 03:13

Sok schreef:
En het kersje op de taart: een aansteker die hinnikte als je 'm aandeed :')

Dat is toch fantastisch! Ik heb hier een klok waarbij steeds op het hele uur een paard naar buiten komt galopperen (met bijpassend geluid) om keihard te hinniken, je hoort het door het hele huis (mijn huisgenoten zijn me dankbaar :+ ). Ook voor mijn verjaardag gekregen. Maar dan met dit verschil dat ik die klok zelf wilde :D

chillse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 06:26

Van mijn schoonouders een CD van mijn geboortejaar, met alleen maar onbekende muziek. Kostte een tientje, hadden toen iets van vijf jaar met elkaar.

Het ergste kreeg mijn broer vroeger, al was het vooral de manier waarop: hij kreeg 50 gulden van mijn oma. Wij helemaal verbaasd, aangezien ze altijd op der geld zat. Zei ze na het uitpakken: 'Ik had niet kleiner, heb je de helft terug?'. :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 08:20

Vroeger kregen we wel eens een cadeautje van een vriendinnetje als die op vakantie was geweest met de familie.
Zij en haar zusje hadden een knuffeltje gekozen en zo hadden ze ook een knuffeltje aan 't vriendje gegeven en z'n broertje.
En wat kreeg ik? Een klein ijzer bakje met eigen gemaakte snoepjes. Ik stond der echt naar te kijken van Uhhh ik wil dit niet!
Kreeg toen te horen dat de knuffeltjes alleen per 2 gingen voor broertjes & zusjes dus ik kreeg dus Zeeuwse Babbelaars in de handen geduwd.
Was der echt niet blij mee.. :n -O-
----------
En wel ook eens voor m'n 15e verjaardag dolfijn lampjes gekregen en wist me god niet wat ik der mee moest..
Die dingen liggen hier volgens mij nog steeds.. _O-
----------
Ook heeel lang geleden kregen m'n 2 broers een zak snoep en wat kreeg ik? Een boekje met een potloodje en een gummetje.
Wat k de rest van die middag had gedaan bij de familie beteuterd onder de tafel naar het stomme boekje gekeken! :x

Voor de rest weet ik het niet echt meer.. :n

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 08:33

Hoe kan je nou niet blij ziin met Babbelaars? Die zijn super lekker _O- :')

Ik heb ooit een Barbiepaard gekregen... Toen ik 20 werd... En een pratende Ernie-pop toen ik 21 werd... Zelfde personen :+

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 08:36

liedje89 schreef:
Liesje1611 schreef:
Ik heb ooit een mummiepak voor mn verjaardag gekregen. :')

Zo een?? :D

[ Video ]

PRECIES zo een ja :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 08:44

Sieltjuh schreef:
[b]Hoe kan je nou niet blij ziin met Babbelaars? Die zijn super lekker _O- :')[/b]

Ik heb ooit een Barbiepaard gekregen... Toen ik 20 werd... En een pratende Ernie-pop toen ik 21 werd... Zelfde personen :+

Ook al waren ze lekker, het is niet echt eerlijk als die andere 4 met z'n 4'en leuk met hun knuffeltje aan het spelen zijn.
En dan moet je als klein kind naar kijken.. We waren daar (- de broertje&zusje) rond de 6/7 jaar oud.

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 08:54

chillse schreef:
Van mijn schoonouders een CD van mijn geboortejaar, met alleen maar onbekende muziek. Kostte een tientje, hadden toen iets van vijf jaar met elkaar.

Het ergste kreeg mijn broer vroeger, al was het vooral de manier waarop: hij kreeg 50 gulden van mijn oma. Wij helemaal verbaasd, aangezien ze altijd op der geld zat. Zei ze na het uitpakken: 'Ik had niet kleiner, heb je de helft terug?'. :+

Nee.... :oo

Ik heb ooit eens servetringen van een vriendin gekregen, snapte gewoon écht niet waarom ze dat gaf. heb die dingen ook nooit gebruikt :o Van mijn broertje heb ik een keer zo'n plat ding van glas met zand erin gekregen en dat kon je dan steeds omdraaien zodat dat zand weer naar beneden zakte en een nieuwe vorm aannam (ofzoiets). Hij was én felrood en ook nog eens best wel groot :\
Van mijn engelse schoonzusje krijg ik altijd iets met zeepjes, heb al taartpunten gekregen en laatst ook weer een potje met zeepbolletjes erin. Heel lief hoor, maar zou niet weten wat ik er mee moet doen...

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 09:07

Ik heb eigenlijk altijd wel iets leuks gehad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 09:19

Liesje1611 schreef:
Ik heb ooit een mummiepak voor mn verjaardag gekregen. :')

Ik ook! Een wcrol dus en de 'verpakking' zat er ook nog om

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 09:24

Het aller ergste vind ik van die dove/nivea pakketten!!!!
Ik heb nog zeker 10 flessen staan

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 10:21

Geweldig topic!

Toen ik 15 was had ik een vriendje, die ik regelmatig belde natuurlijk....
Ik verwachtte een leuk sieraad of zo... Krijg ik een USB telefoon voor mijn pc!
Was echt teleurgesteld haha.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 10:27

Ik heb een keer van een vriendin parfum gekregen voor m'n verjaardag. Dus ik haal het uit het doosje om even te ruiken, nou het stonk echt vreselijk.... -O- Heb het haar laten ruiken en het eerste wat ze zei was: 'gatver wat een vieze lucht' :') Ze had het in de winkel niet eerst geroken maar gewoon gekocht omdat het flesje zo leuk was. :D We hebben er wel om kunnen lachen samen.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 10:31

Zitten echt erge en grappige dingen tussen :=

Afgelopen verjaardag vroeg ik iedereen geld voor mijn verjaardag, omdat ik druk spaar voor een zadel voor mijn paard.. Nou wat kreeg ik van mijn Opa en Oma..? Een cadeaubon van 10 euro bij de Etos... >;) Ik had echt iets van What the H... ik had liever die 10 euro gehad... Nja heb die bon geruild met mijn moeder voor een tientje O:) En al dat geld wat ik die dag gevangen heb, ben ik alweer kwijt aan inentingen voor mn knollie.. Achjaa ook belangrijk :))

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 10:43

Bij de geboorte van mijn oudste dochter kreeg ik een grijsblauw(!) fluwelen pyamapak met voetjes in maat 92 (even voor de mensen die niet zo in de kinderen zitten: dan zijn ze om en nabij de 2 jaar!!!). Om het nog erger te maken was het ding totaal uit verhouding, een kort bovenlijf wat veel te breed was en ellenlange benen. Ik vroeg me ernstig af welk mismaakt kind er ooit in zou passen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 10:47

xJennifx schreef:
Met sinterklaas surprises op school kreeg ik een kookboek met rood kaftpapier (als sinterklaasboek)
Met daarin de bladzijden een 'gat' met een pen erin. |(

En ik had super mijn best gedaan op de surprise van een ander.

Dat is altijd vreselijk ja! Ik had ook altijd mooie surprises waar we met de hele familie dagen aan gewerkt hadden, heb zelfs ooit van iemand een gewoon een kartonnen doos met cadeaupapier beplakt gekregen -O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 10:50

Agossie schreef:
Ik heb ooit een keer een boek gekregen "10.000 jaar geschiedenis van Nederland". Echt... Ik zou niet wèten wat die persoon dacht toen ze het voor me kocht en reageerde ook wel bot (was een surprise). Achteraf spijt van, ze had echt het beste met me voor en het was een heel duur boek...

Ik wil het niet nog erger maken, maar ik heb dat boek ook (geschiedenisdocent he :P ) en ik heb het afgeprijsd voor plm. 10 Euro gekocht toen in de boekhandel :o Dus ik kan me bijna niet voorstellen dat het zonder reclameactie wel peperduur was!

Juliettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 10:57

Had voor kerst 4 jaar terug toen ik nog geen makeup gebruikte, allemaal make up gekregen van mn ouders & opa's en oma's. zovan is dit een hint ?

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:02

Toen ik klein was (jaar of 7/8) kreeg ik áltijd kantoorspullen van mijn opa..? Mappen, bloknoten, nietapparaten noem maar op.

Bij de surprise van mijn stiefzusje op de manege, iedereen had echt zijn best gedaan om een mooie surprise te maken. Zijzelf ook weken bezig geweest, en wat krijgt ze? Een simpel cadeautje met een cadeaubon van een lingeriewinkel. :')

Echt banketstaaf maarja.. :P

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 11:21

Toen ik klein was wilde ik voor m'n stiefvader heel graag zelf een cadeautje kopen (was een jaar of 6/7). Heb toen samen met m'n buurmeisje van mijn zakgeld bij de DA een tandenborstel gekocht en aan de kassa gevraagd of ze 'm wilde inpakken :D

In groep 8 met sinterklaas meegemaakt dat mijn vriendinnetje allerlei diddle spulletjes kreeg, maar ze waren al gebruikt.. Vreemd genoeg kreeg ik een onderbuik gevoel en keek in mijn bureaula waaruit al mijn diddle spulletjes waren gejat... Degene die mijn vriendinnetje toen getrokken had als lootje had in de buitenspeelpauze gewoon even voor het gemak mijn spulletjes gejat voor haar surprise! Ik heb toen m'n spullen terug gekregen en samen met m'n moeder een cadeautje gekocht omdat we het zo sneu vonden dat mijn vriendinnetje nu niets had... Van de jatter heeft ze nooit wat gekregen.. :+