Vjestagirl schreef:elfje72 schreef:Een scheel hangbuik varken.
say what?

Van mijn ex-schoon-oma (bestaat dat?)
Van die über tuttige geborduurde stoffen zakdoeken. Waarom vraag ik je..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sok schreef:En het kersje op de taart: een aansteker die hinnikte als je 'm aandeed
Sieltjuh schreef:[b]Hoe kan je nou niet blij ziin met Babbelaars? Die zijn super lekker![]()
[/b]
Ik heb ooit een Barbiepaard gekregen... Toen ik 20 werd... En een pratende Ernie-pop toen ik 21 werd... Zelfde personen
chillse schreef:Van mijn schoonouders een CD van mijn geboortejaar, met alleen maar onbekende muziek. Kostte een tientje, hadden toen iets van vijf jaar met elkaar.
Het ergste kreeg mijn broer vroeger, al was het vooral de manier waarop: hij kreeg 50 gulden van mijn oma. Wij helemaal verbaasd, aangezien ze altijd op der geld zat. Zei ze na het uitpakken: 'Ik had niet kleiner, heb je de helft terug?'.
xJennifx schreef:Met sinterklaas surprises op school kreeg ik een kookboek met rood kaftpapier (als sinterklaasboek)
Met daarin de bladzijden een 'gat' met een pen erin.![]()
En ik had super mijn best gedaan op de surprise van een ander.
Agossie schreef:Ik heb ooit een keer een boek gekregen "10.000 jaar geschiedenis van Nederland". Echt... Ik zou niet wèten wat die persoon dacht toen ze het voor me kocht en reageerde ook wel bot (was een surprise). Achteraf spijt van, ze had echt het beste met me voor en het was een heel duur boek...