18+ Topic? 'Gehorige buren'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 12:48

Hahaha sommige opmerkingen zijn echt briljant!
Het was gister en eergister op dezelfde tijd ongeveer, dus ik ben benieuwd naar vanavond! :D

kyara1989

Re: 18+ Topic? 'Gehorige buren'

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 12:53

Hhahaha en dan lekker mee kreunen he :P Dan zullen ze de hint zeker wel snappen hoor ;)

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 13:06

Had ik laatst met mijn baas.. Hij woont boven de zaak, ik was nog ff kwartiertje blijven hangen, en hij heeft net een nieuw vriendinnetje. Nja hij had ook alle deuren openstaan en later toen we buiten stonden bleek dat ook de ramen openstonden dus je kon het ook nog 3 straten verderop horen :j
Toen heb ik hem maar een smsje gestuurd: "Lekker bezig baas!" Hihi :D
vriendlief was er trouwens ook bij, die zei nog: "lijkt jou wel schat.." :oo Fijn..

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 13:07

Ik vind dit zo vreemd..
Als je buren de muziek te hard aan hebben staan.. bel je toch ook aan? Zet je de radio toch ook niet hard aan en naar de muur gericht?
Dan bel je toch aan en vraag je of het wat zachter kan..

Raar gedoe met terug kreunen... :n Neem aan dat we allemaal wel eens plezier hebben.. Dan heb je toch liever dat het gevraagd wordt dan op zo'n kinderachtige manier word geprobeerd het geluid te dimmen.. en wat zullen jou buren dan wel niet denken.. ;) Doen hun het straks bij jou omdat jij naar de buren kreunt..
Straks 1 groot kreun festijn omdat iemand niet even langs durft te gaan.. :roll:

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 13:08

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 13:11

love_wiepke schreef:
Ik vind dit zo vreemd..
Als je buren de muziek te hard aan hebben staan.. bel je toch ook aan? Zet je de radio toch ook niet hard aan en naar de muur gericht?

Raar gedoe met terug kreunen... :n Neem aan dat we allemaal wel eens plezier hebben.. Dan heb je toch liever dat het gevraagd wordt dan op zo'n kinderachtige manier word geprobeerd het geluid te dimmen.. en wat zullen jou buren dan wel niet denken.. ;) Doen hun het straks bij jou omdat jij naar de buren kreunt..
Straks 1 groot kreun festijn omdat iemand niet even langs durft te gaan.. :roll:

Ik neem aan dat dit tegen mij bedoeld is? Mijn buurman is... hoe zeg je dat netjes... Niet 100% gezond :). Totaal geen problemen mee, maar in dit geval kies er er niet voor om even bij hem aan te bellen. En nee, ik ben niet zo kleuterig dat als ik zijn telekids programma weer eens in volle geur en kleur hoor, dat ik dan mijn tv ook keihard ga zetten. Wel gaat-ie ietsje harder, gewoon dat ik zelf mijn eigen tv nog kan horen.

Met mijn buurman die naast me woont, heb ik een hele andere band, daar gaan de smsjes over en weer als er op eea manier teveel geluid of wat dan ook is.

Is ook wel een beetje persoonsafhankelijk ;). En het werkte, dus so what :) ? Daarbij is het dagelijks en zo ongeveer 3 keer per dag ;). En niet met een vriendinnetje of vriendje..
Denk dat ik hem (letterlijk) op zn pik trap als ik er face to face iets over zou zeggen.

love_wiepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 13:22

Yv_ schreef:
love_wiepke schreef:
Ik vind dit zo vreemd..

Ik neem aan dat dit tegen mij bedoeld is? Mijn buurman is... hoe zeg je dat netjes... Niet 100% gezond :). Totaal geen problemen mee, maar in dit geval kies er er niet voor om even bij hem aan te bellen. En nee, ik ben niet zo kleuterig dat als ik zijn telekids programma weer eens in volle geur en kleur hoor, dat ik dan mijn tv ook keihard ga zetten. Wel gaat-ie ietsje harder, gewoon dat ik zelf mijn eigen tv nog kan horen.

Met mijn buurman die naast me woont, heb ik een hele andere band, daar gaan de smsjes over en weer als er op eea manier teveel geluid of wat dan ook is.

Is ook wel een beetje persoonsafhankelijk ;). En het werkte, dus so what :) ? Daarbij is het dagelijks en zo ongeveer 3 keer per dag ;). En niet met een vriendinnetje of vriendje..
Denk dat ik hem (letterlijk) op zn pik trap als ik er face to face iets over zou zeggen.

Verkeerde aanname.. was meer in het algemeen, meer personen roepen het hier als 'oplossing'.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 13:53

Ah okee :).

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 14:02

Haha ik heb dat wel eens met mijn zusje gehad. Die slaapt in de kamer boven mij. Oud en gehorig huis. Was midden in de nacht en ik werd wakker van het gekraak. Heb heel hard geroepen dat ik niet wilde genieten van hun gesex. 10 minuten later hoorde ik de voordeur en waren ze weg. Geen idee waarnaartoe. Hoef ik ook niet te weten :p!

Succes met je buurtjes. Gewoon een keer hard roepen werkt denk ik het best. Misschien herkennen ze je stem wel niet eens en anders zullen ze wrss te beschaamd zijn om hier over te praten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 14:09

Als je er alleen nu (met de warmte en alle ramen/deuren open) last van heb zou ik me er persoonlijk niet druk om maken (en anders ook niet). Als je het toch wilt aangeven zou ik dat niet doen door terug te gaan kreunen, te schreeuwen of door middel van een briefje, maar gewoon even de volgende dag aanbellen. Als je dicht op elkaar leeft hoor je nou eenmaal wel eens wat van anderen, dat kan je dan maar het beste rustig aangeven.

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 14:28

Caesar schreef:
wendyenbram schreef:
Ach zo woont er op ons terrein een vrijgezelle buurman. en zodra hij zijn beddengoed buiten te drogen hangt weten we genoeg... vannacht vrouwelijke visite.

Tja en bij hem zijn altijd alle ramen open, en lampen aan. Als ik dan vanaf de schuren naar mijn huis loop weet ik soms niet waar ik kijken moet. De ene keer staan ze tegen het aanrecht de andere keer op de computertafel. Als ik dan savonds nog eens de paarden ga controleren, zijn de geluiden er ook genoeg. oh.... de sluizen gaan los! en een hoop gekreun en gegeil en gegil...

je weet ook nooit hoe laat(of vroeg) het begint dus kan mijn rondje paarden er ook niet op aan passen. En ik loop ALTIJD naar de paarden savonds en dat ga ik niet laten om de buurman, Maar lachwekkend is het stiekem wel.

Gelukkig hoor ik ze (nog) niet als ik op bed lig.

En is dat elke keer met een andere vrouw? Hebben die niet door dat ze vol in de schijnwerpers staan dan :D

Pas maar op...straks krijg je nog inspiratie!

Ja vaak een andere vrouw, Hij houd zijn vrouwtjes niet te lang. en als het al voor langer is (lees meer dan 4 weken) dan is het wel over en uit als ze besluiten samen op vakantie te gaan.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 19:00

Ik zag net de 2 buren met elkaar babbelen :P Dus ik hoop dat de één tegen de ander wat gezegd heeft erover haha. We zullen zien vanavond!

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 19:10

Ik heb dat ook gehad bij onze bovenbuuf... alleen was het bij hun meerdere keren per nacht en dan vooral het krakende bed waar bijna de hele flat last van had... Niet tof als je pas weer kan slapen als ze klaar zijn... en dan 3 uur later gaan ze gewoon weer :wow:

Heb toen een briefje in de brievenbus gedaan, dat is het erg leuk voor haar vind dat ze een nieuwe vriend heeft (die bij ons al de naar Tarzan had omdat we niet wisten wie het was :D), maar dat ik wel erg op mijn nachtrust ben gesteld en dat ik ook moet werken, dus of ze het bed willen nakijken..

Werd toen heel normaal op gereageerd, ze schaamde zich dood en had het zelf dus niet eens door..

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 00:17

Naamloos1 schreef:
Ik zag net de 2 buren met elkaar babbelen :P Dus ik hoop dat de één tegen de ander wat gezegd heeft erover haha. We zullen zien vanavond!

Misschien denken zij dat jij het bent :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:43

Ik vind het echt raar dat jullie zo oordelen. Misschien hebben zij wel gewoon nieuwe shampoo...

kon de Nederlandse versie even niet vinden :o

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 01:22

Mijn bovenbuurman heeft een piepend bed en twee vriendinnetjes. Eentje die er lawaai bij maakt en een die stil is. Ik weet nog steeds niet of ze het van elkaar weten...

Meestal beperkt hij zich tot de nachtelijke uren, en dan slaap ik wel een keer met oordopjes. Laat die jongen ook eens lol hebben. Maar laatst was hij de hele zaterdag gezellig bezig met luidruchtig vriendinnetje. Toen heb ik hem even een berichtje gestuurd. 'Buurman, je bed piept'. Ik kreeg netjes een berichtje terug met 'sorry', en het is er nu een heel stuk stiller :D.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 08:38

Wij hebben toen we nog in een appartement woonden ook goed last gehad van een 'actieve buurman' :D
Eerst dachten we, ach hij heeft het naar zijn zin... laat maar.
Maar na echt nachten niet slapen ben je het wel behoorlijk zat.
Bonken tegen de muur hielp niet. Even uit t raam roepen ook niet.
Op een gegeven moment maakten wij er een sport van om zelf zo hard mogelijk uit ons raam de geluiden na te doen... dat hielp! Twee keer hebben we als gekken uit het raam lopen schreeuwen, hijgen en kreunen... en over was het :D

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 15:53

Stiekem vraag ik me nu af of er hier mensen zijn die klagen.. Die zelf ook wel eens heftige sex hebben *\o/*
In de zin van teveel decibels produceren :Y)

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:21

Tja... je doet er zo weinig tegen als je los gaat he.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:33

4EverHobbes schreef:
Tja... je doet er zo weinig tegen als je los gaat he.

Ik zou het wel willen weten als iemand er last van had als ik het erg gezellig heb <<) , ik kan wél mijn gegil en gekreun in bedwang houden. Geloof dat ze in huis heus wel weten dát t gebeurt maar wanneer niet. Als ik weet dat iemand thuis is, lukt het me prima stil te zijn :)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 17:25

Wafel" schreef:
Stiekem vraag ik me nu af of er hier mensen zijn die

klagen.. Die zelf ook wel eens heftige sex hebben In de zin van teveel decibels produceren

Zal ik het anders even voor je opnemen ja?

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 07:13

Danique_G schreef:
Wafel" schreef:
Stiekem vraag ik me nu af of er hier mensen zijn die

klagen.. Die zelf ook wel eens heftige sex hebben In de zin van teveel decibels produceren

Zal ik het anders even voor je opnemen ja?

Denk dat je mijn post verkeerd opvat..