Het was gister en eergister op dezelfde tijd ongeveer, dus ik ben benieuwd naar vanavond!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dan zullen ze de hint zeker wel snappen hoor

Fijn..
Neem aan dat we allemaal wel eens plezier hebben.. Dan heb je toch liever dat het gevraagd wordt dan op zo'n kinderachtige manier word geprobeerd het geluid te dimmen.. en wat zullen jou buren dan wel niet denken..
Doen hun het straks bij jou omdat jij naar de buren kreunt..
Roosch schreef:[ Afbeelding ]
love_wiepke schreef:Ik vind dit zo vreemd..
Als je buren de muziek te hard aan hebben staan.. bel je toch ook aan? Zet je de radio toch ook niet hard aan en naar de muur gericht?
Dan bel je toch aan en vraag je of het wat zachter kan..
Raar gedoe met terug kreunen...Neem aan dat we allemaal wel eens plezier hebben.. Dan heb je toch liever dat het gevraagd wordt dan op zo'n kinderachtige manier word geprobeerd het geluid te dimmen.. en wat zullen jou buren dan wel niet denken..
Straks 1 groot kreun festijn omdat iemand niet even langs durft te gaan..
. Totaal geen problemen mee, maar in dit geval kies er er niet voor om even bij hem aan te bellen. En nee, ik ben niet zo kleuterig dat als ik zijn telekids programma weer eens in volle geur en kleur hoor, dat ik dan mijn tv ook keihard ga zetten. Wel gaat-ie ietsje harder, gewoon dat ik zelf mijn eigen tv nog kan horen.
. En het werkte, dus so what
? Daarbij is het dagelijks en zo ongeveer 3 keer per dag
. En niet met een vriendinnetje of vriendje..Yv_ schreef:love_wiepke schreef:Ik vind dit zo vreemd..
Als je buren de muziek te hard aan hebben staan.. bel je toch ook aan? Zet je de radio toch ook niet hard aan en naar de muur gericht?
Dan bel je toch aan en vraag je of het wat zachter kan..
Raar gedoe met terug kreunen...Neem aan dat we allemaal wel eens plezier hebben.. Dan heb je toch liever dat het gevraagd wordt dan op zo'n kinderachtige manier word geprobeerd het geluid te dimmen.. en wat zullen jou buren dan wel niet denken..
Straks 1 groot kreun festijn omdat iemand niet even langs durft te gaan..
Ik neem aan dat dit tegen mij bedoeld is? Mijn buurman is... hoe zeg je dat netjes... Niet 100% gezond. Totaal geen problemen mee, maar in dit geval kies er er niet voor om even bij hem aan te bellen. En nee, ik ben niet zo kleuterig dat als ik zijn telekids programma weer eens in volle geur en kleur hoor, dat ik dan mijn tv ook keihard ga zetten. Wel gaat-ie ietsje harder, gewoon dat ik zelf mijn eigen tv nog kan horen.
Met mijn buurman die naast me woont, heb ik een hele andere band, daar gaan de smsjes over en weer als er op eea manier teveel geluid of wat dan ook is.
Is ook wel een beetje persoonsafhankelijk. En het werkte, dus so what
? Daarbij is het dagelijks en zo ongeveer 3 keer per dag
. En niet met een vriendinnetje of vriendje..
Denk dat ik hem (letterlijk) op zn pik trap als ik er face to face iets over zou zeggen.
. Caesar schreef:wendyenbram schreef:Ach zo woont er op ons terrein een vrijgezelle buurman. en zodra hij zijn beddengoed buiten te drogen hangt weten we genoeg... vannacht vrouwelijke visite.
Tja en bij hem zijn altijd alle ramen open, en lampen aan. Als ik dan vanaf de schuren naar mijn huis loop weet ik soms niet waar ik kijken moet. De ene keer staan ze tegen het aanrecht de andere keer op de computertafel. Als ik dan savonds nog eens de paarden ga controleren, zijn de geluiden er ook genoeg. oh.... de sluizen gaan los! en een hoop gekreun en gegeil en gegil...
je weet ook nooit hoe laat(of vroeg) het begint dus kan mijn rondje paarden er ook niet op aan passen. En ik loop ALTIJD naar de paarden savonds en dat ga ik niet laten om de buurman, Maar lachwekkend is het stiekem wel.
Gelukkig hoor ik ze (nog) niet als ik op bed lig.
En is dat elke keer met een andere vrouw? Hebben die niet door dat ze vol in de schijnwerpers staan dan
Pas maar op...straks krijg je nog inspiratie!
Dus ik hoop dat de één tegen de ander wat gezegd heeft erover haha. We zullen zien vanavond! 
), maar dat ik wel erg op mijn nachtrust ben gesteld en dat ik ook moet werken, dus of ze het bed willen nakijken..
. 
4EverHobbes schreef:Tja... je doet er zo weinig tegen als je los gaat he.
, ik kan wél mijn gegil en gekreun in bedwang houden. Geloof dat ze in huis heus wel weten dát t gebeurt maar wanneer niet. Als ik weet dat iemand thuis is, lukt het me prima stil te zijn