Daarbij ben ik het eens met sommige van mijn voorgangers: de meesten hier zijn volgens mij niet bewust single, maar zijn de juiste man nog niet tegen het lijf gelopen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) Rowdine schreef:Ik vind velen hier best jong om te zeggen dat zij bewust single blijven. Hoewel het misschien niet leeftijd gebonden is, vind ik een jaar of 16/17/18/19/20 niet de leeftijd om perse wel of niet in een relatie te moeten zitten.
Daarbij ben ik het eens met sommige van mijn voorgangers: de meesten hier zijn volgens mij niet bewust single, maar zijn de juiste man nog niet tegen het lijf gelopen :)
'
... ik had het eigenlijk ook opgegeven maar toen kwam mijn prins helaas zonder het witte paard in m'n leven
Rowdine schreef:Ik vind velen hier best jong om te zeggen dat zij bewust single blijven. Hoewel het misschien niet leeftijd gebonden is, vind ik een jaar of 16/17/18/19/20 niet de leeftijd om perse wel of niet in een relatie te moeten zitten.
?
. Mijn relatie is net uit en tuurlijk roep je dan dat je niemand meer hoeft. En tuurlijk ben ik nog erg jong. Maar voor mij hoeft het echt niet meer. Mijn vertrouwen in jongens is een beetje (erg) verpest na alles wat er met m'n ex is gebeurd en ik vind het wel prima zo
.
), dus voorlopig vind ik het prima zo
sorry om te horen V...
Al mijn vriendinnen hadden al jaren voor mij een serieuze vriend, maar daar trok ik me nooit zoveel van aan.
waar ik eerst nooit snapte van vriendinnen dat ze het liefst zoveel mogelijk bij hun vriend wilden zijn, kan ik daar nu helemaal inkomen, haha. 
Hij wilde op de eerste plaats komen. Als ik nu een vriend zou krijgen staat hij sowieso op de vierde plaats, eerst mijn pony's, dan ik en dan hij pas
kan ook met partner hoor, moet je wel een goede hebben