Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en daarna vaak ook nog opschrijven om het duidelijk te maken.. Maar officieel veranderen zou ik niet snel doen, want ik ben er nou eenmaal al aan gewend..
(nou ja dat is dan alleen gebruiken niet officieel) Alwiene schreef:OepsIk had er nog bij willen zeggen dat ik voor die tijd uiteraard wel zou checken of M.S.A. niet ook een of andere nare afkorting is. Foutje bedankt dus.
Oh en voor degene die het overdreven vond dat ik me stoorde aan mijn voorletters. Ik vind het gewoon niet mooi, maar dat komt omdat ik zelf steeds die associatie leg, niet omdat ik denk dat anderen dat doen. Mijn broer en zus beginnen ook met een M. maar hebben geen tweede letter. Ik wel, maar vind de combi dus niet zo mooi
en dan zou ik graag gewoon Sabine genoemd willen worden. Ik wordt altijd uitgelachen om mijn naam.. Tigra_ schreef:Ik zou mijn voornaam niet willen veranderen ben er wel tevreden over het is niet zo'n alle daagse naam maar ook niet erg apart. Daarnaast hebben je ouders hem je niet voor niets geven als je een goede band hebt met je ouders denk ik dat het voor hun wel heel lastig zou zijn dat te accepteren. Maar in sommige situatie zou ik me er wel iets bij kunnen voorstellen als voor en achternaam een rare combinatie is. Al zou ik wel mijn vragen hebben waarom mijn ouders daar toen der tijd niet bij nagedacht hebben.
Enige moment dat ik niet zo blij was met mijn voornaam was op middelbaar omdat toen de affaire met Lewinsky uitkwam en iedereen het grappig vond om dat achter mijn voornaam te zetten.
Axel_Valerie schreef:Nee ik houd van mijn naam. En mijn ouders hebben mijn naam gekozen met liefde, ik wil ze daarin niet kwetsen natuurlijk! Haha
Hoe denk je trouwens dat het is als je aan je omgeving elke keer moet uitleggen "neeeeeee nu heet ik truus!" Hahaha
maar een achternicht heeft van Debbie, Deborah laten maken. Dat vraagt wel uitleg..
) dan vind ik het wel een beetje stom, maar veranderen nee. Ik heb daardoor wel dat ik mijn kinderen absoluut twee namen zou geven, bijv ook 1 best 'engelse' naam zodat ze deze zouden kunnen kiezen als roepnaam