Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

of ja, dan moet ik tegen hem zeggen dattie een kwartir op de volgende trein moet wachten 
).
maar soms moet hij gewoon wel echt ff zeggen dat ik wat moet doen, maar daar heeft hij geen problemen mee
Dreamybol schreef:Wij houden allebei van koken, maar niet van het opruimen erna.. Of dan heeft mijn vriend weer zo'n manie dat ie ineens wil opruimen en poetsen en weet ik veel wat. Juist op een moment dat ik dus geen puf heb, zo irritant!
Maar goed, nu ik zelf weinig kan mag ik natuurlijk helemaal geen commentaar leveren op wat er gedaan wordt, al mag er inmiddels echt heel dringend een dweil door het huis. Hij ziet dat dus gewoon niet hè? Maar ja, hij wast wel altijd en ik heb eigenlijk altijd wel op tijd weer schoon ondergoed enzo, dus ik moet ook maar tevreden zijn met wat er wel gedaan wordt.
soms ook wel vrij vervelend.. Zelluf doen!
Na 11 maanden hebben we het officieel gemaakt en heb ik mijn appartementje opgezegd (ik huurde, hij had een koopflat). Dat is eigenlijk de enige 'fout' geweest, we hadden beter bij mij kunnen blijven, de flat verkopen en samen iets nieuws kopen. Ik woon hier nu ruim een jaar en het voelt nog steeds niet als thuis. Hoewel ik alles heb mogen veranderen van hem voelt het nog steeds als zijn huis, daarnaast is de plek (buurt) ook niks voor mij en ben ik sowieso niet geschikt voor een flat (te veel herrie en andere prikkels). Dat heeft dus wel voor problemen gezorgd, omdat ik zo slecht in mijn vel zat en dat op hem afreageerde. Maar nu staat de flat te koop en gaan we op zoek naar iets waar we ons allebei goed bij voelen, dus dat zit wel weer goed.
). Als we samen een huis hebben gekocht komt er wel een gezamenlijke rekening naast de eigen rekeningen, maar voor nu werkt dit prima.