Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Naamloos1 schreef:Trouwens, ik zou inderdaad misschien mn vader lief kunnen aankijken over een tijd, maar zo'n mooie ren als dit zal het niet gaan worden.. Maargoed, misschien moet ik daar dan maar genoegen meenemen (En de katten ook)
Schrikdraad op de schutting zou ook misschien een optie zijn? Maar lijkt me ook erg duur..
DanaDeen schreef:Ik vind het bewonderingswaardig hoe TS om haar dieren denkt en ook hoe ze met alles omgaat, het feit alleen al dat je er over na denkt een ren aan te schaffen terwijl je het geld er eigenlijk niet voor hebt zegt heel veel hoe jij om je dieren geeft! (in mijn ogen in ieder geval) Ik weet niet waar je woont en of je katten speciaal voer hebben (mag uiteraard via pb) maar anders wil ik je graag het een en ander aan voer aanbieden.
upendo schreef:Ja, maarja, zo aan de situatie af te lezen gaat TS wel weer vooruit en kan ze langzaam maar zeker wel weer haar natje en droogje bij elkaar krijgen omdat het 'probleem' van de schuld, haar ex, niet meer schulden kan bezorgen..
.