7 uur begint het klussen onder mijn raam..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moelly

Re: 7 uur begint het klussen onder mijn raam..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-13 10:55

Ach, wat ontzettend vervelend!
Maar om vijf uur beginnen mag toch niet?
Heb je begrip gekregen van de gemeente? Of beginnen ze morgen weer zo vroeg?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 11:11

Ik ga teruggebeld worden door de persoon die daar over gaat.
5u mag wel met ontheffing. Ze werken hier al 6 dagen in de week, toen ze spontaan op zaterdag om 7u begonnen werd er ook niks medegedeeld. Om 5 u met zoiets luidruchtigs beginnen deed voor mij de das om. Iedereen heeft met dit weer zijn raam open, en om dan de vangrail af te gaan breken, jeetje wat een herrie. Ik schrok wakker toen ze hier nog zon 100m vandaan waren, kun je nagaan.
Op de site van gemeente den haag kan ik niks vinden, bij andere gemeentes staat overal dat er een verplichting is om te informeren. Maar de informatie hier is sowieso dramatisch. 5 stroomstoringen in een maand en niemand die je iets verteld over wat er te verwachten is. Echt bizar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:47

Bij mij waren ze om 6 uur ook alweer bezig op de nieuwbouw achter := tijd voor de oordoppen maar weer. Gelukkig blijven de werkzaamheden onder mijn raam nog een week weg :+

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 09:18

nou, ik ben gisteren teruggebeld hoor. Er bleek helemaal geen vergunning of ontheffing te zijn, zowel voor het werken op zaterdag als voor het werken voor 7u. Het gesprek was eigenlijk wel hilarisch
Ik zeg tegen die man "Ik vind het zo vervelend dat we niet geinformeerd worden, dat was ook al zo toen ze op zaterdag gingen werken"
Man: "Welke zaterdagen hebben ze gewerkt dan"
Ik: Ehm, elke zaterdag al weken lang...
(...) Oh... daar weet ik niks van...

De hoofdaannemer ging dus in gesprek met de aannemer daar dus ik had hoop voor vanochtend, maar helaas. Om half 6 waren ze met de hand al bezig en om 6 uur gingen de machines weer aan.
Gelukkig heeft die hoofdaannemer me niet gebeld met een onbekend nummer dus ik ga hem straks weer bellen en anders bel ik morgen de politie..

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 09:39

Goed dat je hebt gebeld dan! Dan lijkt t er op dat ze uit zichzelf eerder beginnen zodat ze uiteindelijk eerder klaar zijn zonder meeweten van de baas.. Hopelijk heb je er morgen dan geen last meer van. En anders idd terugbellen ;)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 11:31

Er staat nogal wat druk op het project blijkbaar om het op tijd af te kunnen krijgen, dus ik denk dat dat de hoofdoorzaak is. Toestraks die beste man weer gebeld, hij ging het hogerop aanpakken.
Ik merk dat ik echt uitgeput ben ondertussen. Heb ook een jonge pup zitten, dus de combinatie met slecht slapen is echt funest. 7 u is eigenlijk al veel te vroeg op dit moment...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 11:38

Hier begonnen ze ook steeds zo idioot vroeg. Ik via de gemeente én de hoofdaannemer contact gezocht. Maar de onderaannemer blijft beweren dat ze niet zo idioot vroeg (tussen 5 en half 6) beginnen..

Gelukkig zijn ze er nu nog niet, volgende week beginnen ze weer :=

wilweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 12:41

jeetje, respect voor degene die al zolang met zoveel herrie zitten, ik zou gek worden.
Ben toch wel heel erg gesteld op mijn rust :P

Ik had het laatst van de andere kant, wij waren ons konijnenhok aan het timmeren, en gezien ik zwanger ben en niet alles mag, en mijn man er alleen in de weekenden is, was de tijddruk ook vrij groot. Plus dat we een peuter hebben lopen dus overdag konden we niet alles doen qua handen vrij.
Dus in de avond uurtjes verder gegaan, in het begin geen dingen die herrie maakten.
Was één avond half elf geworden eer we klaar waren (vrij avond) en dat vond ik al banketstaaf, maar naaste buurvrowu had er niks van gehoord.
Week erna verder, helemaal geen erg gehad in de tijd en toen hoorde ik ineens getik op het raam, was het kwart voor twaalf! en kon mijn buurvrouw van 2 huizen verder dus niet slapen.
Ben uiteraard direct gestopt, voelde me echt zo banketstaaf, dag erna gelijk even een bloemetje voor haar gehaald.

Maar had dus echt geen erg gehad in de tijd, en daarbij helemaal gen erg in dat het zover doorklonk.