Geluidsoverlast buren....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

A0000

Re: Geluidsoverlast buren....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 17:18

Hoe gaat het nu TS? Al iets veranderd?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 18:04

Vorige week waren ze niet thuis, dus het was heerlijk rustig. Maar eens kijken hoe het morgen is

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:06

Hier in de buurt is herrie normaal. Anders moet je hier niet komen wonen. Om 4 uur snachts thuiskomen en keihard muziek aanzetten is ook normaal hier en het zijn hier erg gehorige jaren 40 portiekwoningen. Ik slaap overal gewoon doorheen en de buren ook gelukkig.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 22:00

De muziek staat nu weer heerlijk hard, kan gezellig meegenieten van "una paloma blanca". Hoop dat het zachter gaat straks...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:00

kiki1983 schreef:
Hier in de buurt is herrie normaal. Anders moet je hier niet komen wonen. Om 4 uur snachts thuiskomen en keihard muziek aanzetten is ook normaal hier en het zijn hier erg gehorige jaren 40 portiekwoningen. Ik slaap overal gewoon doorheen en de buren ook gelukkig.

Dan moet je het wel weten als je er komt wonen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:21

Pff het is weer raak dus...

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 22:28

Jep, helaas wel. Heb de tv al harder gezet, anders hoor ik de muziek alleen maar. Maar moet zo wel een keer slapen, morgen weer op tijd op

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:29

Erheen lopen, vragen of het minder kan. En morgen er naartoe met de vraag of ze de volgende keer eraan willen denken dat je 22.30 had afgesproken met ze...

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:34

Tjee zeg, tja bij zo'n mensen moeten ze het maar op de harde manier leren. Op gegeven blijft het niet bij waarschuwen van de politie.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:35

En staat het nu zachter?

vervelend zeg dat die dronken aan de deur komt.

hier had mijn huisgenoot de buurman aan de deur (omdat die de radio in de tuin aan had.. )
terwijl hij schuin over de weg in een andere boerderij woont. hij woonde hier voor de rust.. dat het een keer aan stond..

toen zijn wij maar na hem toegaan over die hond die s nachts de boel bij elkaar bleef blaffen het echode door het bos.

we zeggen wel hoi tegen elkaar als het nodig is helpen we elkaar bij veel dingen, maar verder zouden we niet bij elkaar op de koffie komen.

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 22:56

Ik zou gewoon nog een keer de politie bellen hoor.
net zo lang tot ze er zelf ook zat van worden.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 22:58

Het staat nog niet zachter. Misschien moet ik ze een klok cadeau doen :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:00

Dan wel een tijdklok, zodat de radio automatisch uitgaat. :')

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:01

Ben je vanavond al langs geweest TS ?

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:02

en loopt hun klok een half uur achter?

deess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:06

waarom bel je de politie niet? -O- dit hoort niet, mag ook niet en ze zijn niet v plan om zich fatsoenlijk te gedragen dus waarom zou jij er dan onder moeten lijden?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 23:08

Nee, ben nog niet langs geweest vanavond. Durf ik eerlijk gezegd ook niet zo goed na die uitbarsting van hem :o
Baal er gewoon van dat ze dus totaal geen respect voor mij tonen

Aryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:16

Ik zou ook niet zo snel langsgaan als ze weer eens half bezopen zijn, dus gewoon de politie bellen en niet de deur open doen als ze straks weer verhaal bij je komen halen. Ze weten tenslotte toch wel waarvoor jij de politie hebt gebeld.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:28

jemig, wat een vervelende situatie TS.... snap aan de ene kant dat je ergens de politie (weer) wilt bellen, maar dat kun je ook moeilijk iedere week blijven doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:28

Poeh nee.. ik zou ook de politie bellen. Ik kamp met een feestje/concert in het parkje dichtbij mn ouderlijk huis en tril al mijn bed uit , weet hoe je je voelt nu.

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:36

nou mijn buurvrouw heeft hier ook weleens een handje van gehad..
ze is bij mij toch echt gewoon de pineut hoor en ik sta gewoon elke keer weer aan de deur.
En als ze zegt: ja ja is goed en ik sta in huis en wil de trap op naar bed en het is nog niet zachter dan loop ik terug en vraag ik of ik soms moet vertellen waar hij eigen muziekinstallatie staat?!?

Ze kan me echt de pot op, ik moet gewoon werken of wil een normaal leven lijden en een beetje op tijd mijn bed uit.
Dat zij om 4u naar bed wilt en om 14u er weer uit moet ze zelf weten, maar ik wil daar dus echt niet van mee genieten.
Om 22.30 vind ik het welletjes, ook in t weekend.
Moet ik meegenieten van haar weekend, omdat zij vind dat je in het weekend mag feesten?
Dan doe je dat maar lekker in de kroeg!

Ik zou de politie blijven bellen tot de politie er zelf schijtziek van wordt en ze harder gaan aanpakken..

edit: ik verlaag me niet naar overdag keihard muziek gaan draaien, zo ben ik niet en zo wil ik ook niet zijn.
Plus dat je dan ook het risco loopt dat het een oog om oog tand om tand relatie gaat worden.
Nu hou ik de eer aan mezelf en kan ik ook altijd zeggen dat ze van mij geen last heeft.
Daar is mijn andere buurvrouw dan ook weer getuige van, want zij ondervind geen last van mij.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:47

Politie bellen, vinden ze niet erg, zijn ze ook voor. Als het goed is schakelen ze dan je wijkagent in.

De voorwaarde blijkt te zijn of je zelf al langs bent geweest, en dat ben je.
(Ik had via internet een klacht ingedient omdat hier 2 dagen achterelkaar in een woonboot lawaai was en die week daarop weer, krijg ik bericht terug dat ik eerst zelf langs moet gaan en als er dan niets veranderd ik de politie mag bellen... ik zie mijzelf eerlijk gezegd niet langsgaan bij een grote groep, zeer waarschijnlijk dronken, studenten...Gelukkig was het gister stil.)

Aryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 23:47

Maartje1990 schreef:
jemig, wat een vervelende situatie TS.... snap aan de ene kant dat je ergens de politie (weer) wilt bellen, maar dat kun je ook moeilijk iedere week blijven doen..

Bij kleine kinderen moet je ook gewoon consequent blijven en dat is hier blijkbaar ook het geval. En idd zoals diesel aangeeft laat de politie maar schijtziek worden dat ze iedere keer voor hun moeten komen en dat ze harde maatregelen gaan nemen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 01:04

Inmiddels muziek uit?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 01:05

Aryana schreef:
Maartje1990 schreef:

Bij kleine kinderen moet je ook gewoon consequent blijven en dat is hier blijkbaar ook het geval. En idd zoals diesel aangeeft laat de politie maar schijtziek worden dat ze iedere keer voor hun moeten komen en dat ze harde maatregelen gaan nemen.

ik bedoel vooral vanwege dat je dan toch het contact met je buren kapot maakt. En beter goede buren dan verre vrienden (ofzoiets? :+ )