Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
VivaLaVida schreef:Te groot leeftijdsverschil tussen jullie. Hij staat heeel ergens anders in het leven dan jij.
Het is een risico wat je neemt met zon leeftijdsverschil, hij moet er dan rekening mee houden dat jij nog wel jong wil zijn. En hij moet je dat dan gunnen. Hij wist van te voren dat jij nog jong bent.
VivaLaVida schreef:Te groot leeftijdsverschil tussen jullie.

VivaLaVida schreef:Te groot leeftijdsverschil tussen jullie. Hij staat heeel ergens anders in het leven dan jij.
Het is een risico wat je neemt met zon leeftijdsverschil, hij moet er dan rekening mee houden dat jij nog wel jong wil zijn. En hij moet je dat dan gunnen. Hij wist van te voren dat jij nog jong bent.
Niinatjuh schreef:Littera schreef:Al het contact met hem verbreken. Nu.
Uit je bericht haal ik dat hij je van je vrienden en de wereld probeert te isoleren. Hij komt over als een enge control freak en als je een relatie met hem aangaat, heb je grote kans dat die voor jou in het ziekenhuis eindigt, even heel bot gezegd.
De manier waarop hij over je beste vriendin praat kan niet en hij heeft het recht niet om jouw karakter en gewoontes op die manier te veranderen. Hij klinkt als een heel foute man.
Nah, ik heb het wel eens met hem gehad over geweld richting vrouwen, en hij zegt zelf, ik hak nog liever mn eigen hand af.. Hij kan niet liegen zegt hij, en vrouwen slaan zeker niet.
chelle_dora schreef:VivaLaVida schreef:Te groot leeftijdsverschil tussen jullie. Hij staat heeel ergens anders in het leven dan jij.
Da's knap, ben jij op dezelfde dag geboren als je vriend? Anders is de een ouder en dat kan niet natuurlijk..
Dit heeft niks met leeftijdsverschil te maken, met jong zijn of je leven leven te maken.. Als de knul 18 was geweest, en de situatie was hetzelfde geweest?