Wat moeten k nou met hem?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janiniie

Re: Wat moeten k nou met hem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 17:36

Ik ben niet met andere jongens geweest terwijl ik met hem was, ze zou hem noooooit zo maar slaan bedoelde ze denk ook niet zo letterlijk! Ik heb zijnn vertrouwen nioit beschaamd ofzo ! Ik stond als we sameb in de kroeg waren bij hem, samen nsar huis.. Maarja het is over, ik wil niet meer met hem zzijn en ik weet niet of et me in een x lukt ! Maaaaar we proberen het!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 18:28

Te groot leeftijdsverschil tussen jullie. Hij staat heeel ergens anders in het leven dan jij.
Het is een risico wat je neemt met zon leeftijdsverschil, hij moet er dan rekening mee houden dat jij nog wel jong wil zijn. En hij moet je dat dan gunnen. Hij wist van te voren dat jij nog jong bent.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 23:50

VivaLaVida schreef:
Te groot leeftijdsverschil tussen jullie. Hij staat heeel ergens anders in het leven dan jij.
Het is een risico wat je neemt met zon leeftijdsverschil, hij moet er dan rekening mee houden dat jij nog wel jong wil zijn. En hij moet je dat dan gunnen. Hij wist van te voren dat jij nog jong bent.

Hee wat een toeval dat ik jou hier zie, wou net reageren!

Ontopic:

Ts, wil je de spanning, ellende, het vooruitgaan en weer een stap terug doen, de pijn die van zo'n relatie komt? Als het goed gaat leef je in euforie, tot het misgaat. Een relatie als dat kost je de kop en kan op een vreemde manier heel verslavend zijn. Dit weet ik uit ervaring, en nu kan ik zeggen dat ik 8 jaarheb weggegooid aan iemand die het niet waard is. Hierdoor heb ik pas op mn 28e een opleiding afgerond en zoveel dingen niet gedaan die ik anders wel had gedaan. Denk er goed over na!

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 00:27

VivaLaVida schreef:
Te groot leeftijdsverschil tussen jullie.

Ik was ook 19 toen ik wat met mijn vriend kreeg. Hij was toen 31, 12 jaar verschil dus. Ik doe alles wat ik wil en hij heeft helemaal niets over me te zeggen. Het ligt met zo'n leeftijdsverschil aan de aard van de betreffende jongen, en aan de tolerantie van het betreffende meisje. Als je een oudere jongen hebt met een rottig karakter, en zelf alles maar goed vindt omdat je onzeker bent, en in alles meegaat, nee dan gaat het niet werken.
Ik heb zelf destijds vanaf dag 1 eerst alle regeltjes duidelijk gemaakt (niet claimen, geen jaloers gedrag etc) en nu is ie superbraaf :j
Dus dat vind ik een beetje kort door de bocht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 08:39

VivaLaVida schreef:

Da's knap, ben jij op dezelfde dag geboren als je vriend? Anders is de een ouder en dat kan niet natuurlijk..

Dit heeft niks met leeftijdsverschil te maken, met jong zijn of je leven leven te maken.. Als de knul 18 was geweest, en de situatie was hetzelfde geweest?

jaime_andrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 08:40

Niinatjuh schreef:
Littera schreef:
Al het contact met hem verbreken. Nu.

Uit je bericht haal ik dat hij je van je vrienden en de wereld probeert te isoleren. Hij komt over als een enge control freak en als je een relatie met hem aangaat, heb je grote kans dat die voor jou in het ziekenhuis eindigt, even heel bot gezegd.

De manier waarop hij over je beste vriendin praat kan niet en hij heeft het recht niet om jouw karakter en gewoontes op die manier te veranderen. Hij klinkt als een heel foute man.

Nah, ik heb het wel eens met hem gehad over geweld richting vrouwen, en hij zegt zelf, ik hak nog liever mn eigen hand af.. Hij kan niet liegen zegt hij, en vrouwen slaan zeker niet.

Ja al die dingen die je schrijft heb ik ook meegemaakt en of wat was ie tegen liegen en bedriegen en nee tuurlijk zou die nooit vrouwen slaan...nou hij loog alles bij elkaar,ik mag en kon niks meer doen en als ie thuis was zag ik alle hoeken van de kamer en sloeg ie me huis ook met regelmaat aan stukken...Nee zulke mannetje zijn heeeeeel gevaarlijk.Als je in je relatie niet jezelf kan zijn zeg ik WEGWEZEN EN WEL ZO SNEL MOGEN
LIJK!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 17:26

chelle_dora schreef:
VivaLaVida schreef:

Da's knap, ben jij op dezelfde dag geboren als je vriend? Anders is de een ouder en dat kan niet natuurlijk..

Dit heeft niks met leeftijdsverschil te maken, met jong zijn of je leven leven te maken.. Als de knul 18 was geweest, en de situatie was hetzelfde geweest?

Hou je even in ;)
Bij de ene gaat 20 jaar leeftijdsverschil goed, bij de ander 10 jaar niet. Omdat je je toch aan moet passen. Als 18 jarige sta je vaak anders in het leven dan een 28 jarige. Hij zou daar rekening mee moeten houden en ts wat meer moeten laten gaan. Ik krijg nl het idee dat hij van haar een 28jarige wil maken.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-13 21:12

Ik baal hier gewoon van, van het weekend allerlei dingen naar me hoofd gekregen nu weer per sms, rare telefoontjes, en al dat soort dingen.. Z'n vriend nam het nog wel een soort voor me op, de eigenaart van de kroeg heeft hem dr vrijdag nog uitgezet, omdat ie zo ziekelijk ver ging.. Zelfs de portier heeft mt huis gebracht omdat ie bij de deur bleef hangen, tot ik naar buiten kwam.. Lekker ventje.

jaime_andrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 21:15

tja...nu je dit zo allemaal terug leest ook met wat je zelf schrijft,heb je dan niet zoiets van ...tja..weg ermee?

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-13 21:16

Ik ben dr mee bezig, beetje jammer dat ie vrij intimiderend wordt.

jaime_andrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 21:29

Keep ur haed up...en je poot stijf houden...zal niet makkelijk zijn en dr zullen vast wel dreigementen komen oid maar angst is een slechte raadgever.
Word ie echt heel vervelend doe je aangifte.
Suc6 met alles!

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 23:24

Die intimidatie is juist een reden om nog harder te rennen... Je bent goed bezig! :j
Probeer te zorgen dat je niet alleen naar plaatsen gaat waar hij ook is. Als je met een groepje bent (en nog beter als er een paar jongens bij zijn), schrikt dat hem af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 00:06

Pff succes ts! Dit is wel erg dat hij zo gaat doen! Wel. Volhouden hoe erg hij ook probeert. Volg je hart, denk goed na wat goed is en wat niet.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 00:59

Njah.. Ik doe m'n best maar hij maakt t niet makkelijker, heb t ook n beetje aan m'n zus uitgelegd en m'n broer.. Hij schijnt nu net n 2 klassen lager dan mn broer gezeten te hebben, en zijn broer zat weer met mijn broer in de klas, die spreken elkaar ook nog wel eens ! Dus.. Denk dat ie dr ook nog wel wat van gaat zeggen ! Njah, krijg allerlei gare appjes, waarvan ik echt iets heb van wtf? Hy stuurde dat 'k thuis hoor achter 'n raam, en dat m'n getinte medemens me wel drmee zal helpen alleen dan wat met meer woorden, die niet zo aardig zijn! Ik hoop dat ik niet te veel gezeik krijg, snap er nu al geen reet meer van, mocht van mn moeder zaterdag al niet naar t tentfeest i.v.m zijn achterlijke gedrag.. Waaaar zijn de normen en waarde? Lieve woordjes zijn snel verdwenen..

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 01:08

Probeer 'm zoveel mogelijk te negeren! Misschien ze nummer blokkerwn?
En niet alleen naar tentfeest fietsen / naar huis fietsen..
Met de mensen waarmee je gaat op de hoogte stellen..

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 01:14

Jaa naja.. Doe m'n best ! Houd vanzelf wel weer op.. Hij kijkt maar even sprak z'n buurmeisje nog in de kroeg.. Haar ouders spreken zijn ouders best wel veel, zijn vrienden.. En zij zei ook al van ja hij was vroeger swso heel agressief als hij dronk dat heeft ie nu wel beter onder controle, maar hij is onwijs jaloers ! Mja.. Even doorzetten, hij maakt t op deze manier wel makkelijker !

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 04:22

Niet meer aan beginnen! Ik heb 4 jaar in zo'n relatie gezeten en nu bijna 7 jaar later heb ik er nog last van. Ik ben er geestelijk helemaal aan kapot gegaan en merk de gevolgen tot op de dag van vandaag nog steeds.

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 07:37

Sterkte, hopelijk ziet hij het straks ook beter in dat hij beter iemand kan hebben die
net zo als hem in het leven staat.

Komt wel goed schatje...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 10:04

Misschien gewoon even een tijdje zonder jongens doen? Lees toch vaak topics van jou over vervelende vriendjes.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-13 11:38

Ja.. Dat is best wel waar.. missschiiiiieeeeen even wat mensen kennis opdoen !

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 10:55

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:53

Hmm ja dat gaat wel ver. Dat gun ik je natuurlijk niet :(:)
Geniet van het heerlijke weer!