Benfan schreef:En dan het vlees laten weggooien? Dan is dat beest echt helemaal voor niks gestorven.
Dat is heel zonde, maar nog steeds kan iemand ervoor kiezen om gewoon geen vlees te willen eten. Legitieme keuze.
Citaat:Het probleem zit hem er vooral in dat veel koks gewoon niet weten wat ze er mee aan moeten.
Dan eh... gaan ze op bijscholing?
Vegetarisch koken is helemaal niet moeilijk. Veganistisch (andere dierlijke producten ook overslaan) is inderdaad wat lastiger, maar zou nog steeds geen groot probleem moeten zijn als je met goede basisingredienten werkt.
Overigens, wat betreft de kip/vis/vleesverwarring: hier op de markt mag geen vlees verkocht worden, maar wel kip en vis. Niemand weet waarom...
Uiteindelijk wel forse korting gekregen en het eeuwige respect van de kok "You're such a hero, swallowing meat while you're a vegetarian. I wouldn't have." Die ene hap was ook wel echt heel vies, zo'n medium rare gebakken stuk dode koe. Ugh.
of een 36-delig indiaas gerecht...fain
kon me er vroeger echt heel boos om maken, maar daar los ik niks mee op en het is ook niet leuk voor de andere gasten als ik met een lang gezicht aan tafel zit.
Bij mij smaakt dat altijd nergens naar, maar ik weet dat het wel mogelijk is.. dat zou ik dus nog steeds eens graag proberen in een restaurant