Het volgende is het probleem..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:09

Anthea schreef:
imd schreef:
Ze is wel 25..

Gedraag je dan ook zo :')

Helaas werkt het niet voor iedereen zo makkelijk..

Maar Martine, Martine, Martine toch.. Je maakt het jezelf ZO moeilijk..

Ja, ik ken jou persoonlijk en ooit hebben wij een heeeeel goed gesprek gehad toen je een nachtje bij ons thuis hebt gelogeerd.
Je zou de volgende dag naar de huisarts gaan om een verwijzing te krijgen om je te laten testen op Autisme en andere aanverwante stoornissen.
Helaas heb je al die goede adviezen zo hard in de wind geslagen.
Misschien omdat je niet anders kon, niet durfde, niet gesteund werd door je familie, of andere redenen..
Maar het is zo zonde dat je het nooit gedaan hebt en niet de hulp hebt gezocht die je zo hard nodig hebt en ook VERDIEND!

Meid, pak je leven op, ga naar de huisarts, vraag om hulp.
Kom uit die slachtofferrol en ga iets MAKEN van je leven..
Op deze manier zul je altijd ongelukkig zijn en blijven..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:09

Ik geef je een tip en daar laat ik het bij.

Alles wat je aandacht geeft, groeit.

Dus als je opzoeken, negeren. Als je bellen, negeren. Als ze wat-dan-ook doen, negeren.

En zoek niet steeds bevestiging op bokt, want je wordt verkeerd begrepen en je begrijpt andere mensen verkeerd en ik geloof oprecht dat je een lief en goed mens bent, maar het gaat steeds fout. En dat ligt echt niet alleen aan die paar bokkers die met azijn ontbijten. Ook bokkers die cornflakes eten reageren steeds venijniger.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:10

Ulaan schreef:
xMyrth schreef:
mijn popcorn is op :(

Chips of nootjes? Ik wil wel met je delen :')

Al dat gevreet is natuurlijk ook niet goed voor ons... -O-
Straks maar een ijsje eten {:}

Fem

Re: Het volgende is het probleem..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:11

En ik snap dat sommige bokkers er moe van worden, dat zou ik ook worden als ik Martine niet persoonlijk zou kennen.. (wel uit het 'verleden' maar toch)..

De grapjes over popcorn, chips, nootjes en een ijsje zijn bijna net zo kinderachtig als de openingspost van de TS.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:15

Femke_L schreef:
En ik snap dat sommige bokkers er moe van worden, dat zou ik ook worden als ik Martine niet persoonlijk zou kennen.. (wel uit het 'verleden' maar toch)..

De grapjes over popcorn, chips, nootjes en een ijsje zijn bijna net zo kinderachtig als de openingspost van de TS.

De ervaring leert dat men er inderdaad moe van wordt, wanneer er telkens weer iets anders is etc. etc. etc.
Op een gegeven moment lukt het gewoon niet meer om haar serieus te nemen, ook al voelt het voor haar wel serieus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:16

Anthea schreef:
imd schreef:
Ze is wel 25..

Gedraag je dan ook zo :')

Ja, ik ken jou persoonlijk en ooit hebben wij een heeeeel goed gesprek gehad toen je een nachtje bij ons thuis hebt gelogeerd.
Je zou de volgende dag naar de huisarts gaan om een verwijzing te krijgen om je te laten testen op Autisme en andere aanverwante stoornissen.
Misschien omdat je niet anders kon, niet durfde, niet gesteund werd door je familie, of andere redenen..
Maar het is zo zonde dat je het nooit gedaan hebt en niet de hulp hebt gezocht die je zo hard nodig hebt en ook VERDIEND!

Ik heb (dacht vorig jaar) ook een verwijsbrief gevraagd en gekregen. Zelf een psycholoog uitzoeken, wilde ik. Want naar mijn vorige psycholoog wilde ik niet gaan. En die stap naar de psych is gewoon erg groot. En ja, ik kan zeker dat gesprek herinneren die wij gehad hebben. Mocht ik maandag niet op stage aangenomen worden, ga ik mijn schoolvakantie gebruiken om deze stappen dus daadwerkelijk te zetten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:19

xMyrth schreef:
Femke_L schreef:

De ervaring leert dat men er inderdaad moe van wordt, wanneer er telkens weer iets anders is etc. etc. etc.
Op een gegeven moment lukt het gewoon niet meer om haar serieus te nemen, ook al voelt het voor haar wel serieus.

Niemand verplicht je om haar serieus te nemen, maar je kunt ook gewoon temmen of negeren toch? Dit soort humor zorgt er alleen maar voor dat het escaleert.

_Summerly_

Lasca_1987 schreef:
Het 2e doe ik dus..
Dat maak ik niet op uit je reacties hier, waarin je door blijft gaan over het feit dat ze je nummer gegeven heeft. Natuurlijk ben je boos, maar het is je eigen keuze om hier nog zoveel frustratie (en daarmee energie) aan te besteden. Blokkeer die meiden lekker; als het goed is, zit er in je telefoon ook een functie waardoor ze jou niet meer kunnen bellen en/of sms'en, maar dat zou je even op Google op moeten zoeken. :P Verder gewoon negeren als ze je lastigvallen op Twitter, tweets rapporteren en dat ook blijven doen.

moyra

Lasca_1987 schreef:
Ik heb (dacht vorig jaar) ook een verwijsbrief gevraagd en gekregen. Zelf een psycholoog uitzoeken, wilde ik. Want naar mijn vorige psycholoog wilde ik niet gaan. En die stap naar de psych is gewoon erg groot. En ja, ik kan zeker dat gesprek herinneren die wij gehad hebben. Mocht ik maandag niet op stage aangenomen worden, ga ik mijn schoolvakantie gebruiken om deze stappen dus daadwerkelijk te zetten.

Lijkt me een mooi begin :j
Maar niet alleen zeggen maar ook doen :j

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:20

xMyrth schreef:
Femke_L schreef:

Dan nog kun je zelf zo volwassen en fatsoenlijk zijn om dat gewoon niet te reageren in plaats van zo te reageren in dit topic..

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:24

Lasca_1987 schreef:
Femke_L schreef:

Het is goed om te horen dat je uiteindelijk wel een verwijsbrief hebt gekregen en die stap hebt durven nemen om naar de huisarts te gaan.
Ik weet hoe moeilijk je het er mee had en ik hoopte echt van harte dat je de juiste weg daarin zou bewandelen.

Ik snap dat het allemaal niet makkelijk is, maar zoals je leven nu is, is het ook niet makkelijk.
Alles komt zo hard binnen bij je en dat maakt het allemaal zo zwaar.

En geloof mij, een psycholoog is niet iets om je voor te schamen.
Het zou namelijk goed zijn dat iedereen eens een gesprek zou hebben met een psycholoog, gewoon om sommige dingen helder te krijgen.
Niets om je voor te schamen.
En dat jij mogelijk wat extra hulp nodig hebt is ook niets om je voor te schamen.
Kies voor jezelf, besluit dat je wilt knokken voor een gelukkig leven en dat je niet bij de pakken neer wilt zitten...

Ga er voor!

[edit] Ik hoop dat je toendertijd, ik geloof ruim 3 jaar geleden, wat hebt gehad aan dat gesprek met mijn moeder en mij.
Wij waren oprecht van mening dat jou te kort werd gedaan in de situatie waar je op de moment in verkeerde.
We hoopte beide dat jij de hulp zou krijgen die je verdiende en dat je op die manier uiteindelijk zelfstandig of begeleid op jezelf kon gaan wonen.
Laatst bijgewerkt door Fem op 06-07-13 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:25

_Summerly_ schreef:
Lasca_1987 schreef:
Het 2e doe ik dus..
Dat maak ik niet op uit je reacties hier, waarin je door blijft gaan over het feit dat ze je nummer gegeven heeft. Natuurlijk ben je boos, maar het is je eigen keuze om hier nog zoveel frustratie (en daarmee energie) aan te besteden. Blokkeer die meiden lekker; als het goed is, zit er in je telefoon ook een functie waardoor ze jou niet meer kunnen bellen en/of sms'en, maar dat zou je even op Google op moeten zoeken. :P Verder gewoon negeren als ze je lastigvallen op Twitter, tweets rapporteren en dat ook blijven doen.

Ik heb ze 1 niet op fb, heb ze daar allang geleden geblokkeerd en 2 heb ze geblokkeerd. Maar wanneer ze uitloggen zien ze mijn tweets wel, dus zo slim zijn ze denk ik wel om dat te doen. Ik laat het rusten, mijn moeder zou zeggen "doorslikken die drol" :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:25

Dankjewel Femke!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:30

Je zegt in ieder topic dat je hulp gaat zoeken, maar je doet het alleen steeds niet.
Daarom raakt iedereen zo gefrustreerd. Mensen die met goed advies komen geef je een grote mond.. Tja.. aan wie ligt het dan?
Ik hoop dat je het nu wel gaat doen en dat het je gaat helpen :) Dat scheelt voor jezelf en voor anderen een heleboel frustratie.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:33

Cayenne schreef:
Je zegt in ieder topic dat je hulp gaat zoeken, maar je doet het alleen steeds niet.
Daarom raakt iedereen zo gefrustreerd. Mensen die met goed advies komen geef je een grote mond.. Tja.. aan wie ligt het dan?
Ik hoop dat je het nu wel gaat doen en dat het je gaat helpen :) Dat scheelt voor jezelf en voor anderen een heleboel frustratie.

Of ze reageert gewoon niet. Denk dat het inderdaad goed is als je hulp zoekt (en dan ook echt DOEN), in plaats van roepen op Twitter dat niemand op Bokt ooit normaal kan reageren... Tsja. Iets met geven en terugkrijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:35

Kirsha schreef:
Cayenne schreef:

Of ze reageert gewoon niet. Denk dat het inderdaad goed is als je hulp zoekt (en dan ook echt DOEN), in plaats van roepen op Twitter dat niemand op Bokt ooit normaal kan reageren... Tsja. Iets met geven en terugkrijgen.

Reageren en doen zijn 2 heel verschillende dingen ;) en nogmaals ik twitter wat ik wil twitteren ;) :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:37

Cayenne schreef:

Ik heb al telkens gezegd dat ik dat zou doen op een rustig moment.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:38

Tsja dat moet je inderdaad zelf weten. Maar je vraagt je dan wel af hoe het kan dat die meiden je tweets kunnen lezen terwijl je ze geblokkeerd hebt. Dat is dus niet vreemd als zelfs Twitterloze ik het kan lezen. Dat wilde ik je ook vertellen met mijn vorige post, waar je dus niet op reageerde. En dat bedoelen mensen dus, als er nuttige tips worden gegeven reageer je er vaak niet eens op. Snap je dan niet dat dat nogal frustrerend is en dat mensen je op den duur inderdaad niet meer serieus nemen hier?

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:39

Lasca_1987 schreef:
Reageren en doen zijn 2 heel verschillende dingen ;) en nogmaals ik twitter wat ik wil twitteren ;) :+

Maar dit is wel je probleem meid.
Nu voel je je weer slachtoffer hier van bokt en dat zet je op twitter.
En dat terwijl er genoeg bokkers waren die je juist willen helpen!!! Je neemt gewoon niets van niemand aan.

En ik weet niet hoe het zit met die blokkades, maar ik kan ook gewoon je tweets zien... Die zijn dus openbaar.
Het lijkt me dus verstandig dat je even je instellingen aanpast als je wilt dat niemand je tweets ziet...

EDIT: wat krisha dus zegt. zelfs twitterloze kunnen het lezen. Something went wrong I think.
Laatst bijgewerkt door xMyrth op 06-07-13 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:40

Ik had ook al gezegd dat ik het te zot vind om een nieuw account te maken (twitter), hier heb ik net nog wel over na zitten denken. Maar dat ga ik toch niet doen.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:41

Niemand heeft het over een nieuw account aanmaken. Gewoon deze alleen maar zichtbaar maken voor je volgers.

moyra

Ik lees nu ook je berichten op twitter en ik vind dat echt heel jammer.
Je kijkt niet naar je zelf maar wijst altijd naar een ander eerst die meiden en nu zijn wij bokt het weer :roll:

* ik heb trouwens ook geen twitter en geen flauw idee hoe het werkt en zelfs ik kan je berichten lezen
Laatst bijgewerkt door moyra op 06-07-13 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Fem

Martine, kun je wel begrijpen dat mensen je ongeloofwaardig over vinden komen?
Er zijn hier bokkers die echt het beste met jou voor hebben en je ook al meerdere tips hebben gegeven.

Natuurlijk zijn er ook altijd mensen bij die jou niet begrijpen en die om je lachen, boos op je worden, je uitschelden.
Maar probeer te luisteren naar de mensen die je willen helpen.
Desnoods vraag je aan iemand of ze met je mee willen gaan naar de psycholoog.
Je willen begeleiden bij het telefoongesprek om een afspraak te maken.

@ Kirsha: Maar je moet ook kunnen begrijpen dat het voor Martine moeilijk is om op iedereen te reageren en dat ze waarschijnlijk echt maar heel weinig met de informatie kan die hier gegeven wordt.
Het is allemaal goed bedoelt, maar sommige dingen zijn voor ons normaler dan voor Martine.

Natuurlijk kun je niet alles op Autisme of andere stoornissen gooien, maar het kan communicatie en sociale gelegenheden behoorlijk vermoeilijken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:42

xMyrth schreef:
Lasca_1987 schreef:

Maar dit is wel je probleem meid.
Nu voel je je weer slachtoffer hier van bokt en dat zet je op twitter.
En dat terwijl er genoeg bokkers waren die je juist willen helpen!!! Je neemt gewoon niets van niemand aan.

En ik weet niet hoe het zit met die blokkades, maar ik kan ook gewoon je tweets zien... Die zijn dus openbaar.
Het lijkt me dus verstandig dat je even je instellingen aanpast als je wilt dat niemand je tweets ziet...

EDIT: wat krisha dus zegt. zelfs twitterloze kunnen het lezen. Something went wrong I think.

Ook heb ik al 110110000x gezegd dat ik er geen slotje op ga zetten, laat mij daar niet toe verplichten. Uitleg staat ook een paar pagina's terug.

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:44

Als je er niks aan wilt doen maak dan geen topic en maak van jouw problemen niet onze problemen aub..